Ny Verden?

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hej, personligt er jeg ved at værre lidt ked af alle de langsomme verdener og som Storm sagde ku vi tage den til den tid, når V7 kom på tale, men tænkte jeg lige ville høre allesammens holdning til de her instillinger, da jeg personligt gerne så en verden med den stil og så kunne i andre f.eks. komme med kommentarer til en anderledes opsætning, så vi måske endelig ku få en verden efter vores alles mening når V7 kom på banen... :)

En form for underskrift indsamling så at sige, så de store herre måske kunne føje deres hyppigste kunder for en gangs skyld. ;)

Indstillinger


Hastighed: 2.0
Enhedshastighed: 1.0
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Nej
Moral: Point+tidsbaseret
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 2,000 point
Techsystem: Simpelt
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Stammemedlemmer: 20
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Inaktiv
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Er lige i tvivl om hvad account manager, og milits er??

Nogen der lige kan sige det??

Ellers er det der en rigtig fed verden :D Måske lidt hurtigere enhedshastighed... Og så vidt jeg husker så en verden med over 2.0 som speed, er en speed verden, så den skal lige ned ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hastighed: 3.0 (2.0 er fedeste speed jeg har prøvet, man kan jo også nå at sove der... er ikke sikker med speed 3.0)
Enhedshastighed: 0.33 (med de små afstande på .dk ville alle ellers bliver besøgt af morgenvækning. selv på tværs af kortet, virker lidt lamt)
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Ja (visse mennesker mangler stadig at lære meget med disse. Jeg giver gerne lektioner. Laver et indlæg om det senere så ikke spam på dette)
Moral: nej (enten er man game eller også er man ikke, der er rigeligt med verdener med denne slags beskyttelse og der er ingen der tager skade at springe en verden over)
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 1,000 point (ingen grund til at friste svage sjæle hvis jeg nu gerne vil farme :D )
Techsystem: jo mere avanceret jo bedre
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Stammemedlemmer: 20 (ville sige 15 så det er nemmere at lære folk effekten af samarbejde. For mange soloryttere der tror de kan skjule sig i store stammer)
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Inaktiv (den burde aldrig have eksisteret, men jeg overlever om den er)

Er lige i tvivl om hvad account manager, og milits er??

Nogen der lige kan sige det??

Ellers er det der en rigtig fed verden :D Måske lidt hurtigere enhedshastighed... Og så vidt jeg husker så en verden med over 2.0 som speed, er en speed verden, så den skal lige ned ;)

Accountmanager gør at du slipper for en del scripts hovedsageligt. Lidt ud over det dog... man kan vel kalde det for dobbelt plus konto :D Af de seje ting jeg kan nævne så vil jeg sige at der er nogens Email der bliver overspammet hvis jeg finder at de bruger det i et spil jeg deltager i. (du får mail når du har inc fx)

Milits er en mulighed for at få 20 militser for hver lvl farm opstillet indtil lvl 15. De svarer til spyd og prisen er halvdelen af din indtjening i de 6 timer de er opstillet. Deres evner er nøjagtig som spyd...
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hastighed: 3.0 (2.0 er fedeste speed jeg har prøvet, man kan jo også nå at sove der... er ikke sikker med speed 3.0)
Enhedshastighed: 0.33 (med de små afstande på .dk ville alle ellers bliver besøgt af morgenvækning. selv på tværs af kortet, virker lidt lamt)
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Ja (visse mennesker mangler stadig at lære meget med disse. Jeg giver gerne lektioner. Laver et indlæg om det senere så ikke spam på dette)
Moral: nej (enten er man game eller også er man ikke, der er rigeligt med verdener med denne slags beskyttelse og der er ingen der tager skade at springe en verden over)
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 1,000 point (ingen grund til at friste svage sjæle hvis jeg nu gerne vil farme :D )
Techsystem: jo mere avanceret jo bedre
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Stammemedlemmer: 20 (ville sige 15 så det er nemmere at lære folk effekten af samarbejde. For mange soloryttere der tror de kan skjule sig i store stammer)
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Inaktiv (den burde aldrig have eksisteret, men jeg overlever om den er)

er enig med det meste, men synes det skal være simpelt tech system ;) og barbarbyerne må godt vokse lidt mere ;) så 2k :D

