Forbyd Dual og Tripple accounts

Adelsmand

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I et spil som Tribalwars er det vigtig at der er en hvis balance i spillet for at det skal blive interessant, det ser desværre mere og mere ud til at den ikke er til stede.
Spillet belønner aktivitet og sammenhold hvilken er en sund indstillling, den belønner det også dolken i ryggen og forrædderi, så det er jo som den virkelige verden :)
Man kan få en del problemer med at være aktiv nok , når man har familie og fuldtidsarbejde, det kan til dels opvejes af at betale sig fra det med køb af diverse ydelser, omend min egen grænse går ved 200-300 kr om måneden for at spille.
Tribal Wars har også en glimrende App som gør at det bliver lettere i løbet af dagen at bruge 5 min på at få sine tropper på plads.
Alt i alt en ok løsning som gør at man kan følge lidt med i spillet omend man nok ikke kan ende med en topplacering., den går som regel til de spillere som har mere tid til rådighed.
Men balancen bliver helt skæv når de spillere der har hele døgnet til rådighed ovenikøbet slår sig sammen i dual og tripple konti, så knækker filmen ihvertfald for mit vedkommende, spillet bliver helt skævt og det tager glæden fra mig.
Jeg skal kraftig opfordre til at man forbyder disse dualkonti, hvis man godt vil beholde os betalende spillere, hvis de får lov at fortsætte må jeg ihvertfald nok se mig om efter et andet spil, hvor jeg har en mere lige chance for at være med i spillet.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
i tw2 er det ikke lovligt at spille dual så vorfor vælger du ikke bare det ?
det er det samme brok snart i alle tråde selvom efter min viden har dualkontoer været der siden v4 måske inda før men i sidste ende er der sket meget inden for tw siden den gang mange kan spille tw lige meget hvor de er grundet tlf og så vider jeg er bare ikke så morderne at jeg har tlf med net på og vælger derfor gerne en at spille med men det stopper jeg da gerne vis man gør tw til en oldsag som v1 uden alle de smarte ting der er kommet tror dog der vil være retig mange der så vil stoppe
 
Senest redigeret:

Adelsmand

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu har jeg ikke fulgt med så længe inde på forum så jeg ved ikke om der skulle være så meget brok.
Men hvis det er rigtig å det jo så omvendt betyde at der er mange der har min holdning, derfor min opfordring til evt. at lave nogle verderner med forbud imod dual og andre hvor det er tilladt, så kan vi alle spille det spil vi gerne vil.
Tak for oplysningen om TW2 , det kunne være at jeg skulle overveje det engang til. Jeg var dog ikke imponeret da jeg spillede prøvespillet, det tiltalte mig ikke.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der var dual på dk2, og vi var også nogen der brugte skype lige fra start.

Jeg betragter det også bare som en behagelig mulighed man har. Den største fordel ved dual er at man kan foretage sig andre ting end at spille TW.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
At forbyde dual konti, har været vendt mange gange, og jeg tror man skal se i øjnene at det ikke vil ske.
Jeg har set forslag om at begrænse antal ip adresser pr. konto, men det tror jeg personligt ikke ville hjælpe, for mange bruger vist mange ip adresser, netop som du skriver, at logge ind fra telefon, andre gør sikkert fra job, kæresten, venner osv.
og selv hvis man så siger max to ip, så man kan spille fra f.eks. hjemme og telefon så løser det intet.
Jeg har selv spillet dual på en server hvor vi havde blot en ip hver, og dog var dækket ind døgnet rundt med kun de to.

Duals farmer måske mere, og ja det betyder nok noget først i spillet, men senere er det lige meget, der er det spil evne og online tider der tæller.
og nok netop mere evne end tider, for du kan være nok så meget online, hvis ikke du kan snipe, tagge osv. så kommer man til kort overfor de garvede spillere.

At der kun er En spiller på en konto, ser jeg ikke personligt som en hindring for at nå langt. Bin there done that ;)

En mulighed er jo også at udnytte sitter systemet, så når man er på job, så sitter man hvis man f.eks. er i krig med en anden stamme
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg åbnede denne tråd fordi der tilsyneladende var behov for at diskutere dette emne en gang til, og tænkte at det kunne give en mulighed for en sober debat om enmet for en gang skyld.

Jeg kan dog se at skænderierne fortsætter i andre tråde, og måske handler det bare om at have en mulighed for at tale grimt til hinanden.

Kan vi ikke slutte skænderierne og taget en sober debat.

Som jeg ser det, så er løsningen på de problemer, som dem der vil forbyde dual, selv at finde sig en dual. Det giver tid til et privatliv, mens et forbud, ville stresse alle fordi er netop ikke ville være plads til et privatliv uden dual.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
se nu har jeg jo spillet alene på min konto herinde heletiden og hældte lidt til at dual var skidt for spillelysten men men for at se hvad det egentligt betyder spiller jeg dual i v 19 og kan se at 2 spillere med fultidsjob faktisk ikke kan følge de der spiller solo og kan gå på flere gange i løbet af dagen natten så hvis en dual ikke kan køre på konstant er der ikke vundet noget vidre i forhold til at spille alene og jeg spiller ikke dual efterfølgende og heller ikke alene der er altfor meget balade herinde fra kværulanter og andre ligestillede til tider ligner det personforfølgese hvis man ikke lige er i den rigtige stamme eller gir sin mening til kende så for mig må tw gerne lukke ned der er formeget uhøviskhed fra visse personer som ikke altid ved hvad de udtaler sig om men bare vil kværulere det er livet ski for kort til så jeg venter fakta kun på v 19 slutter så smutter jeg ud i virkeligheden da jeg ikke forstår hvad folk laver herinde hvis de konstant skal brokke sig mvh gert
og med hensyn til at jeg skulde ha brugt en formur til pluds så er det nok ikke lige det jeg bruger penge på her i v 19 har brugt ca 800 kr tror nogen har brugt en del mere
 
