AnderZon

Helgeflynder

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har lige spillet med den tvivlsomme person her.. AnderZon Først starter han en stamme, så stikker han af fordi han er bange for at få tæv af de store stammer, for så bagefter at angribe sin gamle stamme (som han selv startede) Bare en advarelse.. Han er ikke til at stole på... Han er sq en slatten hat med stort P lige som i ik:mad:
 

AnderZon-kujonen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja han er en æreløs spiller, ingen tvivl om det.. Har snakket med et par spiller der har den samme instilling til ham, han sku fjernes...
 

Helgeflynder

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Grineren navn

Sku for godt det navn du har der, tror du ik han vil bytte med dig, passer nok bedre til ham selv..;)

Jahhh væk med den kujon gule klat..:D
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det er så fedt nå nogen gør det.. hele -ww- gjordt det, ikke fordi det gjordt mig så meget. hihi..


nu er han på stoffer, så bær over med ham,
 

Helgeflynder

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hahaha ja kan være stofferne tager ham før nogen andre:D

Men pas på den mand er utelregnlig, tror han er hermafrodit, kun med en snert af kvinde gener kan man opføre sig så æreløs (undskyld kvinder) men når de bliver mixet, puuuuha en coktial.....Måske var det bare den tid på måneden for ham, øøhh henne....næ ham... sku ikke til at finde ud af :D:D


Nu skal jeg jo pase på belastning, du er jo i stamme med min kære (-ære) ven :D
 
Senest redigeret:

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
husk at fire adelsmænd siger mere end 1000 ord (sagt med andre ord noble hans byer hvis du ikke kan lige ham)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det er så fedt nå nogen gør det.. hele -ww- gjordt det,

de fleste er nok blevet smidt ud af Champus da de ikke var aktive:p ved ikke hvor mange det er men en aF DEM VAR DA inaktive... gode neme gratis byer, .vil jeg kalde det for:cool:
 
Top