Og er der ikk nogen der kan forklare mig hvad milits og account manager er?? Har ikk spillet de sidste mange opdateringer, så har vel misset det :((
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
forstod stadig ikk den med milits :(( sorry men det gav ikk lige mening i mit hovede :((
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det bliver vidst ikke muligt at lave det i V7, fordi der var en afstemning for et par uger siden, om der skulle oprettes en verden med samme funktioner som V1, og da V6 startede så blev de til V7 som skulle indholde samme funktioner som V1.

Men jeg håber på at vi få en miks i mellem v3 og v1, sådan så hastigheden er sat op til 2 og har nogenlunde de funktioner som vi alle kender til.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
forstod stadig ikk den med milits :(( sorry men det gav ikk lige mening i mit hovede :((

Milits er en enhed du kan vælge at opstille fra farmen når du er under angreb. når de har stået vagt i din by i 6 timer forsvinder de igen. Hjalp det?
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hastighed må gerne være gange 2.. For så er det lidt sjovere..
Sådan er det ihvertigfald på no 8 :D.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hastighed: 3.0 Hastighed på 3.0? Hmm...altid dejligt med lidt speed :laugh:
Enhedshastighed: 1.0 For farmere ville det være dejligt med normal hastighed, for defensive spillere også godt nok. For dem der bliver farmet er det en helt anden historie :laugh:
Paladin: Ja, inkl. nye våben Alle våben undtagen en lygte i starten, lygten er for mægtig i starten
Bueskytter: Ja
Kirke: Nej Kirker? Hmm...personligt kan jeg godt lide kirkerne, da det betyder at man ikke behøver se folk flytte nogle timer fordi der lige lå en god bonus landsby der. Og der kommer mere strategi med i spillet.
Moral: Point+tidsbaseret NEJ! Morale burde ikke være med, tidsbaseret er okay, men point bliver kedeligt at angribe små som truer med bål og brand :laugh:
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 3,000 point Øøøøh?? Og man siger at jeg er en simmer :cool: 1.000 points og ikke et point mere, da barbarlandsbyerne ikke skal byde uvedkommende ind, de er jo trossalt vores venner :p
Techsystem: Simpelt Lidt svært, simpelt så ved man sådan ca. hvad fjenden har af angrebsværdi uden en paladin. Udvidet så kommer der mere strategi, men desværre også den kedelige effekt at byens trin bestemmer hvad tropperne har af værdi i byen.
Begynderbeskyttelse: 5 dage Hmm...lyder som om den ligger til Dekani's højreben i hans strategi i opstarten :cool: Selv kan jeg godt være enig, men det vil gå hårdt ud over vennerne :laugh:
Stammemedlemmer: 25 20 og ikke mere, nytter ikke at vi får kæmpe stammer som intet sammenhold har fordi man vil ligge langt oppe i ranglisten.
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv Nej tak, men det vil tyskerne nok ikke være med til så ikke flere kommentarer dertil :p

Min mening om Dekani's ønsker :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Morale er en stor fordel i kampen for både de gode og de svage, self. nederen og angribe en med 50% morale, men det gir jo noget fedt at man kan lave en Oliver inde midt i en andens område bare ved at vælge en mindre spiller :p

BB byer på 3000 point, er faktisk noget jeg længe selv har været imod indtil jeg fik en snak med Suicider, hvor han forklaret at en af grundene til der var en del flere byer og gøre godt med på V1, var at mange flere spillere var villige til og genstarte hvis de vidste de havde nogle gode byer og starte op på, kan jo ikke rigtig andet end at give ham ret på det punkt ;)

20 medlemmer lyder skam også fint i mit hovede :)

Lygten er der, den må du snart komme dig over Angelo, du kan bare ikke lig den fordi du altid får den sidst :laugh:

