Hjælp til de nye Spillere

Tha EVIL

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej alle TW spillere :cool:

Herinde kan i ¨nye¨ skrive alt det i gerne vil have svar på.

Jeg skal svare så godt jeg kan på hvert et spørgsmål, hvis i intet svar får er det fordi jeg tænker nærmere over det eller ikke ved det.


Mvh Tha EVIL ;)

(jeg checker Forum 3 gange om dagen, som regelt kl. 14, 16 & 18 - 19)
 
Senest redigeret:

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
du skriver at du selv er ny og vil stille spørgsmål, og så skriver du at du vil svare på folks spørgsmål...
det giver ikke mening xD hvis du selv er ny burde du da ikke have viden til at svare på alle spørgsmål...
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Det fatter jeg heller ikke.
Skal vi ikek give ham 10 guides han kan bruge? XD
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg troede at det var det "Spiller guides" var til, men omvendt så kan man jo altid stille sine spørgsmål her og de der er flinke vil forsøge at svare :D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Det ville da være en god ide, hvis vi kunne får en Wiki på danske også, som kunne være hjælp til nybegyndere (og erfarne). Jeg har i hvert fald stadig meget gavn af at læse den engelske: http://wiki.tribalwars.net/wiki/Main_Page:D

Vil prøve at oversætte det og sætte det ind på min hjemmeside. Vis der er noget der skal med skal man bare sende en PM, så smider jeg det på hurtigst muligt;)

Så vil prøve at oversætte det hele, men det bliver ikke så godt som på Net, men vil da prøve;)
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvis der er nogen der kunne finde på at bruge tiden på det kunne det jo være fantastisk :D
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja, man kunne lave en, men personligt syntes jeg det er lidt spild af tid når der allerede er en på engelsk.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ville godt bruge lidt tid på sådan en, hvis der altså var en.:cool:
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er allerede igang dræberdaniel, skal bare have oversat det hele, der tar ****ing lang tid.
 
Top