Hvordan startede jeg i TW

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så blev det lige tid til et nyt emne og denne gang handler det om, hvordan du startede i Tribal Wars. :)

Hvordan fandt du spillet, hvad var dine første indtryk, hvordan har dine oplevelser været, osv. :cool:

Tw Teamet ser frem til hygge læsning og en hyggelig uge med dette emne

EDIT: Lige en mindre tilføjelse.. der må ikke nævnes andre spil end Innogames's egne.
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg begynder :D


jeg startede med at spille *Bip*, efter et stykke tid blev det kedeligt også var der en reklame på et spil ved navn *Bip* som er en tro kopi af TW, i længden blev det kedeligt at spille der for jeg spillede med en meget prof stamme ved navn Knight(man skal altid være aktiv suk), kedsomheden blev større også en dag fortalt min ven mig om en spil ved navn tw og at den var mega god og man keder sig næsten aldrig jeg sagde fint nok hvorfor ik.

og lige siden den dag har jeg spillet tw :d
__________________________________


selve spillet er mega godt og man keder sig aldrig, men det er bare noget møg med at støbe mønter, for i *Bip* så skulle man bestemme hvad man skal bruge til at støbe mønten(rustningen)
f.eks. har du lidt ekstra i den ene by kan du bruge det til at lave en del af den osv.

men alt andet er sgu da fint:D
 
Senest redigeret af en moderator:

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
fik at vid af mine børn at det nok var et spil for mig da jeg godt kan lide at der er noget stratigis spil og jo de fik ret
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg mødte Flyverskjul på Tv2.dk midt i et spil *Bip* og der sad vi og snakkede mens vi spillede og efter jeg havde tævet ham nok, sagde han at nu ville han tilbage til det spil han faktisk ku vinde (TW) og efter at have hørt lidt om det, begyndte jeg at spille :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Min tur :)

Jeg blev introduceret til tribalwars af min irl nabo og gode ven. Han havde nok spillet det i et par mdr., da jeg spurgte ham hvad det dog var for et spil. Efter en kort forklaring faldt jeg med hovedet først, oprettede en konto på v2, og spillede som n00b derinde i et par mdr., før min nabo og jeg besluttede at starte en stamme på v3 (~NS~, som senere gik et med LuS, og derefter UT). I v3 har jeg nok lært 90% af alle de "kram" jeg kender nu, og tak til mine mange gode venner der.

Siden hen, har jeg så startet mig egen stamme på v4, og er medleder i en stamme på v5, så man kan sige at jeg er temmeligt grebet af tw
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg tror faktisk jeg klikkede på en eller anden tilfældig reklame imens jeg kedede mig i en pause til lastbil kørekort. Dengang startede jeg på V2.dk hvor jeg lærte "the power of stacking". Jeg startede ca 2 måneder efter serverstart og følte ikke for V3 da jeg mente jeg havde nok at gøre med V2. Da lysten svandt der og vi ingen CM havde så faldt jeg over at V4.no var ved at starte op og joinede der ca dagen efter serverstart. Jeg lærte alt om godt samarbejde der og hvordan man laver gode koordinerede angreb. Da V4.dk endelig dukkede op, så lærte jeg lidt om de famøse scripts og om hvor stor en magt frygt har på ens omgivelser. Og selv om jeg hørte en bruge den negative vending om at jeg bare "er en spiller der ikke holder i længden", så kan jeg kun sige en ting: Et spil skal underholde og ikke være en kedelig pligt! (det har man sit arbejde(skole) til)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvordan Flyver kom til Tw verden, hmm...:confused:

Mener en vis Hr.Jesper fortalte mig/os om Tribalwars, efter jeg/vi var blevet træt af "BIB" et andet spil...
Så derefter startede jeg på v3, og senere lidt på .Net ,v1,v4,v5... Og jaa man er vel bidt af det. Desværre lidt mindre end i starten, hvor alt er nyt...
Men selvfølgelig stor pil opaf til Tribalwars Teamet/Innogames, synes der kommer gode opdateringere, måske osse lidt dårlige, men for det meste gode :p

