GnR vs E.T.

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det hele startede med at nogle katapulter dukkede op foran spilleren kagestodders port. Det var den onde stamme Gnr der stod bag. Kagestodder vidste hvad der skulle gøres, han var nødt til at følge dem til døren for at angribe når fjendens offensive styrker troede de var trygt bag deres mure. Ved hjælp af en lommeregner og en nisse til at udføre de nødvendige beregninger lykkedes angrebet.

TW-Gnr3.jpg


Men ak, fjenden kendte til samme strategi og de overlevende tropper nåede ikke at nyde sejren i lang tid. Det havde faktisk mindre end et sekund til at nyde sejren inden fjendes tropper bankede på døren.

TW-Gnr4.jpg


Derfor har vi besluttet at gøre vores bedste for at befri de byer der er under Gnrs herredømme og lade dem leve glade og frie. Faktisk har vi allerede befriet to byer.

TW-Gnr1.jpg

TW-Gnr2.jpg

Så nu er det ikke andet tilbage end at ønske held og lykke til Gnr og give signal til cheerleaderne om at trække sig tilbage fra banen. The game has begun, Wanna phone home?

CheerGnr.gif
 
Senest redigeret:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Hold kæft en god historie, jeg var squ helt bidt ad den HELT til slutningen hvor der stod "The game has started". Det hedder da "The Game has begun"! Der røg jeg squ ud ad den og syntes det var noget **** :) Men ellers held og lykke til E.T.

- Hører fra rygter man skal være hurtig til at claime GnR's byer, men er i tvivl hvor man gør dette henne? Skal man tage fat til GnR's leder og fortælle dem at vi snupper altså lige nogen ad deres byer eller hvordan fungerer dette? :)

På vegne af:

Zimquik & /medlemmerne.
Lakedaimon - The Last City Standing! LdN~
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det var sku lang tid der blev arbejdet paa den krigserklaering ^^ Men held og lykke til jer begge, indtil videre foere Gnr jo i forhold til % ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
forkert info yan88 vi har dem ikke som forbund. jeg kom til at trykke forbund istedt for fjende.

og hvis i gerne vil vide hvorfor jeg har sat dem på som fjende er fordi jeg vil give dem deres eget farve så vi kan fælge med i deres vækst, og tro mig de har vokse værk lige pt.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jo ET er en af de to giftige stammer i verden 4 - og så skriver de ikke så meget om hvor gode de er ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe igen en lille undskyldning for fejltagelsen.

og det er rigtige nok E.T. er mega giftige for de har spillet spillet før og ved hvordan man takler ny udfordringer.

tror at E.T. måske kan gå hen og vinde denne krig for de har lagt ud bedste.
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nu har Skolehaven i hvert fald lige adlet en af Orarys byer.

2 - 0 til E.T.?
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Uha :) Kommer dog ikke som et chok ;-) De drenge fra GnR er da ved at falde ad hesten hvis de ikke allerede er.
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jo ET er en af de to giftige stammer i verden 4 - og så skriver de ikke så meget om hvor gode de er ;)

og hvem vil du så mene den anden er ???

og slap nu af allesammen, husk nu lige på at E.T. ikke er flere end de er... 5 spillere og 13 byer ;D
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
kan være der kun er 5 spillere og 13 byer, men de har nakket en stamme med næsten 40 medlemmer, hvor nogle havde mere end en by.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
det er ikke antal point og medlemmer der tæller i en krig men samarbejde i blandt dem, derfor så skal man ikke tro at man kan vinde over en stramme med få medlemmer for det kunne gå hen og vere jeres undergang.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
og hvem vil du så mene den anden er ???

og slap nu af allesammen, husk nu lige på at E.T. ikke er flere end de er... 5 spillere og 13 byer ;D

Sjovt nok behøver man squ heller ikke være flere for at dominerer verden 4 når vi kun består ad 4 kontinenter :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
de 4-5 spiller har lavede det størreste fremskridt som denne verden endnu har set.
 
Top