8. december

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
images
8. december

Julenissen er rasende :xmas mad: ikke nok med at kulden giver ham et rødt ansigt :xmas redface:, men nu har den onde supporter også bannet ham for pushing :xmas eek: Hvad går nu det ud på? nogen der kan forklare julenissen det inden han mister sit gode julehumør? :xmas confused:

Den første der forklarer det korrekt vinder selvfølgelig guldstjernen. Kopier og sæt ind direkte fra reglerne hjælper kun din modstander, da DU skal forklare det. når der ligger 3 korrekte besvarelser annonceres vinderen. Undervejs vil teamet fortælle, hvis der er fejl i nogle fortolkninger, så der reelt ikke varer længe inden man kan se hvem der har vundet. Dog med det forbehold at vi sover om natten :p
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår opgaven.

Vi skal finde ud af hvorfor julenissen er bannet men uden at linke til reglerne?
Skal vi svare her eller i PM? (Det virker som om vi skal svare her, det giver bare ikke pokkers meget mening i mit hoved. :eek: )
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg kan ikke tolke det anderledes end at vi må skulle skrive det hér, så here goes;

Julenissen er blevet bannet fordi han glemte at oplyse at han deler internetforbindelse med sin kone og deres børn.
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vil jeg prøve mig med et gæt :)

Julenissen er blevet bannet, da det ikke er tilladt at ligge julebilleder op i wikien og genere Foaly :D
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja beklager der er en lille fejl i annonceringen :( . den skulle være rettet nu :p
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og selvfølgelig hvis I ikke vil give pointers til andre kan I sende jeres svar direkte til mig ;)
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så vil jeg ændre mit bud.

Julenissen, det er ikke tilladt at oprette en konto, kun med det formål at hjælpe andre med at få flere råstoffer, eller overtage ens byer :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Haaah Lanse. Du fik sgu lige én ting med jeg missede. Hvis vi har ret, så håber jeg du får guldstjernen. :)
 

Navia

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Julenissen er forvirret, fordi han blev bannet for at hjælpe andre med råstoffer og/eller anden hjælp som er blevet misforstået som værende "ulovliv", selvom han sikkert ikke har gjort det med vilje. Stakkels julenisse *ae* :unsure::unsure:
 
Top