Banned misbrug

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu vil de der er banned for ulovlige scripts få fjernet det ulovlige script imens de er bannet. De vil derfor IKKE blive bannet igen og igen.

Hvis du kender til noget der laves ulovligt med opera eller andre browsere bør du jo anmelde det. Men når jeg allerede har nævnt at Support nåede at teste den side, der var lavet så kan jeg ikke se hvad problemet er :confused: Det var jo ikke just bogmærker den lavede eller foretrukne som det vidst hedder i IE. Support er nødt til at skille sagerne ad uanset hvor meget spillerne forsøger at kæde dem sammen.
 

halvtjekkeren

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja i vil banned dem der har det liggende, men når personen der ejer kontoen, tager på ferie samme dag som i fra support, udsender en advarsel om dette, har sitterne ikke en chance til at vide om der er sådan et script, og når ejeren først kommer tilbage til konto om 3 uge, vil scripter stadig være der. Vi har ingen chance for at vi det er der, før nu personen er blevet banned og nu kan vi ikke få det fjernet, da sitteren ikke kan komme inde, eller retter en der ved hvordan det ser ud.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
At vi har advaret på forhånd inden vi lavede denne razzia er meget generøst set fra mit synspunkt og åbenbart også set fra andres hvis du læser denne tråd. Ejerne af de konti burde slet ikke have haft de scripts liggende i første omgang og burde selv have kontrolleret om de var lovlige inden de blev lagt ind. Det står også i reglerne.

Og nu gentager jeg mig selv: Nu vil de der er banned for ulovlige scripts få fjernet det ulovlige script imens de er bannet. De vil derfor IKKE blive bannet igen og igen.

Så der er slet ikke behov for at fjerne det script kontoen er blevet bannet for. Det har vi gjort når i kan logge ind igen.
 

halvtjekkeren

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Support er dygtige lad os alle klappe i vores små hænder, for mig og se er de intet være, tak for denne gang og held og lykke frem over, jeg vil ikke bruge tid og penge på sådan noget latterlig noget.


Held og Lykke til alle
 

jc1957

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det var da utroligt som folk kan bitche over at blive taget i noget ulovligt :tw_sad:

Der er da forhåbentlig ingen der er i tvivl om at hvis et script selv aktiverer knapper ol. så er det ulovligt - bare en lille smule regel læsning vil afsløre dette uden nogen form for tvivl.
§8) Bots og Scripts

Tribal Wars skal kun spilles med en normal browser. Bots, browser add-ons og andre applikationer som automatiserer spilaktiviteter er forbudt. Alle Greasemonkey scripts er forbudte.

Plus Konto spillere har tilladelse til at tilføje godkendte Javascript kommandoer til deres kvik bar. Disse scripts er tilladt at hjælpe spillere med at gøre ting, såsom automatisk udfylde formularer (som tropperekruttering). Derimod må de ikke udføre mere end én aktion pr. klik.

Hvis du ikke er sikker på, om en script eller værktøj må bruges, skal du altid kontakte Support først. I tilføjelse til dette, holder vi denne tråd opdateret med alle de lovlige kvik bar scripts. Hvis du har et script som ikke er her, skal du sende en ticket for tilladelse eller spørge i script forummet før du installerer det.

Som det fremgår af reglerne må man faktisk ikke installere ulovlige scripts (lægge dem i kvik barren). Så det er som ikke engang nødvendigt at bruge dem - bare det at have dem liggende er nok til at man har foretaget sig noget ulovligt.

Reglerne siger også at man selv skal sikre sig at scriptene er lovlige før man installerer dem. Så i realiteten er der ingen undskyldninger for at have dem liggende.

Hvilket gør det helt ok med denne razia :tw_biggrin: for intentionen med reglerne er vel bla. at sikre at alle deltagere spiller på lige vilkår.
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Læs nu hvad manden skriver folkens

HALLO!

Debatten er ikke at folk der bannes for noget ulovligt er martyrer!
Denne tråd skal læses i forlængelse af den anden låste tråd nedenunder.

Pointen er den at pågældende spiller (Smartass) har et udestående på nogle PP der ikke er tilbagebetalt. Han har jo erkendt både på dette forum og andre steder at han har brugt en ulovligt værktøj, sagen er han blev bannet efter en længere diskussion med SUP. ang disse PP.
Det er 3 ugers siden behandlingen er sat igang, men SUP henviser stadig til deres chef - og efterfølgende at det nu er weekend. Smartass har så nægtet at assistere med funktionen af hjemmesiden før PP kom tilbage, men det betyder vel heller ikk noget hvis SUP har tjekket siden!?!

At der skal slåes ned på ulovlige scripts er vi da alle enige om! Vi har fået bannet Rebz, manden der gjorde vores stamme klar over de skulle slettes :confused: (han må have overset noget, ellers har vi vidst noget fusk her)
Sagen er bare den at men en anmodning står /åbenventer man på svar og det kan sgu være frustrende når det er dyrt betalte PP som man har brugt på at halvere bygninger som forsvinder i den blå luft!

