EVENT Adelens marked

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
I en verden med stort hår og ingen hårlak….
1.png

Hvor livets mest uskyldige og enkle fornøjelser bliver misforstået og granskes af alle…
2.png

Hvor folk kalder dig… nuttet og blød.
3.png

Der er én ting helt sikker, det er ikke nemt at være adelig!
Derfor har vi besluttet at vores mest forhutlede og udmattede helte i riget fortjener en chance for at tage en slapper under et to uger langt event, som skal kendes under navnet...

Adelens marked!
4.png



Event start: 09.03.16
Event slut: 23.03.16

Eventet vil være aktivt på alle standard og casual verdener.

En kongelig budbringer vil lade dig vide via en in-game popup når markedets telte er sat op i din nærhed. Når du ser popupen, så tag en pause fra dagens slid på adelstoget og følg instruktionerne for at deltage i følgende festligheder:


  • Sol dig i det herlige skær fra lykkehjulet og drej det en omgang for at modtager en af vores fantastiske håndplukkede præmier, til adelsmanden der har alt. Hver tur giver gevinst, og eftersom du er af adelig herkomst, så er du beretiget til mindst en gratis tur hver dag!

5.png




  • Vis din intellektuelle overlegenhed ved at mestre vores minispil og du kan være så heldig at modtage en elstra gratis tur! Maksimer dine chancer for at vinde en tur ved at spille flere gange om dagen!
  • Stil din overlegenhed til skue ved at opnå alle tre eftertragtede Adelens marked-præstationer!



Du skylder dig selv ikke at gå glip af dette event.
Hold øje med vores social medier for at få flere chancer for at vinde gratis ture på lykkehjulet!
6.PNG



For mere information, se også denne officielle Adelens marked-video, lavet specielt til jer:

[video=youtube_share;KUKIUYsrkNs]https://youtu.be/KUKIUYsrkNs[/video]​
 
Senest redigeret:

ruffy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
It already started on .nl and I can honestly say that this is a great event! :D
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Yes, .nl is one of the 2 test markets for this event. Very nice to hear you like it, then the Danish players know they have something to look forward to :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Synes det er ærgerligt, man igen i startfasen af en ny verden skal udsættes for et event. Egentlig havde du overbevist mig om, de kom på tilfældige tidspunkter, men eftersom hollænderne allerede har haft eventet, er det jo tydeligt, at InnoGames bevidst planer events, når folk har tendenser til at bruge flest PP på dem - i opstarten.

Det ødelægger spillet, SUN. Hvis events vitterligt er skabt for at gøre spillet sjovt, bør det være lige meget om de ligger i starten eller mid-/endgame ellers er det sgu for tydeligt, at underholdninsværdien i eventet er sekundært og indkomsten primær! Æv.. :-(

... når timingen er kommenteret på, glæder jeg mig dog til at se, hvad I nu har fundet på, imens jeg krydser mine små fingre for, det ikke kan give massive fordele som før set. :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Altså der er jo også flest spillere i starten af en server = flere der kommer til at deltage i eventet.

Jeg vil gerne have flere +10% indbyggere ting. Det' lækkert på v25. ;-)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ang. hvornår events kører.
Hvis jeg har fået formuleret mig på en måde, hvor det lød som om det var tilfældigt hvornår events kører, så beklager jeg misforståelsen, for det er det ikke!
Det der ER tilfældigt er, at de ofte kører ikke så længe efter vi åbner en ny verden.
Der er dog en naturlig forklaring ;)

Der kører normat 4 events om året, de starter ca. hver 3. måned.
Vi åbner normalt 4 verdener om året, de starter ca. hver 3. måned.
Det betyder, at der er en forholdsvis stor chance/risiko for, at de to ting falder sammen.

Årsagen til at eventet lige nu kører på det hollandske marked er, at de er det ene af de 2 markeder, hvor eventet bliver udrullet inden det kommer ud globalt (på alle de andre markeder). Det sker af sikkerhedsmæssige årsager på den måde, da nogle fejl kan være svære at opdage på beta, hvor der er færre spillere og mindre aktivitet end på en live verden. Så det var ikke fordi de lige havde fået en ny verden, at eventet kom der først, og vi får det ikke først, fordi de ville vente til vi åbnede en ny verden, det er simpelthen bare fordi vi ikke er et af "test"-markederne :)

Jeg håber I får fornøjelse af eventet :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det var mægtig sjovt...
Men alle de ting man har vundet, følger de verdenen eller kontoen?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Som Snoevl skrev, så er genstandene bundet til den verden du har fået dem på :)

Og dejligt at hører du kunne lide eventet! :)
 
Top