Senest redigeret:

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg skal kraftig opfordre til at man forbyder disse dualkonti, hvis man godt vil beholde os betalende spillere, hvis de får lov at fortsætte må jeg ihvertfald nok se mig om efter et andet spil, hvor jeg har en mere lige chance for at være med i spillet.

Skrid noob .. Det er så belastende med folk som dig.
Du, The Cleaner og fruen .. I vil gøre alt hvad I kan for at alt skal tilpasses jer, alle andre skal tilpasse sig.
Jeg har kun en ting at sige til jer.. Skrid.
Spil TW2, eller et hvilket som helst andet spil.
Bare I skrider !
Det er ikke dette spil's opsætning der er problemmet... Det er jeres konstante jammer og "bad vipes"
Vi andre skal nok hygge os.
Vi andre skal såment nok holde TW.dk igang.. bare I skrider.
Tak
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Skrid noob .. Det er så belastende med folk som dig.
Du, The Cleaner og fruen .. I vil gøre alt hvad I kan for at alt skal tilpasses jer, alle andre skal tilpasse sig.
Jeg har kun en ting at sige til jer.. Skrid.
Spil TW2, eller et hvilket som helst andet spil.
Bare I skrider !
Det er ikke dette spil's opsætning der er problemmet... Det er jeres konstante jammer og "bad vipes"
Vi andre skal nok hygge os.
Vi andre skal såment nok holde TW.dk igang.. bare I skrider.
Tak

Enig Enig Enig
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Skrid noob .. Det er så belastende med folk som dig.
Du, The Cleaner og fruen .. I vil gøre alt hvad I kan for at alt skal tilpasses jer, alle andre skal tilpasse sig.
Jeg har kun en ting at sige til jer.. Skrid.
Spil TW2, eller et hvilket som helst andet spil.
Bare I skrider !
Det er ikke dette spil's opsætning der er problemmet... Det er jeres konstante jammer og "bad vipes"
Vi andre skal nok hygge os.
Vi andre skal såment nok holde TW.dk igang.. bare I skrider.
Tak

Kan vi bede om en ordenlig tone!

Jeg er også træt af at se på Cleaners mange skriverier om dual, men tonen skal være ordenlig denne gang.

Cleaners problem med at have tid til at spille, skal, som jeg oplever det, ikke løses ved at forbyde dual, men ved at cleaner selv kaster sig ud i at spille dual. Jeg kan nemlig kun give gert ret:

se nu har jeg jo spillet alene på min konto herinde heletiden og hældte lidt til at dual var skidt for spillelysten men men for at se hvad det egentligt betyder spiller jeg dual i v 19 og kan se at 2 spillere med fultidsjob faktisk ikke kan følge de der spiller solo og kan gå på flere gange i løbet af dagen natten så hvis en dual ikke kan køre på konstant er der ikke vundet noget vidre i forhold til at spille alene og jeg spiller ikke dual efterfølgende og heller ikke alene der er altfor meget balade herinde fra kværulanter og andre ligestillede til tider ligner det personforfølgese hvis man ikke lige er i den rigtige stamme eller gir sin mening til kende så for mig må tw gerne lukke ned der er formeget uhøviskhed fra visse personer som ikke altid ved hvad de udtaler sig om men bare vil kværulere det er livet ski for kort til så jeg venter fakta kun på v 19 slutter så smutter jeg ud i virkeligheden da jeg ikke forstår hvad folk laver herinde hvis de konstant skal brokke sig mvh gert
og med hensyn til at jeg skulde ha brugt en formur til pluds så er det nok ikke lige det jeg bruger penge på her i v 19 har brugt ca 800 kr tror nogen har brugt en del mere

Omvendt har jeg selv spillet en solo konto, hvor jeg var væk i 13 timer ad gangen pga arbejde, men kunne stadig følge med, når bare jeg gav den en skalde, når jeg så var på.
Fordelen ved dual ligger først og fremmest i at man kan få en hverdag til at fungere med familie, arbejde og fritidsinteresser m.v.
Det burde være lige noget for Cleaner.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
ha ha ha opaw .. god arbejdslyst siger jeg bare, for der er ingen respons i hjerneaktiviteten på den anden side uanset hvilket argument du kommer med, og det gælder også for hans frue og diverse TC-disiple.
De lytter ikke, de gentager sig selv uanset hvor gennemtænkt dit argument end må være, og hvis du trænger dem op i en krog så de ikke har anden udvej end at give dig ret, ja så skifter de emne i en post eller to, for så at vende tilbage og sige nøjagtig det samme ævl en gang til.

Men hey.. Når du selv brænder sammen over TC, disiplene og Fruens stupiditeter, så husk at jeg står klar til at sige:
"Hvad sagde jeg" :p
 
Top