DDH vs. BBNO - en historie har altid 2 vinkler

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Bliver simplethen nødt til at tage grinerkasketten på. Magen til en flok tøser BBNO består af. Man kan høre dem tude i Gedser. Her er DDH's version af historien....

Det startede i de dage (på 2. dagen), hvor folk i BBNO mente at Hardcore samt Darklord fra DDH skulle farmes. De farmede og farmede og syntes høsten gik godt. De var jo 6 nordmænd i et lille område, som havde det sjovt. De sendte beskeder til folk omkring dem, hvor de skrev, Hej... jeg har tænkt mig at farme dig, så du må hellere gå ind under instillinger, vælge start påny, og indtaste dit password... Og mange fulgte efter.... Men desværre for dem.. ikke medlemmerne fra DDH. For vi er åbentbart klogere end fjällaberne.

De muntrede sig med at høste uden opbakning fra DDH-stammen, for DDH vidste det var for tidligt til en krig... Lad os bygge tropper og møde dem senere. Så imens BBNO troede de kunne gøre som de ville og op til flere muntrede sig i forummet hvor de havde postet deres muntre indslag, begyndte fronten at komme tættere. Og av... BBNO hvor er i nu? Hvor er jeres hær? Syntes ikke I angriber længere eller kommer med ironiske kommentarer til os?

Selvfølgelig kan musen lege med katten, men den ender altid med at blive spist.

Konklusionen er... De startede, vi var klogere... hvor er de nu?

Angreb mod DDH bliver mødt.... lige godt hvem eller hvilken stamme der angriber.

God påske. :D Happy playing.
 
Senest redigeret:

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De sendte beskeder til folk omkring dem, hvor de skrev, Hej... jeg har tænkt mig at farme dig, så du må hellere gå ind under instillinger, vælge start påny, og indtaste dit password... Og mange fulgte efter.... Men desværre for dem.. ikke medlemmerne fra DDH. For vi er åbentbart klogere end fjällaberne.

I stedenfor at spillerne deres restartet ble de sparket, hvorfor? Fordi vi hadde farmet de til grunnen. Deres tåpelige forsøk på å støtte darklord var ren morro. Jeg hadde allerede knust muren og troppene hans og dere fortsatte og sende inn 100 spyd om gangen som vi lett tok ut. Å koordinere er et godt råd.

Og av... BBNO hvor er i nu? Hvor er jeres hær? Syntes ikke I angriber længere eller kommer med ironiske kommentarer til os?

Nesten ingen fra dere å angripe lenger, de er ute av stammen deres. Vi står fortsatt sterkt, vår hær vokser og vi venter bare på muligheten til å angripe dere for fullt. Mine medlemmer kan angripe hvem de vil. Jeg sier ikke at de skal angripe. Det er deres konto, de gjør hva de vil med den.

....................................................................

Deres "storangrep" rundt 5. april endte ikke så bra for dere. Dere mistet en del tropper. Et godt råd: Når dere beordrer medlemmene deres til å sende angrep på oss burde dere legge til at de skal sende off, ikke def.

Angriber: disright
Landsby: disrights landsby (511|502) K55

Antal: 55 100 100 0 1 48 11 10 0
Tab: 55 100 100 0 1 48 11 10 0

Og hva med denne:

Angriber: jaap19
Landsby: El Jaapowich 1.0 (515|503) K55

Antal: 0 0 480 20 296 0 19 0 0
Tab: 0 0 1 0 0 0 0 0 0

3,000 poeng og så lite tropper. Et klart tegn på poenghoring.
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:) men hvor var jeres tropper? På fisketur?

Og du... Med 1500 p burde du have en 500-1000 tropper.. Ikke? Kunne du gemme dem i "gemmestedet" ?

Men... ynk, ynk, ynk... En ting er at starte en krig... men at skylde fjenden for at starte, og vinde medlidenhed.. **** hvor "pussy"
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Våre tropper var i hverandres byer og ute på farming. Tror du virkelig at jeg beholder off troppene mine i byen min når jeg blir angrepet?
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej.... Det er du jo ikke stærk nok til...

Og sjovt... spejderne viste ingen tropper uden for byen.... på de sidste angreb.
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nei, da var de døde, kontovakten min sendte de på en nabo så de ikke skulle bli drept av dere. Han hadde ikke mulighet til å være oppe lenger. De ble drept da, men fikk tatt ut en del tropper av han.
 

jaap19

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sidste kommentar idag....

