Rygtebørsen

News of Verden 9

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nogle saftige rygter kommer her:

4-5 top 10 stammer overvejer at erklære HT-DK krig, da deres arrogance overfor andre stammer viser tydeligvis at de p.g.a. deres pladsering tror at de er serverens bedste, og derfor vil de stammer som overvejer krig vise HT-DK at de ikke er værdige til toppladseringen :p

Et andet rygte siger at der måske kommer nogle sammenfletninger mellem nogle stammer rundt omkring, er vi tilbage til TribalHugs?

Endnu et rygte siger at -WF- kun er en sammenfletning af BB-adlere og simmere? Mon de beviser det modsatte eller om de bare viser at rygtet er sandt?

Mere kommer senere på ugen, når der er nogle flere saftige rygter.

Indtil da der nøjes med disse få saftige rygter ; )
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lyder kinky, må da holdes godt øje med (Selvom jeg tviler på det tager mere end en uge og smadre dem) ;)

Definer sammenfletninger :huh:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygte afkræftet, de hverken spiller eller vinder på en fed måde og de har så sandelig forbund ;)
Regne som en stamme...tsk... Ska man så ik bare samle hele serveren med det samme og kalde os EN stamme :D LOL

Derudover siger rygtet at den omtalte stamme netop er Point ryttere, så vil man af med noget ler skal man bare snakke med dem :p
Jeg ved ikke om du er klar over hvad Hattrick er - men jeg vil ikke gå ud fra det.

hattrick.org er et fodbold-manager-browserspil hvor der lige pt. er 16.000'ish aktive danske managers. Det er da direkte dumt at forsøge at få folk til at spille Tribalwars og endda har lavet et fællesskab for dem der vil, men så fortælle dem at vi desværre er 20 nu, så de må finde en anden stamme.

Derudover kan jeg se på andre stammer at 'wing'-stilen ikke er ukendt i TribalWars, hvilket blot får dig til at fremstå som lidt af en klovn.

Vores eneste optagelseskrav er at man spiller Hattrick. Spiller man ikke Hattrick kan man ikke være med i stammen. Dér er adskillelsen fra HT-DK til andre stammer. Vi allierer os med vores egne, ikke med gud og hver mand her i starten.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nogle saftige rygter kommer her:

4-5 top 10 stammer overvejer at erklære HT-DK krig, da deres arrogance overfor andre stammer viser tydeligvis at de p.g.a. deres pladsering tror at de er serverens bedste, og derfor vil de stammer som overvejer krig vise HT-DK at de ikke er værdige til toppladseringen :p

At der skal 4-5 top10 stammer til er vel mere et tegn på inkompetence end at de skulle være bedre.

Nej, jeg siger ikke at alle krige skal foregå 1-mod-1, men det dér er da direkte selvmodsigende.

Arrogance, er det i øvrigt at takke nej til en IAP?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Såå i vil hive 16.000 mennesker ind i TW ..gad vide hvor mange wing stammer i når op på der :huh:

Er ligeglad med jeres begrundelse. så må i lade værre med at indvitere så mange ind,, meget simpelt og den eneste klovn er ham der prøver at retfærdigøre at flere stammer betyder én.. er jo et direkte latterligt argument .. kender mange spillere på .dk, sku jeg så indvitere alle mine "venner" ind i flere stammer under samme navn bare fordi jeg engang har spillet med dem i en anden verden/spil .. NEJ .. det er masse rekrutering, stamme grænsen er 1 og ikke 50 med forskellige navne.. KUN 1 stamme kan vinde verdenen.

Og nej wing stilen er langt fra ukendt.. de er ganske kendte for at tabe verdenen, for at masse rekrutere og for at støtte hinanden op omkring at være overlegen på grund af deres antal... totalt absurt!

