Ny Verden: Verden 17

Status
Ikke åben for yderligere svar.

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære Tribal Wars-spillere..

Vi kan med glæde annoncere, at der er en ny verden på vej. Dette er verden 17.

Verdenen vil blive åbnet tirsdag d. 03/12-2013 Klokken 11:30.


Indstillingerne for DK17 vil være følgende:

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><br /><td>1</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>1</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 07:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 4000 point</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>3 trins system</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>5 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>15</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr> <th>Gap:</th><td>100 ms</td></tr><tr><th>Begrænset plyndring</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Flag:</th><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Vinder</th><td><b>Dominans</b> 90% dominans</td></tr><tr><th><h1>Andet</h1></th><td>Ingen fakegrænse. Ingen støtte udenfor stamme. Ingen angreb på stammemedlemmer. Flere indstillinger findes <a href="http://dk17.tribalwars.dk/stat.php?mode=settings" target="_blank">her</a>.</td></tr></table></div><br />


Forregistrering er aktiveret.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvorfor Vinder Dominans 90% dominans

det har ikke virket før og virker ikke igen aldt over 60% er for meget


det skal nok blive en sjov server for dem der gider spille på den

køre i ikke med plus og farmer i ikke 24/7 så er i kun kanonføde
 
Senest redigeret:

svend gønge

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Helt enig, over 60 % meget skidt, Set før, lært af det, ingen grund til at gøre det på ny.
PS: Dårlig idé.
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Det bliver jo de samme der vinder, dem der bruger mange penge, samt dem der er på 24/7.
Øv for dem der spiller "normalt"

Vil i gøre noget for at tiltrække de tidligere spillere, så der ikke kun kommer 2-300 spillere. Måske der kunne findes nye spillere?
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
så drop det som vinder krav i ved serverne er slut når en stamme når 60%

og i plejer og sige i ikke vil køre med samme instilinger og der er en server med det vinder krav er ikke engan er slut endnu


andet vinder krav hastiheden op og farm grænse på som på v 16 så kan den overvejes
ellers er den som alle de ander vi har spillet og som han skiver ja man vinder med plus og dual kontoer

den kan jo langt fra anbefales til nybegynder og folk der ikke køre med plus
og pasonlig vil det nok blive den første server jeg springer over

men hel og lykke til jer der tager den
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det bliver jo de samme der vinder, dem der bruger mange penge, samt dem der er på 24/7.
Øv for dem der spiller "normalt"

Vil i gøre noget for at tiltrække de tidligere spillere, så der ikke kun kommer 2-300 spillere. Måske der kunne findes nye spillere?

Hvordan ville du tænke, at man kunne gøre dette?
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Meget enig The-Cleaner.
Hastigheden er for langsom. Sker det, at man bliver adlet til start, gider man da ikke bygge en ny by op, når det går så langsomt.
Jeg tror ikke du er den eneste, der springer over
 

Lynskinke

Nybegynder
Reaktionsscore
0
@The Cleaner, for dælan hvor skal der bare IKKE farmlimit til! Men ellers giver jeg dig ret. Hastighed på min. 1.5. Ellers er alt ret godt (synes jeg :p )

Jeg vil mene at det er en god verden for de meget erfarne og tidsmæssigt godt stillede (det er jeg ikke :p )

Men jeg synes, at man må forsøge at skrue op for reklamen på andre sider og på anden vis skaffe 'nye' spillere så en evt. v18 kan måske bruge de indstillinger der ellers blev foreslået for V17 :)
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes indstillingerne er helt gode. En verden hvor der skal kæmpes for at vinde.

Og fortæl mig lige, hvorfor man skal have lov til at vinde en verden, hvis man ikke gider kæmpe for det???
Bare lidt interessante fakta angående dominans som vinderkrav.

Sig HALLO til et par af de tidligere verdens vinderes dominans:
  • DK1 - 92%
  • DK2 - 99%
  • DK3 - 100%
  • DK4 - 96%
  • DK5 - 89%
  • DK6 - 99%
  • DK7 - 97%
  • DK8 - 98%
  • DK13 - 99%

De holdt ud til det sidste, de gad gøre arbejdet færdigt!
Jeg er bare så træt af at høre på spillere, der helst vil vinde uden at være online, uden at tage andet end barbare og intern adle og som egentlig helst bare vil have overrakt pokalen bare for at havde deltaget.

Er man en casual spiller, så er det helt fint! Men hvorfor absolut ødelægge det for dem der gerne vil give den lidt gas og kan lide at bruge hele døgnet på deres hobby?
Jeg vil da heller aldrig gå ud og sige til andre, at de ikke må lægge puslespil med mere end 100 brikker, for det orker jeg simpelthen ikke selv ^^
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
spil i den bare

så kan de 80 % af tribalwars spillerne der har arbejte og skole og passe og som tør spille solo på en konto
vi tager bare den næste

det er heldt findt man bliver ved med at lave server for de få
og ikke tør starte en på samme tid til de mange også se hvad folk helst vil

og farm grænse er ikke så dålidt det tager fordelen lidt af det og hvare meget på og de folk uden et liv får hjelp til at komme lidt ud jo

og ja dem der vil kæmpe er dem der skal vinde men det skal jo hvare mulidt og kæmpe det nytter jo inte at lave en masse off
hvis ens nabo farmer 24/7 og er på heletiden for så er man bare kanon føde inte andet


men start bare serven som den er med de instilinget jeg står over på den
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Var der ikke engang (5-6 år siden) nogle reklamer for spillet på andre hjemmesider, f.eks y8, som jo bruges af mange unge mennesker

Vores PR afdeling står for reklamer, hvordan og hvorledes de gør det er op til dem. Vi kan ikke styre noget herfra.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nej tak.....gider ikke flere dominans verdener.

DK er for lille til den slags verdener, når der er en stamme som er begyndt at dominere så gider de fleste ikke længere og dem i den dominerende stamme begynder at blive inaktive......v13 om igen.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top