10 år med Tribal Wars - KONKURRENCE!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
10yearsTW1.png



I Tribal Wars' tidlige år, blev en tegning lavet af en af Tribal Wars skabere, Eike. Den blev brugt som grundstenen til landsby oversigten, som I alle kender så godt.

For at fejre Tribal Wars' 10 års jubilæum, vil vi gerne invitere jer til at deltage i en konkurrence, hvor du kan vise hvad DU kan præstere når det kommer til at tegne en landsby oversigt!


10yearscontest2.jpg


Så her er hvad der skal ske. Fra i dag d. 3. juli, skal du indsende grafik til os der viser landsby oversigten, inden senest d. 1. august, kl. 23.59 for at deltage i konkurrencen.

Du har forholdsvis frie hænder med hensyn til hvilken slags grafik du ønsker at bruge, men din oversigt skal have alle nuværende bygninger, på deres nuværende placeringer, ellers vil du ikke være i betragtning til at blive den Globale vinder.
Så, vær venlig at bruge denne oversigt, som basis for dit bidrag:

with_church.png



Vi vil så vælge 3 internationalle vindere mellem alle deltagerne, som for nogle helt særlige præmier!

De 3 internationalle vindere vil modtage en splinter ny iPad og vil også se deres grafik til rådighed til brug i browser spiller som en grafik-pakke! (det er derfor placeringen og typen af bygninger skal matche)

Ud over det, vil der blive fundet en vinder per sprog version, og denne vil vinde 2000 premium point, og en 10 års jubilæums T-shirt!
5 andenpræmievindere vil også blive funder per sprog version, og de vil modtage 1000 premium point.

Vinderne vil blive bestemt af Tribal Wars teamet, så gør dit bedste for at imponere os!

Ved at indsende dit bidrag til konkurrencen, giver du InnoGames tilladelse til at bruge dit arbejde på enhver måde.

Indsæt et billede af en fuldt udbygget landsby i denne tråd for at deltage:

KONKURRENCE BIDRAGENE

VIGTIGT: Vær venlig at bemærk, at vi vil afvise enhver stødende, mangelfuld eller copyrightet materiale.

For at kvalificere dig til at blive en Global vinder, skal dit bidrag indeholde følgende:

  • bygninger lavet uden baggrunden, så vi kan bruge din grafik i spillet
  • alle bygninger til rådighed i spillet (Lidt hjælp til hvilke der er findes her)
  • (frivilligt: grafik til de 3 forskellige stadier nogle bygninger har)

Det er vigtigt at bemærke, at dit bidrag ikke skal leve op til alle disse krav for at du kan deltage i konkurrencen, dette er kun for at kvalificere dig til at blive Global vinder (så en enkel tegning kan sagtens deltage i konkurrencen)

Vi ønsker dig al held, og vis os så hvem den bedste (grafiske)arkitekt er!


Tribal Wars Teamet.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Lidt hjælp til de der vil have deres bygninger placeret HELT rigtigt ;)
Så skal I bare have fundet ud af hvordan I synes det skal se ud, måske skal alle bygninger bestå af små hjerter eller stå på hovedet..lad kreativiteten få frit spil :)

ground.jpg
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Er der slet ingen der vil vinde en Ipad?? :eek:
Eller måske "bare" en 1000-2000 plus point? :confused:


Her er et storslået mesterværk af mig, lavet mens jeg drak min aftenkaffe og så en eller anden sær film. Så lige mobilen frem og *fotomagi*, smidt ind på pc'en og screenshot -> herind.
Jeg VED det er mageløst smukt og godt tegnet :huh: men jeg er sikker på I sagtens kan gøre mig det efter..eller endda måske gøre det bedre :p

2013-07-11_0020.png


LAD OS SE HVAD I KAN!
 
Top