Hvilken spiller vil du helst møde i RL - Afstemningen

Hvem vil du helst møde RL?

  • Ayla

    Stemmer: 1 4,0%
  • Persefone

    Stemmer: 5 20,0%
  • TMR1

    Stemmer: 1 4,0%
  • Baron1344/Carebears

    Stemmer: 5 20,0%
  • The Joker

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alex89

    Stemmer: 5 20,0%
  • Olivermc123

    Stemmer: 3 12,0%
  • Suicider

    Stemmer: 2 8,0%
  • Kong gulerod

    Stemmer: 1 4,0%
  • Patrioten

    Stemmer: 2 8,0%

  • Samlet antal stemmere
    25
  • Afstemning lukket .

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så er ugens afstemning klar. Jeg har valgt disse 4 fra:

Miss
Kenned
Spamburg
Lanselot10

Jeg afstår desuden selv fra at nominere en i denne uge, da der er så mange nominerede, men der er da mange interessante mennesker man kan møde selvom jeg syntes jeg har mødt en del til de 2 TW fester jeg har været inviteret og er kommet til... Måtte dog sige nej til en tredje. Ved ikke om der er andre der rent faktisk kan finde på at mødes for sjov og se hvem de der sære nogen på den anden side af krigen er. Var selv på den tabende side da der blev inviteret til V2 sejrsfest :eek: meget underligt :p V4 sommerfest hvor der kun var få stammer der ikke var repræsenteret... Kan sige der var: 6 1/2, ~F~, NRG, ET og NOW4 blandt de stammer jeg kan huske :laugh: Det er super skægt og vildt hyggeligt og jeg kan kun opfordre andre til også at være sociale en gang imellem. Det kræver blot at man udviser en vis grad af forståelse overfor sine fjender og tænker på det som kun et spil. De der sære typer der ikke ved at det er tredje halveg der skal vindes må for min skyld gerne gro fast til deres elskede TW stol :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det gør ikke noget jeg blev valgt fra :).. For rip kom også med en ikke så god en :eek:..
Troede du valgte vores valg fra :laugh: :laugh:..
Men holder stadigvæk fast i Baron1344/Carebears da han er meget sjov og hyggelig at snakke med :rolleyes:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er godt nok mange som vil møde alex :eek:.. Troede han var en noob :laugh:..
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
2 indlæg indenfor samme minut?? :eek::(
Miss for søren da også..brug rediger indlæg eller få det hele med første gang :laugh:
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Burde man ikke have skrevet alle nick for en given spiller op i den tråd, nogen af de ovenstående er jo kendt under andre nicks også :)

Eksempelvis; persefone, alex89, the joker og patrioten...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Burde man ikke have skrevet alle nick for en given spiller op i den tråd, nogen af de ovenstående er jo kendt under andre nicks også :)

Eksempelvis; persefone, alex89, the joker og patrioten...

Tjoe det burde man vel, men jeg vurderer ikke på om folk vil have alle til at kende deres nicks... der er nok en enkelt eller 2 af de nævnte der ikke ønsker alle sine nicks frem. Skulle ret være ret så skulle det jo også nævnes at patrioten har overtaget navnet fra hr. mathisen... (hvis jeg husker navnet rigtigt fra han var i ET(skiftet skete lige omkring ET blev opløst om jeg husker ret...))
 
Top