Ny Verden: Verden 17

Status
Ikke åben for yderligere svar.

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Nej tak.....gider ikke flere dominans verdener.

DK er for lille til den slags verdener, når der er en stamme som er begyndt at dominere så gider de fleste ikke længere og dem i den dominerende stamme begynder at blive inaktive......v13 om igen.


kan ikke hvare meger enig det er kelidt for den vindne stamme og alle ander

60% ville måske kunne lade sig gøre men det er også max for når en stamme når 40% er de store nok til ingen kan gøre dem noget
og tro at man kan få alle ander på server til at samarbejte hvargan tjaaa
 
Senest redigeret:

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Nej tak.....gider ikke flere dominans verdener.

DK er for lille til den slags verdener, når der er en stamme som er begyndt at dominere så gider de fleste ikke længere og dem i den dominerende stamme begynder at blive inaktive......v13 om igen.

Mig bekendt er V12 også en dominans verden og den kører endnu. Det handler vel bare om at de har haft nogen der gider kæmpe modsat visse andre :p (V13 hint hint) Der er endda flere spillere på V12 end der var på V13 og V14 da de lukkede. Fede servere kommer af fede spillere gør deres arbejde godt med lidt sjov og ballade i gaden.

Og The-cleaner jeg ved ikke hvor du får dine ideer fra men jeg har lige tjekket antallet af spillere på V15 og v16. Der er 664 på V15 og kun 407 på V16. Noget siger mig ud fra de tal at det er minoriteten der gider den slags verdener du kæmper for. Modsat hvad du ellers har påstået. Det plejer trods alt at være de nyeste verdener der har flest spillere.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
spil i den bare jeg springer over så kan i kalde dem lige så aktive i vil men har set de sidste 5 server blive tømt for spiller løbet af de første to måndter også er der de samme som altid tilbage

men igen i må garne lege de 2000-3000 spiller der er gået fra tw og ikke er kommet igen siden v 3 ikke er sket

så spil den så vendter vi ander på noget der passer til os og ander
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det er KotH (King of the Hill) lignende tilstande, der ikke kan køres på normale servere.
Disse kan kun bruges på vores classic server.
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Så lav da en ny classic server! :)
Den der er i gang, er jo vundet meget snart.

Op med hastigheden til 2-3 stykker.
Farm begrænset
Flere spillere

En god opskrift på en michelin ret:)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Liam, du svarede aldrig på, om rige folk vil vinde serveren? Jeg ved godt, det blot er en hypotese, men jeg finder det yderst relevant - også for TWs videre eksistens.

V16 er min første aktive verden, siden jeg spillede tilbage da TW startede, og jeg er godt nok blevet skuffet over, hvor stor indflydelse en stor pung har.. Den pung, som folk har penge i - altså..
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Liam, du svarede aldrig på, om rige folk vil vinde serveren? Jeg ved godt, det blot er en hypotese, men jeg finder det yderst relevant - også for TWs videre eksistens.

V16 er min første aktive verden, siden jeg spillede tilbage da TW startede, og jeg er godt nok blevet skuffet over, hvor stor indflydelse en stor pung har.. Den pung, som folk har penge i - altså..

snoevl :p du er da lidt flabet men ja vil give dig ret TW er blevet for dem som har pengene til at købe plus hver dag
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Liam, du svarede aldrig på, om rige folk vil vinde serveren? Jeg ved godt, det blot er en hypotese, men jeg finder det yderst relevant - også for TWs videre eksistens.

V16 er min første aktive verden, siden jeg spillede tilbage da TW startede, og jeg er godt nok blevet skuffet over, hvor stor indflydelse en stor pung har.. Den pung, som folk har penge i - altså..