At takke nej til en IAP viser bare man har vurderet sagen og set om der var flest opture eller nedture ved at tage imod
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Er ligeglad med jeres begrundelse. så må i lade værre med at indvitere så mange ind,, meget simpelt og den eneste klovn er ham der prøver at retfærdigøre at flere stammer betyder én.. er jo et direkte latterligt argument

Du forstår jo tydeligvis ikke hvad jeg skriver.

Der er forskel på at være Stamme A og Stamme B der allierer sig, end at Stamme C1 og Stamme C2 allierer sig fordi der er begrænsning her.

Hvis man nu havde været 30 på verden 8 der ønsker at spille sammen igen på verden 9, så giver det da mere mening at lave Stamme C1 og Stamme C2 og gøre det klart at de er at betegne som én, end at lave stamme A og B og så bare et forbund.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej er det ikke... Der er INGEN forskel, 2 stammer med forbund er 2 stammer med forbund, stadig KUN 1 der kan vinde verdenen, ligemeget hvordan du vender og drejer den!

Så hva er pointen i at lave 2 søskendestammer hvor i ikke leger med i den diplomatiske scene.. jo ligesom en af fundamenterne i TW, hvorfor ødelægge det på den måde?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der er forskel på at være Stamme A og Stamme B der allierer sig, end at Stamme C1 og Stamme C2 allierer sig fordi der er begrænsning her.

Problemet er at kun 1 stamme, uanset om de er wings eller forbund, vinde ;)

F.eks. hvis 2 stammer en hovedstamme og en wing bliver de eneste tilbage, så skal hemmelighederne vel stadig holdes i 1 stamme, den anden stamme vil derfor tabe uanset hvad.

Derfor folk herinde hader wings, og derfor vil de i længden tabe til de andre stammer. Og hvis man ved at der er en begrænsning plejer folk så kun vælge dem de mener arbejder bedst :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nej er det ikke... Der er INGEN forskel, 2 stammer med forbund er 2 stammer med forbund, stadig KUN 1 der kan vinde verdenen, ligemeget hvordan du vender og drejer den!

Så hva er pointen i at lave 2 søskendestammer hvor i ikke leger med i den diplomatiske scene.. jo ligesom en af fundamenterne i TW, hvorfor ødelægge det på den måde?

Så du ser sammenholdet mellem Stamme A og Stamme B som lige så stærkt som sammenholdet mellem Stamme C1 og Stamme C2?

Det kan godt være det kun er én stamme der kan vinde verdenen. Så langt er vi ikke i nærheden af at være og det virker åndssvagt at diskutere det allerede nu. Skulle HT-DK, HT-DK2 eller HT-DK34987 gå hen og vinde, så vil VI altid bare huske det som at det var HT-DK der vandt, da HT-DK bare er "Hattrick Danmark", dvs. det danske community i Hattrick.

Desuden; lad venligst være med at lægge mig ord i munden. Ingen har sagt at vi ikke vil lege med på den diplomatiske scene. Vi vil bare ikke hoppe med på den første og bedste vogn der tilbyder sig.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
I ødelægger den diplomatiske scene ved at forevige et forbund igennem en hel server..sån er det bare..

Og kan gi dig en voldsom god grund til ik og lave søskendestammer...FOLK HADER DEM og de er de første der blir udrydet som regel, medmindre de er def. så får de lidt længere og leve i!

Derudover er det bare klamt og se på Top 20 listen, men der kommer i forhåbenligvis heller ik op...
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Glæder mig bare til at vise lamba hvorfor det er en dårlig idé

og ps. hvad er det man siger... fodbolddrenge kan ikke finde ud af andet end fodbold...lol
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Deka rolig nu ;)

Lamba@

Vi lader tiden vise hvad den siger, erfaringen siger dog stammer med wings ryger først. Men så må i ændre den tradition med det jo :p

Jo flere får man skal passe jo større chancer er der for at ulven napper nogle derfra, derfor små stammer plejer at være vejen frem ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
I ødelægger den diplomatiske scene ved at forevige et forbund igennem en hel server..sån er det bare..

