Hurtig indsætning af cords i forsamlings plads.

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nu ved jeg ikke om det bare er mig der er doven, men jeg synes altid det er meget irriterende når man skal sætte et train op at man skal sætte byen blandt favoritter eller helt gå ud og finde byen.
Derfor forslår jeg at der bliver lavet en knap inde under forsamlings pladsen til låste byer, ligesom favoritter knappen.

Ved ikke hvad i synes?
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Du nok bare doven;) , men du kan da altid gå under Adlingsplanlæggeren hehe :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hmmm... hvorfor ikke bare duplikere fanebladet :rolleyes: Kan man i hvert fald i visse browsere :sleep:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Det må være dagens joke, (fra igår)... Tænk der nogle som stadig bruger den metode :laugh:

En lille hurtig man f.eks kan bruge i Opera browseren. Ctrl + Shift, et klik på musen. og wupti :p
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis man har en mus med den der rulle ting ting, kan man så ikke bare trykke på den for at åbne et nyt faneblad med det ønskede link? :D Det plejer jeg hehe


Fx holder du over hovedbygningen med musen, så trykker man bare med midterknappen/rullen og WUPTI Pede er der! :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis man har en mus med den der rulle ting ting, kan man så ikke bare trykke på den for at åbne et nyt faneblad med det ønskede link? :D Det plejer jeg hehe


Fx holder du over hovedbygningen med musen, så trykker man bare med midterknappen/rullen og WUPTI Pede er der! :D

Den bruger jeg også.. Det er meget hurtigt :D

Så du kan bare trykke på spilleren, og så trykker på "rulleknappen" i midten af musen.. Så skal du bare sætte tropperne ind, og sende angrebet ;)
 
Top