Classic crash...

putin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Siden midnat har jeg nærmest ikke haft mulighed for at være online på classic serveren.
Den giver mig meddelelsen : serveren er ikke tilgængelig... eller : vent, vi opdatere spillet.
det er vildt frustrerende, særligt i opstarten af en server. hvad foregår der?
mvh.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det virker ikke til at være en generel fejl (ikke et problem der rammer alle) og der er ingen tegn på problemer på serveren.
Fortsætter problemet, så opret gerne en ticket med en fejl-rapportering, hvor du inkludere hvilken enhed og browser/app du har problemet i.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har fået undersøgt, om der har været nogle problemer.
Der er intet rapporteret, men der er tegn på højere belastning på serveren og længere svartider i maks 45 minutter i nat og igen her til formiddag i ca. 30 minutter. Det kan havde medført lidt problemer med at logge ind i de perioder, men det bør havde være meget kortvarigt, da peak perioderne i de tidsrum var maks 15 minutter.

Sagt på en anden måde, alt bør være ok, men oplever I det igen og vare det mere end 15 minutter, så send os gerne en ticket :)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det har jeg heldigvis ikke oplevet... men opgaver der ikke kom til tiden har jeg oplevet.. og rapporter der ikke er kommet eller kom lidt senere har jeg vist os oplevet...
 
Top