Så kom lige tilbage til topic folkens, her er ikke snakke om martyrer, der lægges bare pres på at den behandling Smartass bør få kommer igennem, at i spinner over på noget andet er jo fis i en hornlygte og som tjekker skriver er han jo enig og slet ikke sagens kerne - så læs lige hvad det handler om istedet!!
 

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
100% enig Joc :)

plus vi har givet en "lille" straf for noget som vi har været ude og advare at vi kiggede på og vi har været ens for alle ;)... ingen har kunne sige "jamen det lå bare i kvikbaren, vi brugte det ikke :rolleyes:"

synes det er synd at spillet skal ødelægges af ulovlige scripts vi opfordre alle til hvis de er i tvivl så henvend sig til SUP. :p ...vi ligger efterhånden de "godkendte" scripts ind i fora så alle har mulighed for at spille spillet ens....

men at man går hen og bliver personlig eller Bitcher fordi vi gør vores arbejde synes jeg ikke er oki :mad:....Jeg har heldigvis mange som har skrevet ...."nå det gik jo så længe"....og tager de sølle 2 dage som ferie :cool:

til sidst vil jeg da sige efter jeg er blevet SUP har jeg endnu mere respekt for vores CM og TEAM alle gør et vildt stort arbejde, så tro ikke vi kommer sovende til det her, vi bruger mange timer på det her for at hjælpe folk og få spillet så rent som muligt :)

HALLO!

Debatten er ikke at folk der bannes for noget ulovligt er martyrer!
Denne tråd skal læses i forlængelse af den anden låste tråd nedenunder.

Pointen er den at pågældende spiller (Smartass) har et udestående på nogle PP der ikke er tilbagebetalt. Han har jo erkendt både på dette forum og andre steder at han har brugt en ulovligt værktøj, sagen er han blev bannet efter en længere diskussion med SUP. ang disse PP.
Det er 3 ugers siden behandlingen er sat igang, men SUP henviser stadig til deres chef - og efterfølgende at det nu er weekend. Smartass har så nægtet at assistere med funktionen af hjemmesiden før PP kom tilbage, men det betyder vel heller ikk noget hvis SUP har tjekket siden!?!

At der skal slåes ned på ulovlige scripts er vi da alle enige om! Vi har fået bannet Rebz, manden der gjorde vores stamme klar over de skulle slettes :confused: (han må have overset noget, ellers har vi vidst noget fusk her)
Sagen er bare den at men en anmodning står /åbenventer man på svar og det kan sgu være frustrende når det er dyrt betalte PP som man har brugt på at halvere bygninger som forsvinder i den blå luft!

Så kom lige tilbage til topic folkens, her er ikke snakke om martyrer, der lægges bare pres på at den behandling Smartass bør få kommer igennem, at i spinner over på noget andet er jo fis i en hornlygte og som tjekker skriver er han jo enig og slet ikke sagens kerne - så læs lige hvad det handler om istedet!!


Der bliver IKKE kørt noget oveni.....og nej smartass indrømmede ikke noget før han kom til vores CM....og hvad ang PP så er det CM der står for det og angår ikke andre end CM/smartass det kommer da ikke til offentlig skue
 
Senest redigeret af en moderator:

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Der bliver IKKE kørt noget oveni.....og nej smartass indrømmede ikke noget før han kom til vores CM....og hvad ang PP så er det CM der står for det og angår ikke andre end CM/smartass det kommer da ikke til offentlig skue

Jo trådstarteren referere altså ikke til andet end det med PP. og jeg er så udemærket klar over hvem det involvere, men en mand som halvtjekkeren skydes jo i skoen han bitcher, tuder og forsvare svindlere, når han så tydeligt ikke gør det - synes der har været en ganske usmagelig tone og pegen fingre i denne tråd.
Det eneste jeg forsøger at påpege er at vi er off topic, alle i denne tråd er mod snyd...
Dertil stikker jeg lidt til jeres CM så at han nu har haft 3 uger og at Smartass ikke er den eneste med kritik af netop samme problem ;)

Vil ikke blande mig i det nederste blot lige rede halvtjekkeren for at svines til på intet grundlag
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tråden hedder "banned misbrug" og omhandler at support har misbrugt sin magt. Dette kædes sammen med sagen om PP som ingen andre en Laim og cheferne kan tage hånd om.

Halvtjekkeren starter faktisk med at anklage support for IKKE at have bevisførelsen i orden i forbindelse med razziaen, hvilket ikke er sandt.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Han nægter ikke at svar, men han vil have de plus pointtil bage som han er snydt for, når han har fået dem, vil han forklar det, men i banned en mand på indicier og i tror selv uden at vide en skid, i er da total langt ude.

Problemet er i ikke kan klar jer og få noget modstand af nogen der kan noget, så i banneder folk for i tror i er noget, i mine øjne er i en flok amatører.

Jeg vil ikke bruge en krone mere på sådan en gang fup og latterlige personer i support.