Og kan gi dig en voldsom god grund til ik og lave søskendestammer...FOLK HADER DEM og de er de første der blir udrydet som regel, medmindre de er def. så får de lidt længere og leve i!

Derudover er det bare klamt og se på Top 20 listen...
Det er jo netop vores evige forbund med en forholdsvis lille søsterstamme der er afgørende for hvad der sker på serveren. Det kan jeg da udmærket følge dig i. NOT!

I øvrigt flot at du kan udtale dig på en hel verdens vegne. Jeg sidder og ved ikke om jeg er tilfreds med at omkring 75% af de der læser dette vil læse det som min stammes holdning i stedet for det det er; nemlig en fremlægning af facts og personlige holdninger.

Men i orden du er sure på os. Du kan jo også tillade dig at skide til højre og venstre når du alligevel gemmer dig under et andet navn inde på serveren.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dette er rygte børsen. Hvis i yderligere ønsker at debatere emnet da venligst lav en tråd til det eller tag den i PM.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
@Lamba

Vi lader tiden vise hvad den siger, erfaringen siger dog stammer med wings ryger først. Men så må i ændre den tradition med det jo :p

Jo flere får man skal passe jo større chancer er der for at ulven napper nogle derfra, derfor små stammer plejer at være vejen frem ;)

Da vi startede på verden 8 tror jeg vi 'toppede' da vi nåede 13-14 aktive medlemmer. Jeg ved ikke hvordan det går derovre nu da jeg lod en fra stammen overtage min by, men vi kom da ind fra siden (2 mdr efter serverstart) og nåede op som nummer 5 og fik i øvrigt drillet nogle af de større spillere - så er godt klar over at det kan være en fordel at være små.

Hvis du nu tænker dig lidt om; hvad er så fordelene ved at være små og KAN de rent faktisk også forekomme i større stammer? - Jeg siger ja, men det er fordi jeg har set det i praksis og fordi jeg er logisk tænkene.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan udtale mig på mange folks vegne jep...

Rygtet siger jeg tror du skal være glad for jeg gemmer mig under andet navn, ellers var den krigserklæring fløjet afsted for længst!
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygtet går på at de to HT-DK alliancer overvejer at gå i opløsning.

De skulle angiveligvis blive til små 1-mandsstammer der hedder Dekanis Ven1, Dekanis Ven2, Dekanis Ven3, osv. til Dekanis Ven27.

Rygtet siger jo at små stammer er vejen frem!
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ved ikke om du er klar over hvad Hattrick er - men jeg vil ikke gå ud fra det.

hattrick.org er et fodbold-manager-browserspil hvor der lige pt. er 16.000'ish aktive danske managers. Det er da direkte dumt at forsøge at få folk til at spille Tribalwars og endda har lavet et fællesskab for dem der vil, men så fortælle dem at vi desværre er 20 nu, så de må finde en anden stamme.

Derudover kan jeg se på andre stammer at 'wing'-stilen ikke er ukendt i TribalWars, hvilket blot får dig til at fremstå som lidt af en klovn.

Vores eneste optagelseskrav er at man spiller Hattrick. Spiller man ikke Hattrick kan man ikke være med i stammen. Dér er adskillelsen fra HT-DK til andre stammer. Vi allierer os med vores egne, ikke med gud og hver mand her i starten.

Vores eneste optagelseskrav er at man spiller Hattrick.!

Har hørt dette ikke a lovlig? At man ikke må stille krav om dette :)
Feks at du skal være dansk for at komme i stammen?:)

Og det er jo også en slags Reklame :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
For en gangs skyld har L33T en pointe... xD

Syns godt om dit rygte Lamba, men mine venner blir de aldrig.. de kan få en medalje hver for at blive mine respektive farme hvis det sku være ;)

Rygtet lyder at det nu er op mod 6 Top 10 stammer der ønsker krig mod HT-DK :p
 
Top