9. december

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
images
9. december

Endelig er det weekend igen og Julenissen glæder sig til at hygge i nissestuen. Der skal være det hele marcipantrekanter, karameller, nougatbidder og meget andet. Men hvad er den af? Nissepigen har spist det hele :xmas mad:

tyk-danse-nissepige.jpg


Derfor venter julenissen spændt på jeres forslag til julekonfekt. Helst i tekst og billeder (af slutresultatet :xmas tongue: ) og tag jer endlig god tid. Der er ingen fare for at nissepigen kan bevæge sig ned at handle før mandag. så i har til mandag klokken 20 :xmas biggrin:
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Her er lidt af vores hjemmelavet konfekt :)

Vi starter med resterne af chokoladen, som blev hældt i forme.

IMAG0325%20(640x482).jpg



Så har vi lidt marcipan fyldte dadler og andre søde sager:)

IMAG0326%20(482x640).jpg



Og her til sidst er der lidt marcipan med mandler og valnødder :xmas biggrin:

IMAG0328%20(640x482).jpg
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dette er ikke det mig og mor lavede :) Men de skulle ligne ret godt :) (Samme opskrift, Samme udsende) Men var for tardet til og uploade bild til comp:eek::eek:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg må sige at i denne konkurrence er Lancelot10 en klar vinder. Der er nu officielt så vådt omkring SUN's computer at vi ikke kan komme i kontakt med hende. Men jeg er meget spændt på at høre hvad det er som Lanselot har læst forkert omkring :xmas tongue:
Nr. 2 bliver L33t om end han gerne i fremtiden må få sin mor/bror/far/osv til at lære ham at overføre billeder fra kamera/mobil til computeren.
Der bliver ingen nr. 3 eftersom der ikke var flere deltagere.
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg havde bare læst det som at l33ts konfekt var for tardet til at ligge et billede op af dem :D
 
Top