Hvad sker der ?

maskinen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg sender en større hær (for mit lvl) mod min nærmeste nabo.
Han har 5 mand (spyd/svæd) stående i byen og de dør alle sammen.

her er det så jeg ikke fatter det her spil.

Mine ca. 60 mænd (spyd/sværd/økse/bue) og 1 paladin døde også alle sammen.

Det er 2' gang det sker for mig at jeg mister hele min hær uden at vide hvorfor.

Det kan da ikke være rigtigt at en spiller med 300 point er fuldstændig urørlig, så er der da ingen balance i spillet overhovedet.

Eller er udviklernes holdning at man ikke skal angribe andre spillere det første meget lange stykke tid indtil man får rambukke og kan ignorere deres mur ?

Folk kan da bare bygge et gemmested så dem der kommer forbi intet for med og lader dem være i stedet for det her pjat.
 

Netsrac

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg sender en større hær (for mit lvl) mod min nærmeste nabo.
Han har 5 mand (spyd/svæd) stående i byen og de dør alle sammen.

her er det så jeg ikke fatter det her spil.

Mine ca. 60 mænd (spyd/sværd/økse/bue) og 1 paladin døde også alle sammen.

Det er 2' gang det sker for mig at jeg mister hele min hær uden at vide hvorfor.

Det kan da ikke være rigtigt at en spiller med 300 point er fuldstændig urørlig, så er der da ingen balance i spillet overhovedet.

Eller er udviklernes holdning at man ikke skal angribe andre spillere det første meget lange stykke tid indtil man får rambukke og kan ignorere deres mur ?

Folk kan da bare bygge et gemmested så dem der kommer forbi intet for med og lader dem være i stedet for det her pjat.

Angreb du om natten? For der har forsvaren 100% deff bonus.. :)

Så det kan godt passe med, at du mister det hele :)
 

Tigereye

Forum Moderator
Reaktionsscore
0
Han har 5 mand (spyd/svæd) stående i byen og de dør alle sammen.

Jeg har svært ved at se hvordan både alle defensive og alle offensive tropper dør i det samme slag.

Hvordan ved du at han har 5 spyd/sværd stående i byen?
Hvis det er fordi du har spejdet ham, så kan det jo være at han har set dine spejderangreb (man kan se dem komme ligesom almindelige angreb) og så flyttet de fleste af sine tropper væk fra byen, således at det virker som som om han næsten ikke har nogle forsvarstropper.

Desuden giver en mur i lvl 20 1020 forsvarspoint, hvilket svarer til godt 20 sværd.
 

maskinen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Angriberen har vundet
Held (set fra angriberens side)
-8.2%

Moral: 100%


Nat bonus til forsvaret

Angriber: maskinen
Landsby: Ocasius II

Antal: 8 25 19 47 0 0 0 0 0 0 1 0
Tab: 8 25 19 35 0 0 0 0 0 0 1 0

Religion: Dine tropper var velsignet.
Din paladin Uther Lightbringer er død.

Forsvarende: heksen
Landsby: heksens landsby

Antal: 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tab: 0 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0

Ok han havnde 8 tropper jeg havde 99.

Det sutter stadig max røv.

Men ok så ved jeg at jeg ikke skal angribe om natten en anden gang.. man lærer lidt hver dag

Han kan da ikke have en lvl 20 mur når han kun har 279 point ?
 

Tigereye

Forum Moderator
Reaktionsscore
0
Men ok så ved jeg at jeg ikke skal angribe om natten en anden gang.. man lærer lidt hver dag

Han kan da ikke have en lvl 20 mur når han kun har 279 point ?

Ja det er altid godt at lære lidt.
Nej han kan ikke have en mur på lvl 20, når hans by er så lille, da en mur i lvl 20 giver 256 point til byen og han har jo nok også andre bygninger.
 
Top