De sidste 4 stilte jeg bare op som en kopi af V6, for en start, hvis flere vil have Reducering af byggetider fra klager jeg skam ikke :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Lygten får jeg sjovt nok aldrig selv... :(

Fjenden får den sjovt nok altid, og bruger imod mig :(

Men heller ikke fedt at dem der får en stor øksehær mister alt imod 500 pulter og en lygte.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ved ikke hvor vidt jeg selv får lygten..
Men ved jeg får den ca. når man er halvvejs igennem alle våbene, så synes godt at lygten må komme med for min skyld :eek:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nemlig :)..
Der må gerne være lidt speed..
Men våben ? Hvis der skulle nye våben ind hvilke skulle det være og hvad skulle de gøre ? :huh:..
Så kan ikke se hvorfor der skal nye våben ind ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Indstillinger


Hastighed: 2.0 - - For at få den speed vi fortjener, så man ikke ska vente 14 dage, 3 uger på en clean :(
Enhedshastighed: 1.0 - - Standard opsætning
Paladin: Ja, inkl. nye våben - - Lidt forskellige våben gir altid en udfordring :p
Bueskytter: Ja - - Hvem kan undværre dem efterhånden :D
Kirke: Nej - - Gir større krige, da folk ikke blir holdt tilbage af deres kirkegrænser og derved kan angribe hvor det passer dem uden at skulle overveje om de vil have flere byer lige der.
Moral: Point+tidsbaseret - - Bør bare værre der syns jeg, men ved ikke med alle jer andre?
Bonus Landsbyer: Ja - - Self. ska de værre der.
Barbarlandsbyer: Vokser til 2,000 point - - En mellemløsning af jeres debat om størelsen :p
Techsystem: Simpelt - - hmmm?
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Stammemedlemmer: 20 - - Går udfra 20 er fint, det lyder det som i hvertfald :)
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Inaktiv - Helt enig, det stinker af griskhed i Tribalwars pengepungen og ikke af en kundeservice :D
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Indstillinger


Hastighed: 2.0
Enhedshastighed: 1.0
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Nej
Moral: Point+tidsbaseret
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 2,000 point
Techsystem: Simpelt
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Stammemedlemmer: 20
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Inaktiv



Kirker har jeg ikke ændret på, altså vi har allerede flere aktive kirkeverdener med div. instillinger, men ved ik hva i syns?

AM inaktiv :p
Barb til 2.5k
Hastighed 2.3
enheds hastighed 1.5
stamme medlemmer 25
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan kun værre enig, men desværre er der mange der syns om det jo :(
Barb til 2.5k
Nogle sagde 1k andre sagde 3k, valgte en mellemløsning, men hvis flere gerne vil have 2,5 så er det fint nok jo :)
Hastighed 2.3
Tjaa ikke dårligt, andre der syns om den ?
enheds hastighed 1.5
Nu må jeg erkende det ikke er en opsætning jeg kender det store til, men kan man nå at få en ordenlig søvn eller går det bare for hurtigt ?
stamme medlemmer 25
Ad Masse rekrutering :D
Ej egentlig lyder både 20 og 25 fint i mine øre :laugh:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jae, vi kan jo ligeså godt se om ikke vi kan lave næste verden så den matcher jeres kriterier og ønsker, så nu kommer jeg selv lidt ind i kampen her. :) Det største problem ved vores marked er, at vores Verdener bliver for hurtigt vundet, og derfor har jeg med vilje valgt en opsætning, som jeg mener vil give lidt mere spilletid og strategi. Her er hvad jeg havde tænkt på:

Hastighed: 2.0
Enhedshastighed: 0.5
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Ja
Moral: Point+tidsbaseret
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 3,000 point
Techsystem: 10-trins
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 30 dage
Stammemedlemmer: 20
Medaljer: Både gamle og nye.
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv (Denne kommer vi desværre nok ikke udenom, men jeg spørger om det er muligt uden næste gang)

Jeg har aldrig forstået, hvorfor der insisteres på forenklet forskningssystem hver eneste gang? Jeg ville mene, at der kom lidt mere strategi og taktik, samt spilletid med et flertrins forskningsystem.
 
Top