Addreseret til Miss

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
... Dekani, jeg vil mene at denne tråd bare er det rene spam.. Så du skal ikke sidde og sige at du ikke gør noget, men alle andre gør.. Faktisk skriver jeg kun på enkelte tråde, og jeg skriver sjældent utrolig meget spam mere.. Så Dekani fej lige for egen dør først!

Miss derimod, du kan altså godt stoppe med at spamme.. Jeg fatter ikke at du ikke har fået ban endnu... Du laver altid dobbelt-indlæg du spammer i alle tråde, OGSÅ DME DER IKKE VEDKOMMER DIG, og du skriver ting som burde forgå over pm HELE TIDEN!

Dagens guldkorn fra mig :)

Guldkorn :huh: :huh:..

Du er selv slem nogle gange.. Deka, han spammer ikke ?..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Og den ellers forholdsvis fornuftige tråd af Dekani er allerede blevet fingerpegeri, hvor lavt er det? :confused:

hvor fornuftigt er det at starte en tråd op, som bare bryder reglerne? Det vil jeg godt lige have et svar på..


LOL miss, tror ikke du har læst det jeg skrev, før du bare sendte endnu et af dine åndsvage indlæg ind..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er ikke dumt hvis miss kun skriver i denne tråd behøver man ikke læse den men når han gør det over alt i alle tråde som andre også har kommenteret det skal man læse for at blive updatet:)
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Man kunne jo også lave et loft over hvor mange beskeder man må lave ;) Men det ville betyde at dem der ikke spammer også bliver ramt fordi der er en god diskussion i gang.

Eller også burde vi kigge på om der skal være nogle mere synlige moderatorer her i forummet ;) Bare et eller andet som betyder at folk ikke spammer.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Amen altså.. man er væk i godt 1½ dag og kommer tilbage til en man netop pointerede ikke sku spamme i den her tråd :rolleyes:

Spamburg for pokker, hvor svært er det og blande sig uden om en tråd hvor det for det første ikke omhandler dig og for det andet er addreseret til Miss.. nu må du sku snart stramme ballerne lidt :p
Spamburg luk, du er ikke et hak bedre
20 sek. senere plaprer du løs, gjorde netop opmærksom på du IKKE sku kommentere her xD
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Amen altså.. man er væk i godt 1½ dag og kommer tilbage til en man netop pointerede ikke sku spamme i den her tråd :rolleyes:

Spamburg for pokker, hvor svært er det og blande sig uden om en tråd hvor det for det første ikke omhandler dig og for det andet er addreseret til Miss.. nu må du sku snart stramme ballerne lidt :p

20 sek. senere plaprer du løs, gjorde netop opmærksom på du IKKE sku kommentere her xD

Prøv at hør her.. Du sidder og siger det er miss' tråd.. Synes ikke jeg kan se ham :confused: eller er det bare mig der er helt blind? Han har lavet 3-4 indlæg herinde, resten af indlæggene er: "Sådan Deka, fedt lavet :D".. Hvis du siger til mig at det ikke er spam, så vil jeg meget godt vide hvad det er?

Når jeg bliver nævnt herinde i tråden, skriver jeg videre på det... Så kan du bare bede folk om at lade være med at skrive mit navn, i et forum hvor jeg ikke må skrive i, så svært kan det da ikke være?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gennerelt er alt der ikke er skrevet af miss og mig selv i det her forum rum spam, så jo, men gider ikke sidde og skælde folk ud der normalt ikke spamer, hvorimod du evig og altid gør det og jeg skrev oven i købet i starten af tråden der ingen grund var til at netop du smed indlæg ind, da den omhandler miss og grunden til jeg pointerede dig i starten var for det første at du ALTID ska smide latterlige kommentare ind til ALT og for det andet at du har en fight med miss og eftersom den her ikke er lavet som en dissetråd men mere en anmodning, ville jeg gerne udelukke dig fra og sige "Jaa miss lad værre med at spamme altid" for så starter i bare en ny kamp som jeg ikke magter og se flere gange :huh:

Som sagt, et svar i den her er nok og så ku de for min skyld lukke den, ville bare ha miss til og knytte og næste gang du spamer løs, som du allerede har for vane så blir den rettet til dig og ligesom her vil jeg forvente at miss ikke spamer i den da den er rettet til dig ;)

Det er sørgeligt men sandt at mange ikke gider forum mere på grund af specielt jer to, deriblandt dybt respekteret forum personer som Skolehaven, han er blevet så desperat at han prøver og bruge det engelske nu, i må sku til og stoppe!
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det her er sidste indlæg fra mig...

for det første at du ALTID ska smide latterlige kommentare ind til ALT

Prøv at kig på forum? Hvis du kigger har jeg næsten ingne indlæg skrevet på det sidste.. Jeg skriver kun i meget få tråde! Dvs, 2-3.. Så prøv at kig for nylig, istedet for at, snakke om 1 måned siden.. Der er så mange der dømmer mennesker efter hvad man GJORDE, ikke hvad man GØR! Og det er jeg så træt af, fordi man ikke får plads til at ændre sig, da folk bare stadig vil se dig som den samme.. Så nu beder jeg dig om at kigge på forum, og se hvilke tråde jeg skriver i, så du kan se at jeg ikke skriver så meget herinde.. Jeg er så træt af at blive rakket ned af dig hver gang du ser et indlæg fra mig af, bare fordi jeg var sådan for en måned siden!

Det var det sidste svar fra mig herinde.

Og Deka, hvis du skal svare på denne post, så gør det over PM.. Dette gælder også andre folk, hvis de er uenige med mig..
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top