Ang. erklæring af krig i forum først

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har set reglerne igennem igen og igen, og jeg kan slet ikke finde noget der omhandler at skulle erklære krig i forummet før man angriber, ud over hvis man deler internetforbindelse.

Efter at have undersøgt det, viser det sig at det er en gammel gameforge beslutning, og var så latterlig, at reglen blev fjernet igen. Det betyder, at der ikke længere behøves at erklære krig i forummet. ;) Det kunne dog være en idé, at fortælle over en PM i spillet, hvis i erklærer krig.. mest for venlighedens skyld.
 
Senest redigeret:

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ok :)

spurgte i din forgængers tid, om hvordan det virkede. og fik den forklaring at 2 med delt internet så skulle der ligge en krigs erklæring:

så jeg vil lige knytte det spørgsmål, om hvordan der vil blive set hvis 2 med delt interne koordinere et angreb? er det så lovligt i alle tilfælde nu?

Mvh
Tiza
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Ulovligt, i alle tilfælde.

# Spillere som deler en internet forbindelse må ikke angribe, supplere eller hjælpe hinanden, indtil 24 timer efter den delte forbindelse er blevet afbrudt.
# Spillere som har registeret en delt forbindelse må ikke angribe, supplere eller sende ressourcer til den samme spiller inden for en 3 ugers periode.
# Spillere som deler en internet forbindelse har tilladelse til, at angribe forskellige spillere fra samme klan.
# Spillere som midlertidigt deler en forbindelse må ikke angribe, hjælpe eller sende ressourcer til den samme spiller imens forbindelsen bliver delt, og 24 timer efter.
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg tror det Tizac spørger videre indtil, i denne tråd og den anden tråd hvori han blev henvist til denne, er om vores krigserklæringer er nødvendige nu hvor spillere fra de bekrigede stammer danner nye. Skal vi da erklære krig for at spillere med delt internet forbindelse må koordinere angreb imod den først bekrigede stamme og de nye stammer udsprunget fra den bekrigede.
Ved ikke om det var for kryptisk men det er det spørgsmål jeg sidder og rumler med.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg tror det Tizac spørger videre indtil, i denne tråd og den anden tråd hvori han blev henvist til denne, er om vores krigserklæringer er nødvendige nu hvor spillere fra de bekrigede stammer danner nye. Skal vi da erklære krig for at spillere med delt internet forbindelse må koordinere angreb imod den først bekrigede stamme og de nye stammer udsprunget fra den bekrigede.
Ved ikke om det var for kryptisk men det er det spørgsmål jeg sidder og rumler med.

Nej, der behøves ikke erklæres krig for at spillere på samme internetforbindelse må angribe, og dette gælder alle stammer. Reglen gælder koordinerede angreb, og den siger, at spillere på samme internet IKKE må koordinere angreb imod den samme spiller.

Koordination - Angribe, hjælpe eller transportere ressourcer til den samme spiller, fra 2 eller flere spillere som deler en forbindelse
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
nu skriver i ikke koordinere.

Men hvis jeg f.eks deler internet med min mor, og vi er i samme stamme, og ved et rent tilfælde kommer til at ramme den samme spiller. hvor vil grænsen for koordinering så blive sat?

ja undskyld jeg vil ha det uddybet, men jeg er bange for der er blevet for udflydende græser, i det her tilfælde, og ville ærge mig hvis der kommer spæringer på misforståelser i sådanne sager.
 

MonGoose

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tror opdateringen er ganske enkel

Spillere med delt internet må IKKE;
- angribe samme spiller
- sende ressourcer til hinanden
- sende opbakning til hinanden

og der er uanset om der er krig eller ej
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
nu skriver i ikke koordinere.

Men hvis jeg f.eks deler internet med min mor, og vi er i samme stamme, og ved et rent tilfælde kommer til at ramme den samme spiller. hvor vil grænsen for koordinering så blive sat?

ja undskyld jeg vil ha det uddybet, men jeg er bange for der er blevet for udflydende græser, i det her tilfælde, og ville ærge mig hvis der kommer spæringer på misforståelser i sådanne sager.

Hvis i er i samme stamme og der bliver krig, regner jeg da med, at i snakker sammen om angreb, men sker det ikke så husk dette:

Misforståelser kan ske, og Support består af mennesker. Hvis systemet banner pga. noget i mener er en misforståelse, er der altid rettigheden til at appellere sin sag til Support.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis i er i samme stamme og der bliver krig, regner jeg da med, at i snakker sammen om angreb, men sker det ikke så husk dette:

Misforståelser kan ske, og Support består af mennesker. Hvis systemet banner pga. noget i mener er en misforståelse, er der altid rettigheden til at appellere sin sag til Support.