I kan banned folk når i har konkret beviser og ikke en skid før, ved ikke hvor gammel i er, men i mine øjen er i intet nu.

jov jov scripts det er forstået, men det smartass er banned for er ikke et script, det liner det du kan med oprah browserne, som er åbenbart lovligt at bruge.

Men en sitter på en konto, har ingen chance for at vide det og den man sitter ikke har være på siden før rundeskrivelse fra TW, som så bliver udlukket og ikke kommer tilbage før om en mdr., vil blive banned hele tiden, fordi vi andre har ikke en chance til at komme ind og se om det ligger der og få det fjernet, for uheldig ved den sitter ikke hvordan det ser ud.

Men Miss vi er helt enig i at ulovlige script ikke skal være der, men det support har lavet over for nogle, er helt ude i hampen og uacceptabel og så længen jeg kan skal de vide det.

Nu var det jo så sådan, at smartass indrømmede, at have overset enkelte regler omkring script, så jo, hans scriptet var i sig selv ulovligt.
Derfor udelukkelsen af ham.

Jeg har fortalt, at jeg ville tage kontakt til min chef på mandag, for at få afklaring i sagen om de mistede PP. :)
Andet kan jeg ikke gøre, og jeg har ikke tilladelse til at gøre andet.
 

jc1957

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi har vist med 2 helt forskellige sager at gøre som forhåbentlig intet har med hinanden at gøre.

En spiller der mener sig snydt for et antal PP!
Om dette er tilfældet kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om - men er det tilfældet skal det selvfølgelig behandles ASAP af rette instans. Er det som det antydes trukket i langdrag - uanset årsagen - så er det ganske enkelt uacceptabelt. For som det ligeledes antydes er dette ikke et enkeltstående tilfælde :mad:
Da dette drejer sig om de kontanter vi alle betaler for at spille dette spil burde CM have taget hånd om dette inden for få dage, og hvis vedkommende ikke havde tid, udpeget en anden der kunne have håndteret denne sag.

At omtalte spiller - sammen med en masse andre - så bannes for ulovligheder i forbindelse med forskellige scripts kan der vel næppe være tvivl om er korrekt. Men som sagt har disse sager og deres behandling forhåbentlig intet med hinanden at gøre.
Pointen er den at pågældende spiller (Smartass) har et udestående på nogle PP der ikke er tilbagebetalt. Han har jo erkendt både på dette forum og andre steder at han har brugt en ulovligt værktøj, sagen er han blev bannet efter en længere diskussion med SUP. ang disse PP.
At påstå at support gør sig skyldige i magtmisbrug må vel siges at være et anelse mere alvorligt end at have den personlige mening at folk bitcher lidt. Faktisk er den slags udtalelser grænsende til injurier, hvilket er strafbart selv uden for TW

Jo trådstarteren referere altså ikke til andet end det med PP. og jeg er så udemærket klar over hvem det involvere, men en mand som halvtjekkeren skydes jo i skoen han bitcher, tuder og forsvare svindlere, når han så tydeligt ikke gør det - synes der har været en ganske usmagelig tone og pegen fingre i denne tråd.
For øvrigt var min udtalelse omkring at bitche ikke møntet på nogen specielle personer hvorfor den heller ikke indeholdt nogen person navne. At du så sætter den i forbindelse med en navngiven person må stå helt for egen regning.
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
se nu bare at vågne lidt op og få behandlet den pp sag i en fart så svært kan det heller ikke være det er vente tiden folk bliver mave sure over

hvis man laver noget ulovligt må man forvente ban længden af banned for de fleste synes jeg er fint for mange har ikke været klar over at de har lavet noget ulovligt
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Nu vil de der er banned for ulovlige scripts få fjernet det ulovlige script imens de er bannet. De vil derfor IKKE blive bannet igen og igen.

Lidt uheldig det du siger her :(

For det er da ikke rigtigt, da jeg blev lukket ind på min konto igen, havde jeg stadig samme scripts liggende 3 - 4 steder både i kvik bar og i notesbog.
Jeg tjekkede for jeg regnede ikke med at i ville fjerne det, men det er der nok en del der ikke gør.

Bare så i vidste det :rolleyes:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja det beklager jeg. Det var meningen at de alle skulle være væk, for at undgå at nogen blev/bliver bannet for det samme flere gange. Hvis der er nogen der er usikre så må de endelig tage kontakt til support så der ikke sker nogen misforståelser. Naturligvis igennem den sædvanlige vej med ticket :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Lidt uheldig det du siger her :(

For det er da ikke rigtigt, da jeg blev lukket ind på min konto igen, havde jeg stadig samme scripts liggende 3 - 4 steder både i kvik bar og i notesbog.
Jeg tjekkede for jeg regnede ikke med at i ville fjerne det, men det er der nok en del der ikke gør.

Bare så i vidste det :rolleyes:


Alle scripts, der indeholder de ulovlige kommandoer skulle gerne være slettet nu.
Dog kan det tage lidt tid for systemet.
Så giv det lidt tid :)
 
Top