1. December

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
images
1. december


Det er mig en glæde at kunne præsentere kalenderens første udfordring. Vi starter stille og roligt ud med kalenderlys, som eksembel har jeg taget et billede af min kærestes fine kreation som pryder vores ydmyge hjem.

Kalenderlys2.jpg

Så lige så stille og roligt vil jeg glæde mig til at se alle jeres kalenderlys, hvorefter jeg i morgen efter klokken 20 vil kåre vinderne af dagens guldmedalje, sølvmedalje og bronzemedalje. Uddelingen går naturligvis efter hvilke teamet syntes er mest kreative, smukkest og mest julede i tilfælde af at nogen skulle føle trang til at lave en ny
:xmas tongue:




Ydermere vil jeg naturligvis lige lave en lille hjælp til alle dem der ikke er registreret her endnu. De skal også have chancen for at vinde, så hvis nogen skulle være i tvivl, så skal i gøre således for at blive medlem af forummet:

1. Hvis du trykker "post reply" uden at være registreret/logget ind så vil du se dette billede:

billede1.jpg
Hvis du allerede er registreret så logger du bare ind nu og besvarer tråden. Hvis du ikke endnu er en registreret bruger klikker du på "registrer" (der hvor pilen peger)

2. For at registrere dig skal du bruge dit nick i spillet. Det er ligegyldigt fra hvilken verden i tribalwars vi snakker om bare tag en af dem. skrive den dertil hørende kode. Vælge forum kode, som gerne må være den samme som til spillet, og gentag koden. her er et billede af hvordan:

Billede2.jpg
3. Herefter logger du bare ind, som tidligere beskrevet. I stedet for at skulle have login beskeden, så kan du altid logge ind, når du åbner siden. boksen sidder øverst til højre, som vist her:

Billede3.jpg
Du kan med fordel anvende "husk mig?" check boksen. bruger du ikke den bliver u logget af automatisk efter forholdsvis kort tid. Det kan være frustrende hvis man er ved at skrive et længere indlæg at man skal logge sig ind igen når man er færdig med at skrive. Dog bliver teksten husket, hvis du logger ind igen med det samme. Men husk det er et spørgsmål om præferencer. det er jeres valg om i vil have den slået til eller ej
 
Senest redigeret af en moderator:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Skal man selv lave den ? :p For du har da ikke selv lavet dit eksempel hehe :D
 

M4MB4

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej jeg ved ikke om mit andet kom ind.

1322766809082.jpg
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Du må virkeligt godt kunne lide at lave kalender-dekorationer :eek:

Du kan jo evt. vælge hvilken du synes er bedst og som skal være dit bidrag i konkurrencen..og så også ligge de andre op så vi også kan beundre dem :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej nu har jeg aldrig xD

Nå nå så må man rigtigt nok ik være med, har jo lige brugt alle pengene på TW endnu en måned.. kan umuligt fremskaffe til og lave sån et også :laugh:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Med din opfindsomme natur? Det tror jeg simpelthen ikke på Dekani :p
Jeg glæder mig til at se dit helt sikkert imponerende bidrag :)
 

michelle-91

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Juledekoration

Her er så et billede af min juledekoration. Det er dog uden kalenderlys, da vi har skippet dette for nogle år tilbage, da vi aldrig kunne overholde det. Så håber den bliver godkendt alligevel ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Her er så et billede af min juledekoration. Det er dog uden kalenderlys, da vi har skippet dette for nogle år tilbage, da vi aldrig kunne overholde det. Så håber den bliver godkendt alligevel ;)

Det ser sgu godt ud må jeg sige.. Vi har også en masse, meeeen de kan slet ikke måle sig med dem vi har set :D
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan ikke forstå din forundring... Vi har set 2 og der skal også være en til 3. pladsen. Lad os se noget hyggestemning og vindermentalitet :xmas smile:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
kan ikke lige finde ud af at ligge billede ind som i gør, så håber det er ok med et link


2011-12-01_2204.png
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Med din opfindsomme natur? Det tror jeg simpelthen ikke på Dekani :p
Jeg glæder mig til at se dit helt sikkert imponerende bidrag :)

Det kan der jo være noget om
smiley-gen154.gif


Så her der får i 1 Juledags bedste billede :p

images

Nå tilbage til den rigtige opgave, desværre var alle forretninger lukket så jeg havde kun mulighed for at finde det her lys uden noget (Bare ik sig til den gamle dame det var mig)
images
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Anje ... Ej nu vil jeg ik være ond, det er jul og man skal aldrig omtale ting der ik er der, så som evner :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det hygge :laugh:

Men hvordan beviser man at det er ens egen ?... var det ikke noget med et lille papier ved siden af dekorationerne med brugernavn.

Snyd forekommer, ser vi jo tit på Tw :rolleyes:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Naturligvis er det dét :xmas cool: Jeg lover bare ikke at det virker :xmas tongue:

Det hygge :laugh:

Men hvordan beviser man at det er ens egen ?... var det ikke noget med et lille papier ved siden af dekorationerne med brugernavn.

Snyd forekommer, ser vi jo tit på Tw :rolleyes:

Altså jeg stjæler Kærestens ting for at lave dette :xmas eek: Og jeg tror ikke der er nogen på teamet der forventer at I ikke må låne mors hjemmelavede. Skulle det vise sig at nogen ikke kan finde grænsen imellem det og det du beskriver så vil man blive diskvalificeret i den runde. Og ja vi kan da kræve at der kommer et ekstra billede hvor man sætter sit nick ved, men for lidt julehygge :xmas rolleyes: håber virkelig ikke det er nødvendigt
 
Senest redigeret:
Top