Et foreslag om hovedbyen

bassemandere

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg sad og tænkte lidt på det med at noble andres byer.

vores stamme startede for ca 3-4 uger siden og er jo point mæssigt set ikke store endnu...
så er der at der er kommet 1-3 stykker til sagde min stamme de har langt over 100000 points og for dem er vi jo let bytte (især når man ser på de har 43 byer i snit hver)

men min tanke var at hvad sys i om den ide at det skal være sværer at miste sin hoved by (den første) så der skal 6-8 omgange nobling før man mister den?

ikke at jeg siger systemet ikke er godt som det er men flere i min stamme blev noblet lige da de opnåede 3-4000 point (ligner lidt de kun venter på at byerne er klar til at blive taget)

hvad sys i om den ide?

------

tilføjelse lige nu er det så kun 2 spillere der har så høje points men ham/hende der har mest har 124.806Points og der er vi jo et ret let bytte
 
Senest redigeret:

lakridserne

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg sad og tænkte lidt på det med at noble andres byer.

vores stamme startede for ca 3-4 uger siden og er jo point mæssigt set ikke store endnu...
så er der at der er kommet 1-3 stykker til sagde min stamme de har langt over 100000 points og for dem er vi jo let bytte (især når man ser på de har 43 byer i snit hver)

men min tanke var at hvad sys i om den ide at det skal være sværer at miste sin hoved by (den første) så der skal 6-8 omgange nobling før man mister den?

ikke at jeg siger systemet ikke er godt som det er men flere i min stamme blev noblet lige da de opnåede 3-4000 point (ligner lidt de kun venter på at byerne er klar til at blive taget)

hvad sys i om den ide?

------

tilføjelse lige nu er det så kun 2 spillere der har så høje points men ham/hende der har mest har 124.806Points og der er vi jo et ret let bytte
Nej for hvis du begynder på det ville københavn måske pludselig blive lettere at tage end skagen selvom københavn er langt større - for at forbinde det lidt til virkeligheden.

Så skal vi hellere have nogle flere spillere og/eller verdener.
 

bassemandere

I træning
Reaktionsscore
0
ideen kom fra flere i det område jeg ligger i for når de bliver 3-4000 point i byen går der ikke længe før de helt store nakker deres by...

og så er det træls at hvis man har været en fredelig spiller at man så skal starte helt forfra hver gang på bar bund....
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Selvom det er en smule carebare i forhold til travian, så er det altså et krigspils. Hvis du vil lege "byg en borg" så vil jeg foreslå Age of Empires eller lignende.

Det er også muligt du bare skal være en smule bedre til politik. Du kan altså løse rigtigt mange situation ved bare at skrive en saglig og konstruktiv mail.
 

bassemandere

I træning
Reaktionsscore
0
en god mail... hmm det er jeg normalt god til :)
men hvor meget tror du det hjælper hvis det er en grådig spiller man er oppe imod?
her er et eksempel lånt fra en spiller i V3.
-----------------
Inden du klager, så læs lige mine 10 FAQs

1: Vil du ikke nok stoppe med at angribe mig?

- Nej

2: Har jeg gjort dig noget?

- Nej

3: Kan vi ikke være venner?

- Nej

4: Heller ikke hvis vi...

- Nej
-------------------------------------
tog så kun de første 4 punkter... hvad ville du skrive til sådan en spiller?
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
@bassemandere

Har du möjligtvis hört talas om "moral"?

Det är inte så lätt att ta en liten spelare.

Situationen är inte hopplös, har du ett bra försvarsspel och är aktiv på servern, så klarar du dig bra. Kikar du bara in var annan eller tredje dag,, så har du ingen chans. Minst en gång om dagen
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg sagde ikke det virker hver gang. Men det kunne jo være man kunne tilbyde et eller andet til den anden spiller.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
noget jeg vil kunne foreslå som jeg har sagt til nogle af mine venner der er startet har været byg kaserne og farm op til start. og så ellers lav en 10.000 spyd og sværd (bedst i forsvar) når så man begynder at få sin enten første by eller hvad det nu er op i point så vil ens angriber nok få sig en overraskelse når en by på en 3-4000 point har sådan en bunke tropper.

huks på at point ik vinder en krig. det går dine tropper.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil også gøre opmærksom på at der kan være taktiske grunde til at få taget sin hovedby, hvis man er under voldsomt angreb. Det er bedre at få lov til at lave en ny by ude i kanten, end at ligge med en enkelt forkølet by inden mod centeret, der hele tiden bliver farmet.
 
Top