ændring på delt netværk reglen

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa, jeg kan se at folk syntes det er skide ærgeligt at der er den regl med at hvis man nu er 2 brødre eller venner som bruger samme netværks forbindelse og de er i stamme sammen og de skal til at fjerne en fjende fra kortet, eller adle hans byer, så er det lidt irreterrende at de så ikke kan det uden at få en besked om at de ikke kan eller de bliver banned for det, jeg syntes man burde gøre sådan her :
2 brødre / der deler netværk er i samme stamme bliver bedt om at angribe den samme fjende godt kan angribe fjenden, og jeg mener specielt når man konto sitter så burde man kunne angribe fra begge brugere selvom man jo bruge samme netværk, da man kan risikere at en af de lidt størrere spillere som skal angribe ikke kan komme på fx pga ferie og det syntes jeg ville være ærgeligt..

Vil gerne forklarer mere om det, hvis i ikke har forstået det rigtigt.

Simon
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Har du tænkt på at det kan bruges til snyd, og det er derfor man ikke må?

Hvis jeg nu udgiver mig for at et sæt enægget tvillinger, der arbejder med delt internet forbindelse. Så starter jeg med to byer, jeg vil altså være en by foran hele tiden. Kan udvikle ressourcer to steder. Kan angribe fra flere forskellige steder. Det er jo derfor. Og så derfor man ikke kan slække på reglen - S¨vil alle jo pludselig være brødre med deres nabo.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja jeg ved godt at det kan bruges til snyd, men jeg syntes bare det er ærgeligt at det skal gå ud over folk, og nu mener jeg aller mest i det her tilfælde konto repræsentanter, da hvis vi nu siger jeg skal konto sitte en af mine stamme venner, så kan jeg ikk hjælpe til på begge brugere hvis vi skal angribe en... Men der må jo være en eller anden løsning..
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
På den danska server finns en regel, som grannkogln och hans kompisar fick till stånd efter det att första "kriget". Man ansåg det stört omöjligt för en stam att klara av 3 st. medlemmar i stammen CB, om inte det blev ändring på regeln, trots att man nu var 49 medlemmar+ 2 understammar (+98).:rolleyes:

Om man förklarar officielt krig mot en stam, kan 2 delade internet konton användas till att anfall samma spelare. Men det måste gå 24 timmar från krigsförklaringen och det måste postas i forumet under den värld där kriget pågår.
En kontorepresentant kan där emot aldrig anfalla eller skicka supp. till den han sitter för eller vise versa. För det att kontot som man sitter skall spelas för det kontot endast.
 
Top