Delt internet forbindelse

marwej

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej Tribalwars

Vi er en flok drenge, der spiller TW på vores efterskole, derfor bruger vi selvfølgelig samme internet forbindelse. Det er bare ærgeligt at vi så ikke må støtte hinanden med råstoffer og tropper..

Kan det være rigtigt? Her bliver regelen om delt internet jo en forhindring og den gør sådan at vi ikke kan opbakke hinanden når vi bliver angrebet... Er der ikke en form for undtagelse i denne situation?
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Skoler og større arbejdspladser har altid haft det problem - og der er mig bekendt ikke fundet en løsning som ikke åbner op for at der kan bruges multiaccount.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
der findes så vidt jeg ved kun en løsning....nemlig at i får hver jeres net
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hej Tribalwars

Vi er en flok drenge, der spiller TW på vores efterskole, derfor bruger vi selvfølgelig samme internet forbindelse. Det er bare ærgeligt at vi så ikke må støtte hinanden med råstoffer og tropper..

Kan det være rigtigt? Her bliver regelen om delt internet jo en forhindring og den gør sådan at vi ikke kan opbakke hinanden når vi bliver angrebet... Er der ikke en form for undtagelse i denne situation?

Ja det er skam rigtig. Sådan er reglerne ang. delt internet forbindelse. Og de kan ikke bøjes :)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
TW kunne vaelge at koere det over mac adresse i stedet, men det ville self give folk med to comp mulighed for at spille paa to kontoer. Paa den anden side kan folk ogsaa goere det hvis de har et mobilt netvaerk...
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
TW kunne vaelge at koere det over mac adresse i stedet, men det ville self give folk med to comp mulighed for at spille paa to kontoer. Paa den anden side kan folk ogsaa goere det hvis de har et mobilt netvaerk...

Der er stadig mange måde at snyde på - men det er ikke en grund til at lave flere muligheder for at snyde.

Jeg ved det er surt, når man er en ærlig spiller der bare ikke har adgang til eget net - men der er ikke rigtigt fundet en løsning på det problem.
 
Top