Ny Verden?

VeLuX

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
helt sikkert... lyder som en go' ide storm..

da jeg hader kirken...
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Ligemeget hvilket indstillinger den verden får, spiller der alligevel :cool:

Tænker det er ikke hvordan indstillingerne er sat, men hvordan spillerne spiller spillet, måske det der det hele fejler ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tech system skal væk :).. Hellere kirke en tech systemet, men hvis begge kan væk så er det fint med mig :laugh:.. Skal bare lige se om jeg kan få tid :sleep:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
FED IDE STORM :D:D synes det er en mega fed idé (men så skal det kun være 3-trins ;) )
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
kan gå med på 0 kirke (trænger efterhånden til en verden uden), og 3-4 trins techsysten... 10 trin bliver slavearbejde at sidde og klikke igennem når man har 100 byer
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
kan gå med på 0 kirke (trænger efterhånden til en verden uden), og 3-4 trins techsysten... 10 trin bliver slavearbejde at sidde og klikke igennem når man har 100 byer


FTW! Det er derfor man har plus :D
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
i know... men har selvf plus :) Samme situation....

det er jo latterligt med 10 trins techsystem... det eneste det betyder er de minutter man bruger på at trykke "forskning"....

3-4 vil være bedre efter min mening... så skal der bare være størrer forskel i kvaliteten af tropperne og den tid det tager at udforske

ingen kirke? ja tak..... af den eneste grund at vi har alt for mange kirkeverdener
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kirke må gerne være der, men behøves ikke..
Vil hellere have kirke end jeg vil have tech system.. For hader tech system..
 
Top