2 spørgsmål

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
har ladet mig fortælle at hvis man sender tropper ud som opbakning uden for sin kirkes radius, så er de stadig beskyttet, fordi de står under en ny radius hos ham vi opbakker, passer det?


og hvad hvis man overtager en by ved siden af sin egen og bygger kirken i, er man så ``dobbelt´´ beskyttet?
 

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Tropper som står som støtte hos andre spillere blir beskyttet av den støttede spillerens kirkeradius så lenge byen som støttes er innenfor radiusen.

Kirkeradiusen beskytter ikke dobbelt, det er max 100%. Så krikeradiuser som overlapper hverandre er egentlig bare waste av gårdsplass. ;)
 

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Ikke noe problem.

Var litt usikker på om du ville forstå meg siden jeg skriver på norsk. :)
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
det er intet problem at forstå norsk når i skriver det, men hvis jeg snakker med en nordmand, så skal jeg lige høre det et par gange først ;)
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Admin har tidligere forklaret at kirkebeskyttelse bliver forhøjet med flere kirker. SÅ har du to byer, og du angriber indenfor begge byers kirkeradius har 200%.

Det er forklaret i denne tråd, på side 3.
 

OlliX

Banned
Reaktionsscore
0
Seriøst?! De har jeg jo forklart feil. :eek:

Den kirkeverdenen jeg spilte før hadde max 1 kirkebonus.
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er også blevet utroligt forvirret. OG ved faktisk ikke helt hvad der er rigtigt mere. Tror det er en indstilling til verdenen.

Er der en admin eller lign. der lige kunne oplyse os om hvordan det fungere i Verden 3?
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Efter lång efterforskning både på engelska, hollänska och tyska världarna så har jag kommit fram till att kyrkan aldrig ger mer än 100%.
praktiska försök här på servern har också pekat på att så är fallet. I allafall när det gäller v3. Men det är konstigt att admin ger 2 olike besked. Kanske skulle någon rätta den som är fel, så att det inte längre fanns något tvivel.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg må give Blueberry ret. Kirken giver kun 100%. Det link BabsidusMaximus har smidt i denne tråd burde forklare hvordan kirken virker.

Jeg vil lige tage spørgsmålet op om der kan være forskel på verdenerne, hvilket ikke burde være tilfældet.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg må give Blueberry ret. Kirken giver kun 100%. Det link BabsidusMaximus har smidt i denne tråd burde forklare hvordan kirken virker.

Jeg vil lige tage spørgsmålet op om der kan være forskel på verdenerne, hvilket ikke burde være tilfældet.

ja, det har du rätt i Lauras, det kan ju vara olika i världarna. kan ju vara anledningen till 2 olika svar på samma fråga. kanske vi skall ställa frågan till nån som kan svara?
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
hmm, jeg ved tilfældigvis at 2 spiller der deler internet ikke må angribe samme person.

men har også fået at vide at hvis man sætter en stamme på som diplomatisk fjende under vores egen stamme, så må man gerne?
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Mener ikke du må før efter 24 timer, så vidt jeg har forstået.
Og det skal vist være erklæret krig via forummet
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hmm, jeg ved tilfældigvis at 2 spiller der deler internet ikke må angribe samme person.

men har også fået at vide at hvis man sætter en stamme på som diplomatisk fjende under vores egen stamme, så må man gerne?

Det räcker inte att ändra diplomatin i stammen. Ett officielt krig måste deklareras på det forum som rör verden (verden 1, verden 2, verden 3).
Efter att 24 timmar har gått från krigsförklaringen, så får man angripa samma spelare från 2 konton som delar internetförbindelse. Att skicka support går inte, inte heller skicka råvaror, eftersom detta automatiskt blir låst emellan kontona som har delad förbindelse, så fort man anmält detta.
Man får däremot inte, kombinera anfall, skicka support, mm som kontosittare, oavsett om krig är deklarerat eller inte.

Så har jag i allafall tolkat regeln, det är ju jag själv som är orsaken till att den har uppkommit..............
 
Senest redigeret:

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
ok, så jeg skal skrive direkte herude i fourm under verden 3 at vi er i krig med den og den stamme, og 24 timer efter så må 2 spillere med delt internet angribe den samme?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm, jeg ved tilfældigvis at 2 spiller der deler internet ikke må angribe samme person.

men har også fået at vide at hvis man sætter en stamme på som diplomatisk fjende under vores egen stamme, så må man gerne?

Som kontorepræsentant og delt internet må man IKKE angribe samme mål.
 
Top