Elite medlem

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jubii :).. Så blev jeg endelig Elite medlem.. Det tog også bare lang lang tid..
Skal man bare have skrevet 300 indlæg for at være Elite medlem ?
Eller hvordan bliver man det ellers ?. For jeg blev det da jeg havde skrevet 300 indlæg..
Jeg er totalt stolt over at være elite medlem..
:rolleyes: :laugh:..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er desværre en noob status at give folk der kun er baseret på aktivitet. om grænsen går direkte ved 300 indlæg er dog ikke en eksakt videnskab til min viden. Jeg kunne personligt godt tænke mig et mere nuanceret system så man ikke kan få status af elite medlem ved at spamme forummet fx...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Helt enig, hvem i alverden har givet Skolehaven den status :p

Ej men er nu helt enig, for mig og se burde en som Wildere ha Elite status udelukkende basseret på hans genialt gennemførte indlæg og NEJ der er ikke mange, men de kommer gerne med guldkorn, hvorimod en som Spamburg sjældent skriver noget der faktisk gir mening og er egentlig for det meste mere er til irritation :eek:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
"Syns godt om"

Men ja så er der jo mange der skal ha elite.
Det er jo ikke alle der kommentere alt hvad de ser...
Der er jo nogen som bare læser for sjov og griner lidt over dumheder :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Helt enig, hvem i alverden har givet Skolehaven den status :p

Ej men er nu helt enig, for mig og se burde en som Wildere ha Elite status udelukkende basseret på hans genialt gennemførte indlæg og NEJ der er ikke mange, men de kommer gerne med guldkorn, hvorimod en som Spamburg sjældent skriver noget der faktisk gir mening og er egentlig for det meste mere er til irritation :eek:

Spamburg :huh:.. Han er bare irreterende generalt :laugh: :laugh:.. Vær glad for at du ikke kender ham rl.. :eek:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
And here we go!

No spam please :p

Synes at man burde skifte de "titler" man får herinde, f.eks. til dem med mange indlæg og lidt indhold kan kaldes spammere :laugh:

Dem med få indlæg og guldkorn burde få en titel som er dem værdig :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg ved fra .no at support har mulighed for at give special titler. Blandt andet har de der en interviewer, som en overgang interviewede de største profiler på .no.... det hele hang sammen med at han/hun (kan ikke huske kønnet :eek: ) var journalist studerende. Det gav en special titel :cool: Det kræver dog en særlig indsats deroppe i det kolde nord og et meget godt rygte både blandt spillere og support. Tvivler på der er mange der kan prale af det...
 
Top