Addreseret til Miss

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Miss, her er en tråd der omhandler dig, ergo kan du skrive løs i den, for come on... magter det snart ikke mere, du driver mig mildest talt til vanvid (Spamburg luk, du er ikke et hak bedre) så kan du ikke begrænse dig indenfor bare 5 beskeder om dagen plzzzzzzz, får sku nykker i kraniet af det her :(
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
I må skrive til admin eller forummodorator eller noget i den stil, så må de tage fat i ham hvis de mener at han er et problem.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I må skrive til admin eller forummodorator eller noget i den stil, så må de tage fat i ham hvis de mener at han er et problem.

Det er gjort indtil flere gange... har på bare en dag indberettet 3 tråde møntet på 3 personer. Der i blandt Miss. Jeg har derudover anmeldt mindst 3 flere steder. I dag kom storm mig dog i forkøbet i en tråd jeg ellers lige skulle til at vælge våben i. Jeg ser mig desværre nødsaget til at anmelde indlæg, hvis visse personager ikke kan forstå det på andre måder. det er squ ærgeligt at de der forsøger at lave et godt og velrenommeret forum konstant skal sættes tilbage af ligegyldige spammere. Til tider undrer det mig at der ikke tages hårdere fat ved gentagne overtrædelser af samme regel. Men jeg håber og tror på at support er opgaven voksen og tager den på en pæn og ordentlig måde også. Det eneste jeg har at sige til dette er at personhetz er forbudt så vidt jeg erindrer. Dog er der vel ikke andet end 4 personer der ødelægger det for alle andre og mon ikke alle kender deres nicks ;) Ret mig hvis jeg tager fejl

Ps. Og btw er jeg begyndt at skrive i den engelske del af forummet i håb om at udelukke nogle af spammerne i håb om at de ikke er i stand til at skrive på det sprog, så vi i det mindste har et sobert sted at diskutere. Og indtil spammerne lærer at tale og tie på rette tidspunkt så vil INTET blive oversat. oversættelser er ikke on topic. det er en personlig meddelse og sendes personligt...

Pps. Det var så 2 anmeldelser i dag... så må vi se hvad support gør ved det... Og nej det er ikke til diskution hvad jeg eller andre mener er passende straf. den tages ad de dertil indrettede veje.
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Miss, her er en tråd der omhandler dig, ergo kan du skrive løs i den, for come on... magter det snart ikke mere, du driver mig mildest talt til vanvid (Spamburg luk, du er ikke et hak bedre) så kan du ikke begrænse dig indenfor bare 5 beskeder om dagen plzzzzzzz, får sku nykker i kraniet af det her :(

5 beskeder om dagen ?

Det er da fint :)..

Men det er da lidt hvis man f.eks med i rygte børsen :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Man ku jo evt. lade værre med at konstant opdigte rygter og kun skrive dem der faktisk er rygter, så sparer du lige 30 indlæg om dagen der :rolleyes:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Man ku jo evt. lade værre med at konstant opdigte rygter og kun skrive dem der faktisk er rygter, så sparer du lige 30 indlæg om dagen der :rolleyes:

Jaa eksempler som:

Har hørt NPG fører krigen..

Har hørt at DAD bliver nakket af Buts=p og co..

Har hørt Pat kun tage aktive spillere..

Har hørt Spycow bliver den næste der bliver nakket .


:rolleyes:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Den sidste er så afkræftet! :cool:

Jeg er også ret træt af 5.000.000.000 Indlæg fra ham hver eneste dag.

Jeg har så hørt han har fået advarsler flere gange. Så undrer jeg mig faktisk hvorfor han er har endnu.
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Måske, Men hvem er værst? :rolleyes:

Desuden syntes jeg selv jeg er blevet bedre da jeg kender systemet bedre nu.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Meget muligt Spycow også skriver meget (Hvilket jeg egentlig ikke har lagt mærke til) men selv hvis han gør, blir hans beskeder ikke så meningsløse som dem Miss laver eller for den sags skyld Spamburg, sådan noget som og skrive "Det tror jeg også" til alle indlæg, er jo decideret det rene spam :rolleyes:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Miss er slem ja, men tror du det hjælper at lave en tråd til ham? :p
Synes bare der er kommet en gruppe af spammers, som skriver med hinanden herinde bare for tidsfordriv. Miss, spycow, zteal og spamburg. ;)

ret mig hvis jeg tager fejl.:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
For at værre ærlig aner jeg ikke om det virker, håber det da, men fik bare nok og som du ved har jeg et iltert temperament, så lettede en del og få trykket ud :laugh:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Miss er slem ja, men tror du det hjælper at lave en tråd til ham? :p
Synes bare der er kommet en gruppe af spammers, som skriver med hinanden herinde bare for tidsfordriv. Miss, spycow, zteal og spamburg. ;)

ret mig hvis jeg tager fejl.:)


Ok :)

Du tager fejl ved mig... Jeg er ret sikker på jeg ikke er en spammer.

Og hvis du tror det lad og tage den over PM :mad:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Miss er slem ja, men tror du det hjælper at lave en tråd til ham? :p
Synes bare der er kommet en gruppe af spammers, som skriver med hinanden herinde bare for tidsfordriv. Miss, spycow, zteal og spamburg. ;)

ret mig hvis jeg tager fejl.:)

HEY! Hvorfor skal mit navn nævnes! :huh:


Så meget har jeg ikke spammet .....endnu. :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... Dekani, jeg vil mene at denne tråd bare er det rene spam.. Så du skal ikke sidde og sige at du ikke gør noget, men alle andre gør.. Faktisk skriver jeg kun på enkelte tråde, og jeg skriver sjældent utrolig meget spam mere.. Så Dekani fej lige for egen dør først!

Miss derimod, du kan altså godt stoppe med at spamme.. Jeg fatter ikke at du ikke har fået ban endnu... Du laver altid dobbelt-indlæg du spammer i alle tråde, OGSÅ DME DER IKKE VEDKOMMER DIG, og du skriver ting som burde forgå over pm HELE TIDEN!

Dagens guldkorn fra mig :)
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og den ellers forholdsvis fornuftige tråd af Dekani er allerede blevet fingerpegeri, hvor lavt er det? :confused:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top