Censur eller beskyttelse?

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tak Phil - præcis hvad jeg mener:)

Self skal der være regler - det kan aldrig være meningen at nogen skal krænkes. Der skal være plads til os alle.

Problemet er at support har nået et ekstremt lavt snerpe-niveau, så det er umuligt at forudse, hvad I synes er krænkende:p

I den forbindelse synes jeg det var rimeligt, hvis I tilbød at returnere de pp, man har stående på sin konto
Jeg kan ikke se det har noget at gøre med at begunstige spillere med pp. Kunne meget vel være, at man ikke ønskede at starte forfra:)

Men vil da godt medgive at jeres opgave ikke er let, da jeg bestemt ikke tror, at I er ude på direkte at genere os:) I er bare nået et niveau i fortolkningen af reglerne, der er ude af trit med tiden
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dine pp forsvinder ikke hvis du bliver udelukket og slet ikke for noget i en kortere periode som nævnt. Skulle du vælge at starte om så fortsætter din pluskonto, FA og KM som hidtil. De bliver ikke nulstillet grundet at du genstarter. Dine pp forbliver også på kontoen, så hvis du vil spille videre under et andet nick, så kan de overføres til denne. Dog er der ved forskellige købsmuligheder en periode der skal ventes før dette kan lade sig gøre.

@sniferne bare at starte om er multi, da din konto stadig er din indtil du eller spillet sletter den. Efter endt appel kan det dog være løsningen som du kommer frem til sammen med supporteren der har din sag.
 
Top