Jeg kan vel svare for ham... Det er både et ja og et nej. De folk der bruger mest tid på et spil er som regel også dem der betaler mest til det = de vinder. Dette er dog ikke på nogen måde en forudsætning for at vinde. Jeg kunne på den første verden med de nye plusfunktioner se at der kun var 2-3 aktive spillere i top 20 lige inden adlingerne gik i gang. De rige spillere om du vil havde ikke besværet sig med at farme og havde blot betalt sig til at ligge i toppen. Men uden tropper ingen gevinst. De aktive adlede dem ud og ca 14 dage senere var der stort set ingen af dem tilbage deroppe.

Så hvis man skal sejre skal man være aktiv. Du kan ikke reagere på indkommende hvis du ikke er på til at se dem og du kan ikke forsvare dig med tropper du ikke har.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så lav da en ny classic server! :)
Den der er i gang, er jo vundet meget snart.

Op med hastigheden til 2-3 stykker.
Farm begrænset
Flere spillere

En god opskrift på en michelin ret:)

Den runde stopper i morgen, og så starter en ny en gang i næste uge :)

Liam, du svarede aldrig på, om rige folk vil vinde serveren? Jeg ved godt, det blot er en hypotese, men jeg finder det yderst relevant - også for TWs videre eksistens.

V16 er min første aktive verden, siden jeg spillede tilbage da TW startede, og jeg er godt nok blevet skuffet over, hvor stor indflydelse en stor pung har.. Den pung, som folk har penge i - altså..

Svaret ligner meget det som Bieberfan88 skrev.
Det kræver også, at man er aktiv.

Aktive spillere kan som regel slå selv de rigeste af banen.
Rige personer bruger nødvendigvis hellere ikke alle deres penge på at spille ;)
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Fedt med den nye verden, der snart starter!
Kan i røbe lidt om indstillingerne, hvis de altså er besluttet?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er ikke besluttet endnu for classic. Vi annoncerer når de er besluttet som altid.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
giv os nu en cl med farmgrænse det er ok hvis den liger på 250000
også gør så man ikke kan tage byer fra ejen stamme
og fjern muliheden for stamme skift
og en forbert start på en eller anden måde
og vinder krav der er aldt andet ind største stamme eller mba

også lidt tempo på serven
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Den runde stopper i morgen, og så starter en ny en gang i næste uge :)



Svaret ligner meget det som Bieberfan88 skrev.
Det kræver også, at man er aktiv.

Aktive spillere kan som regel slå selv de rigeste af banen.
Rige personer bruger nødvendigvis hellere ikke alle deres penge på at spille ;)

I taler jo udenom:eek:

Self kan man ikke vinde i tw uden at være aktiv - uendelig forsyning af pp er ikke nok, men

de aktive der har råd til at købe alle de pp, der kan komme af sted med at bruge er i en liga for sig (og over os andre)

Prøv at sammenligne den med pp-ad libitum med en der bare er aktiv:

1. 20% højere råstofprod
2. min 10% yderligere råstofprod. fordi de har købt flag og har 10-16% råstofflag
3. de halverer alle bygninger til tæt på nul inkl. miner
- de har så xtra råstof prod ved mineopgraderinger i den tid vi andre skal vente på at bygningen tager og det bliver til mange timers besparelse, når du lægger opbygning af træ, ler og jern til lvl 30 sammen;)
- op det gælder self også for alle andre bygninger, fx. så de meget tidligere end andre har tropper

Hvis man lægger alle disse fordele sammen, så giver det da konservativt sat en fordel på min. 50%

Ville jo svare til at dem der ikke betalte altid skulle angribe under natbonus:D
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Kæmp for det ikke give op på forhånd. Jeg spiller w12 på .US Selvom jeg startede 3 uger efter de andre er jeg stadig Rank 10 :p Man skal bare kæmpe for det så skal de nok blive til noget.. Ps find nogen co som kan spille ud over jeres tider så skulle det blive godt :)
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
LiamAird
Den runde stopper i morgen, og så starter en ny en gang i næste uge.

Det skrev du for en uge siden, hvornår kommer den nye verden??
Har i glemt det!?
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så vidt jeg kan se så er V17 allerede oppe at køre? Så ved ikke hvilken verden du tænker på, lasse :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top