Gimp2 Billeder :)

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det må du gerne bestemme men det må gerne være lidt mørkt billedetog så skal der stå Spamburg på.
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
indtil videre er alt hvad du har lavet og jeg har set sejt så prøv dig frem:D
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hehe tak :)
du kan se billedet i mit album når jeg er færdig.. skal nok skrive når det sker :)
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sådan der Schou :)
Du kan finde det i mit album nu :)

Og Spamburg.. din ligger der også :)
 
Senest redigeret:

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hey schou.. satte lige lidt flere effekter på.. :)'
hvad siger du? skriv bare hvis der er noget der skal ændres eller om du vil ha' nogle speciale effekter på :D
 

stesoo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa..
Nu har jeg sidet og arbejdet med et photoredigerings program der hedder Gimp 2.6 (Det er lidt ligesom photoshop) i 3-4 dages tid.. og nej jeg har ikke så meget erfaring endnu, men det skrider da fremad :)

Anyways.. vil i ikke være så dejlige og skrive en kommentar til mine billeder?
og evt give lidt ris og ros :) og hvis i har nogle fede idér er i da' også velkommen til at skrive dem ind her :D

I kan finde billederne inde i mit album :)
klik på mit navn og tryk derefter på ''se offentlig profil, så ude i højre side der er der et link til mit album :)

Mvh
Vitello:D
billede er syget nok ...prøv noget med djæven eller et rumvæsen der ryger en pind ??? men ellers sygt nok der:cool:
 

Vitello

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
og hvis du forresten er intereseret i at vide hvad de Japanske tegn betyder så betyder det ''Krig og Kærlighed'' ;)
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej det var ikke det jeg mente jeg mente det jeg selv har skrevet og Krig og kærlighed fedt nok
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hej vitello jeg fik set mit billede men kan du ikke prøve at lave noget med en pingvin på og så nogen Japanske tegn
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
De japanske tegn må gerne betyde måske bla. styrke, krig og alt sådan noget i den stil men du bestemmer selv hvad der skal stå
 
Top