Rygtebørsen

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
rygtet siger, en stamme nu vil spørge alle stammer fra rang 21 til 39 om de gider at erklær krig mod dem, da den lille stamme ikke må:rolleyes:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Rygtet siger at Lamba vil være AFK i 14 dage uden sitter. Angrib, angrib, angrib! :rolleyes:
 

lord nielsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det var et godt rygte

men rygtet siger også at vi kan bruge hinandens stamme som farm i hvert vores kontingent, med de enkelte spiller som hver stamme har hvert sted:rolleyes:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
men rygtet siger også at vi kan bruge hinandens stamme som farm i hvert vores kontingent, med de enkelte spiller som hver stamme har hvert sted:rolleyes:

Farme,har ellers hørt det kræver tropper at farme,:huh::laugh: og man ikke lader sig backtime....dumme mig ,måske nogen kan lære mig at farme
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger Tobias engang har farmet, men han straks stoppede igen da han fandt ud af man sku gøre det mere end to gange :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha Touché :laugh:

Rygtet siger der vil blive rykket lidt rundt i visse stammer idag :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
har hørt rygter om at Red Bull ikke ved hvordan man forsvare og sniper:Dgad vide hvor lang tid de holder på denne server:huh:
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte om at Dekani er i Lazy? under navnet Doli Capax. Altså Tobias2008 iap:-o Har aldrig hørt at man kritisere sine IAP's:huh::rolleyes::rolleyes:
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmm har hørt et rygte om at Lamba og HT-DK Gutterne gerne ville se deka nede men nu kan man se det blot er tomme trusler :p kan det passe?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Det er et rygte - man ved aldrig. ;)

Klaphatten afslørede bare sig selv rimelig grumt. :laugh:
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Eller også var det meningen ?:)
Har du tænkt på det?
Og jeg tror slet ikke i tør mere :eek: Da de jo er bedre end jer :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Utroligt så meget snak der er om mig :huh:

Kan ik se problemet.. alle ved HT-DK spillerne er PL'ere og at krig med stammer der er i Top 40 ik er noget de tør :confused:
 
Top