Så det du siger er, at folk der deler net kan angribe samme spillere uden at der ligger en krigserklæring?
Altså hvis de ikke angriber samme spiller koordineret konstant....???

Så hvordan vil man fra teamets side vide om folk der deler net rent faktisk har talt om angreb på samme spiller eller om der er tale om en "fejl" eller et "tilfælde"?

Ved at åbne for angreb fra delt net uden straf, så åbnes der også for snyd i den store stil, da ingen ved om en spiller bor alene eller med 3-5-7-10 personer..!

Jeg kan kun sige held og lykke til supporten, da den udlægning vil skabe arbejde 24/7.

Prøv evt. lige at se lidt på reglerne på .net og få dem ind på den danske server som der har været arbejdet på tidligere... :D
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så det du siger er, at folk der deler net kan angribe samme spillere uden at der ligger en krigserklæring?
Altså hvis de ikke angriber samme spiller koordineret konstant....???

Så hvordan vil man fra teamets side vide om folk der deler net rent faktisk har talt om angreb på samme spiller eller om der er tale om en "fejl" eller et "tilfælde"?

Ved at åbne for angreb fra delt net uden straf, så åbnes der også for snyd i den store stil, da ingen ved om en spiller bor alene eller med 3-5-7-10 personer..!

Jeg kan kun sige held og lykke til supporten, da den udlægning vil skabe arbejde 24/7.

Prøv evt. lige at se lidt på reglerne på .net og få dem ind på den danske server som der har været arbejdet på tidligere... :D

Allerførst synes jeg lige du skulle tage og læse reglerne, da de er blevet oversat fra .net af mig og opdateret/sat ind til dette forum for få dage siden.

For det andet siger reglerne, at folk på samme internet forbindelse IKKE må angribe samme spiller.. ligegyldigt tidspunkt.

Ang. min kommentar om misforståelser, så har du selv været en del af teamet, og burde vide, at folk laver fejl eller ikke har læst reglerne. Det sker dog kun én gang at de fejl opstår, for ellers falder hammeren.
 
Senest redigeret:

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Allerførst synes jeg lige du skulle tage og læse reglerne, da de er blevet oversat fra .net af mig og opdateret/sat ind til dette forum for få dage siden.

For det andet siger reglerne, at folk på samme internet forbindelse IKKE må angribe samme spiller.. ligegyldigt tidspunkt.

Ang. min kommentar om misforståelser, så har du selv været en del af teamet, og burde vide, at folk laver fejl eller ikke har læst reglerne. Det sker dog kun én gang at de fejl opstår, for ellers falder hammeren.

Godt ord igen. Det var ikke en kritik, men en opsumering af flere svar. Jeg har læst dine svar isoleret igen og kan se den røde tråd.

Må nok overveje at læse de ændrede regler inden en V4 kommer i luften ;)

Jeg læste nok lidt for hurtigt. Beklager :D

Glad for at se de gl. regler der tillader koordinerede angreb fra delt net heller ikke er tilladt ved en krigserklæring :D
 
Senest redigeret:

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
_\|/_ Nature _\|/_

Uha - kan simpelhent ikke holde mig tilbavse :p

Det er nok den bedste nyhed jeg længe har set her.. " udover vores nye CM + v4 i sigte :p " En ting jeg har ventet længe på, da jeg altid har været modstander af at man måtte ved en krigserklæring.

Det er jo nærmest umuligt at vide om det er 2, 3, 4 personer - eller 1 og samme person, som styre flere brugere.

Takket været opstramningen er risikoen mindsket - dog stadig ej perfekt. For personer kan jo reelt stadig oprette flere brugere og derefter sige, at de sidder på en delt forbindelse - Dvs. at man fx kan være i 2 topstammer. Bruge den ene til insider viden osv. Af personlige grunde. Og det er blot et eks. på mange banditstreger, som man kan lave desværre.

Dog ser jeg ingen rigtig løsning på dette problem, da det jo ikke rigtig er til at checke op om.. Desværre igen igen.

Men et stort skulder klap herfra.. Og fortsæt god aften - Hov, mente godnat ^^ :p
 
Top