Funny Bug ^^

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
2012-08-21_1704.png
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror det kaldes Manipulering i Opera browseren, en lille ting man kan gøre nede i undersøg feltet :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den har jeg også prøvet men det hvor fordi det hvor en der havde løst en opgave lige i det jeg tog byen så byget den bare dem og de talte ikke på farmen eller det gjore de men jeg kunne byge det samme som altid
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
2012-08-21_2226.png
I har faktisk ret.. Lad være med at angribe mig folkens, mine byer er fulde :laugh:

Ej pjat til side, hvis der faktisk er en bug skal det self. ordnes :p
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
SaKzO, er det reelt sket ved dig og er det der stadig, så skriv en ticket til support så fikser vi det.
Og er dette en bug-rapportering, så mangler der rigtigt meget info for at den er til nogen nytte og det er på grænsen til spam ;)

Når I rapportere bugs har vi brug for al den info I kan give, hvilken verden det er sket på er fx. en god start :)
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hov så skal den under spam og off topic tråden, troede ikke det var en seriøs bug hehe
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
SaKzO, er det reelt sket ved dig og er det der stadig, så skriv en ticket til support så fikser vi det.
Og er dette en bug-rapportering, så mangler der rigtigt meget info for at den er til nogen nytte og det er på grænsen til spam ;)

Når I rapportere bugs har vi brug for al den info I kan give, hvilken verden det er sket på er fx. en god start :)

Så han skal gøre jeres arbejde for jer - og hvordan bliver hans indlæg nogensinde til spam? Mange betaler for at spille det her spil og det mindste supporten kunne gøre er at sætte sig ind i hvordan spillet fungere.

Den sidste var ikke rettet mod dig, men et andet medlem af jeres stab der ikke kan svare på et simpelt spørgsmål ang. kirken(på V12), og hævder man simpelt kan rive den ned.
 

keeper31

<b>Tidligere supporter</b>
Reaktionsscore
0
Du kan faktisk godt rive , din første kirke ned, men ikke hvis du har bygget en kirke 2, så det er faktisk ikke forkert.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
For at kunne hjælpe så godt og hurtigt som muligt så kræver det så præcis en beskrivelse af problemet (eller spørgsmålet) at hverken I som spillere eller os som Supportere/moderatorer skal hive den ene efter den anden oplysning ud at spillerne. Ofte opleves det at det er fejl i visningen hos den enkelte spiller og det er derfor svært at se problemet hvis man ikke selv oplever den når man forsøger at hjælpe.

Derfor er det vigtigt at når man rapporterer en bug at man oplyser:
Hvor oplever du det i spillet? (det er ikke nødvendigvis alle fejl der opleves gennemgående og der er intet i den ovenstående rapportering der fortæller om det kun er i oversigten at fejlen opleves)
I hvilken browser (samt version)? (browsere er meget forskellige og de udvikles også fra version til version)
Hvad har du gjort for at afløse fejlen? ( slettet cookies/cache/history fx det afhjælper i mange browser spil 90% af fejlene)

Og bare som en sidenote: Der er ingen supportere eller moderatorer der får løn. Vi er alle frivillige og spillere som jer. Ja vi sætter os mange gange lidt mere ind i spillet end gennemsnittet men det betyder ikke at vi ved alt om det.

Ps. du kan jo også stille dine spørgsmål på forummet så er der mange flere der har mulighed for at svare. Så skal vi nok i teamet sige hvis der er nogle der er helt forkert på den.
 
Top