Bedste krigserklæring - nomineringen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Den nye funktion med rigtige krigserklæringer der kom med version 7 syntes jeg er så spændende at jeg bare må pirre folks kreativitet. Jeg syntes vi skal væk fra de kedelig erklæringer hvor der bare står: Krig!!!!!! I skal dø!!!! eller andre sære men kedelige påfund.

Dagens indlæg her på forum vil være mit indspark og nominering:

Stammen i dag kl. 14:35
Stammen New PlayGround har erklæret stammen Canis dirus krig!

Krigens navn: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?

Erklæring:
De tre små grise har fået nok af jeres pusten og prusten!
I nat, mens alle andre sov, var Dekani ude og give den gas, og gæt hvem han løb ind i? - Praktiske Gris!
Efter en lang aften hvor den ene øl tog den anden, kom Praktiske Gris til at snakke om et problem, ham og hans 2 brødre havde med de lokale. Dekani, flink og hjælpsom som han er, tilbød staks at gå tilbage til legepladsen og se om de andre børn ville være med på lidt oprydning i skoven.

Det er derfor bestemt at samtlige af jeres ejendomme skal rives ned og opbygges på ny. Dels til 2 nye villaer med pool i haven til de to tossegrise (brødrene), som jeg ikke kan huske navnet på, og dels til fælles legepladser til alle som ikke render rundt i skoven og bliver opstemte af at se på små piger med røde hætter......

Forumtråd: Ulven kommer? Kom? - Hvorhenne?


» Vis krigsstatistik

Jeg håber der sidder mange flere sjæle derude med en lille digter spire i sig der kan give krigserklæringerne et friskt pust ;)

De nominerede:

NPG vs C d
NMF vs. DFS
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
2011-04-07_0010.png


Nominere NMF vs. DFS
 
Top