Adelstog på 500 millisek eller mindre

Muradin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
denne her er på norsk, men dere vil have stor nytte av den:

Noen av dere husker vel kanskje den tidligere tråden min om hvordan man sender adelstog på sekundet med Opera. Antageligvis en god del å dømme etter populariteten i ulike stammeforumer jeg har tittet innom etter at jeg skrev den forrige :p

Last ned Opera her: www.opera.no
Datakyndighet nok til å være i stand til å åpne noen faner er nødvendig, eventuelt tror jeg at jeg faktisk beskrev hvordan i den gamle tråden: http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=1375

Her er en oppdatert versjon. :=)
Om du er en supermann skulle du få til tog på 0.100 sekunder, 0.500 sekunder skulle være en enkel prestasjon med denne metoden.

Først setter du opp angrepene, som dette:
79862191.jpg


Deretter klikker du «Angrip», og skulle få opp denne skjermen
70993560.jpg


Om enn uten den svarte firkanten rundt OK. For å få denne skal du høyreklikke på OK. Det som skjer nå er ikke bare en utrolig tøff og fancy svart firkant, men at du kan trykke ENTER istedenfor et museklikk på OK.

Gjør sånn med alle fanene, trykk 2, trykk enter osv.

Om du ikke har 2 satt som innstilling for å bytte faner (altså oppdatert fra Opera 9.2 eller hva nå den gamle versjonen het), kan du se på andre posten i den gamle tråden min som det er linket til lenger oppe.

Resultatet kan du sjekke sånn som dette
92940970.jpg


De små lysebrune tallene er altså milisekundene. Så jo tettere de er, jo tettere er toget ditt.

Øv i vei, så kjører du bedre enn Meg :eek:

~Muradin~

edit:
For å gjøre så du kan klikke 2 for å skifte tabs selv i operaversjoner etter 9.2, gjør som så:
Tools-Preferences-Advanced-Shortcuts-Opera 9.2 Compatible og så OK eller noe sånt.

Dere har sikkert sett den før, men den hjelper og jeg kommer til å kopiere mere fra .no forumet etterhvert^^;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
UNdskyld jeg spørger hvad K-MELON er. Jeg ved hvad T-metoden er og den er vel lidt hurtigere end dette eksembel...
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Man KAN vel godt, men Opera er for de aller fleste nemmere at få sat op til at sende hurtige trains/multi-angreb og kender man til t-metoden som også skolehaven nævner er det LANGT nemmere og hurtigere ;)
Mine trains ligger på de lovlige 150 ms. på V6 og det uden specielt meget besvær..OPERA rocks!!! :D
 
Top