I stedenfor at spillerne deres restartet ble de sparket, hvorfor? Fordi vi hadde farmet de til grunnen. Deres tåpelige forsøk på å støtte darklord var ren morro. Jeg hadde allerede knust muren og troppene hans og dere fortsatte og sende inn 100 spyd om gangen som vi lett tok ut. Å koordinere er et godt råd.

Hvem fik sparket? Så vidt jeg ved.. ingen..

Og hvis en klog spiller frygtede angreb, ville han stille hans hær i en nabo by indtil angrebe var ovre.

Og ja... jeg har 3000p nu, men rapporten er dage gammel, fra dengang jeg havde 1500p. Hvordan mon min hær ser ud nu?
 

You will suffer

I træning
Reaktionsscore
0
Sidste kommentar idag....



Hvem fik sparket? Så vidt jeg ved.. ingen..

Det var jo en rett under meg, tja, var det noe sånt som sparks?:rolleyes:
Som ble kicka, fikk ikke støtte av stammen, vi fortsatte å farme, og han ble kicket fordi han skrek på forumet etter støtte?

5 dager etter at han ble kasta ut, slettet han kontoen sin.
 

plj0pad

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nesten ingen fra dere å angripe lenger, de er ute av stammen deres. Vi står fortsatt sterkt, vår hær vokser og vi venter bare på muligheten til å angripe dere for fullt. Mine medlemmer kan angripe hvem de vil. Jeg sier ikke at de skal angripe. Det er deres konto, de gjør hva de vil med den.

JA! se lige det! det er jo derfor at i rykker længere og længere ned... i laver jo ingen plan... det er jo totalt meningsløst når man ingen plan har... det er jo forskellen på "dumme BBNO" og "Kloge DDH" :D i er da ikke så smarte når der ingen plan er... så er det jo logisk at i taber... haha

PS. 2 ud af mine 3 angreb, syntes jeg ikke at have mødt modstand... det er da ikke et tegn på at jeres hære bliver størrer og størrer???

bare et lille stykke tekst du kan tygge lidt på;)
 

plj0pad

Nybegynder
Reaktionsscore
0
god start skidt middel..

det er eget muligt at i var ENORMT gode i starten... men hvad hjælper det når man ikke kommer op i nu tiden og tænker på den... eftre hvad jeg kan se, så taler i kun om hvad der skete dengang og ikke om hvad der ster nu er det fordi at der intet positivt er at poste??? hah

---------------------------------tumper---------------------------------- :D
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
JA! se lige det! det er jo derfor at i rykker længere og længere ned... i laver jo ingen plan... det er jo totalt meningsløst når man ingen plan har... det er jo forskellen på "dumme BBNO" og "Kloge DDH" :D i er da ikke så smarte når der ingen plan er... så er det jo logisk at i taber... haha;)

Stammerankingen har ikke noe å si for oss. Vi trenger ingen plan bortsett fra å farme og adle de rundt oss.

PS. 2 ud af mine 3 angreb, syntes jeg ikke at have mødt modstand... det er da ikke et tegn på at jeres hære bliver størrer og størrer???

Det er noe som kalles dodging også.
 

plj0pad

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er noe som kalles dodging også.

ja det er der... men så syntes jeg da du skal gøre brug af det... for jeg ved at der stod "tropper uden for byen --- 0" så det er da ikke det du har gjordt brug af... så jeg syntes da det er dårlige undskyldninger du kommer med hele tiden..
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja det er der... men så syntes jeg da du skal gøre brug af det... for jeg ved at der stod "tropper uden for byen --- 0" så det er da ikke det du har gjordt brug af... så jeg syntes da det er dårlige undskyldninger du kommer med hele tiden..

jeg har ikke sagt at jeg dodget, men at kansje noen i stammen min gjorde det
 

Sunildo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tænk jer om..

Hey alle fra DDH. Husk nu lige, at når der bliver skrevet, så hold hoved koldt og lad jer ikke provokerer. Vær cool :cool: Lad BBNO gøre hvad de er gode til, nemlig at snakke. Vi handler istedet. :D

Sunildo
 

plj0pad

Nybegynder
Reaktionsscore
0
mine angreb blev ikke dodget... :p men jeg vil da sige...

GOD KRIG! og held og lykke, håber i forlader stammen inden i rygger helt ned i gruset...:D
 
Top