Så er Tw, joo et sjovt sted..har mødt mange sjove typer derude...Både frækkere og dummere end politiet tillader :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
er her af samme grund som flyverskjul...


bemærkning til skolehaven... Ja et spil skal være underholdende, men hvis man ikke har tænkt sig at fuldføre/vinde, så kan man jo ligeså godt spille farmville på facebook ik? :D for så er det jo ikke andet end tidsfordriv ;)

(hvis det at jeg nævner farmville af navn, kan skade TW kundekreds, så ser det sku skidt ud for tw)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Fortæl mig hvilket spil der er mere end tidsfordriv og jeg fortæller dig hvad der er mere end et spil for dig ;) Men vi har vel allerede konstateret at et spil (tidsfordriv) i min verden ikke behøver et klart defineret start eller slut :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Fortæl mig hvilket spil der er mere end tidsfordriv og jeg fortæller dig hvad der er mere end et spil for dig ;) Men vi har vel allerede konstateret at et spil (tidsfordriv) i min verden ikke behøver et klart defineret start eller slut :)

Jamen alle spil er da tidsfordriv... men facebook spil er lam tidsfordriv og tw er god tidsfordriv, jeg prøver bare på at sige, hvis du ikke har tænkt dig at fuldføre den gode tidsfordriv, så kan du ligeså godt holde dig til den lamme tidsfordriv. Personligt ville jeg aldrig sende dig en stammeinvite, for så ville der jo komme et tidspunkt hvor dine byer skulle fordeles internt, og det er jo ikke pointen i sådan et spil som tw.

anyhow... jeg behøver heller ikke en klart defineret slut dato, men der kommer jo et punkt i spillet hvor "fjenden" ikke kan klare sig mere og bare sætter sin konto til slet. så sent som imorges på v3 var der en 800k spiller der blev grå... manden havde jo 90-100 byer han stadig kunne kæmpe lidt imod med... men nej, han tog den nemme løsning.
Det ligner mere og mere et facebook spil, hvor man lige skal ind og klikke 30-40 gange et par gange om dagen... der er jo ingen fare for at blive angrebet... jeg tør sku godt at lukke computeren i en uge uden at se på spillet... men det er jeg sku for nærrig til... råstofferne skal jo død og pine bruges på mønter.

sorry for the O.T.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg startede ved at min kæreste fandt spillet og foreslog at vi startede på det.. (Lige da V3 var startet)

- Hun stoppede hurtigt og jeg ville egentlig også stoppe, men så kom hun med et vædemål om at jeg ikke kunne blive rang 1, så derfor fortsatte jeg og er nu afhængi :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg blev inviteret til spillet af en veninde, som en provokation, da en flok unge fyre på en studie i esbjerg havde udtalt at det kunne kvinder ikke spille, så det måtte modbevises :rolleyes:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Hmm hvordan ZteaL startede....jeg må nok være en lille L*** som så nogle reklamer da jeg spillede alle mulige andre små spil hehe :p:p


Nåååår ja, min tid startede på .net hvor jeg spillede i en server, jeg kan huske at jeg havde mange byer:)confused::confused:), men fik dem taget til sidst, fordi jeg ikke var på 24/7, men mit comeback kom på TW V1, da jeg en dag sagde til mine venner om de ville starter på .net sammen med mig, og så fandt en af mine venner ud af at der også var TW på dansk(YES!) tænkte jeg tror jeg.....
For var jo en lille L*** dengang som ikke kunne så godt engelsk :p

Jeg spillede 2 omgange på V1, først lavede jeg min egen stamme med mine m8, så på et tidspunkt kunne jeg ikke logge på, også selv om jeg ændrede koden og alt det der...
Kunne jo have skrevet med Support, men viste ikke at der var sådan noget dengang hehe.

Så startede jeg på V3 og senere V4 :D


Din start=?
For her er min hehe :rolleyes:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg startede ved at min bror ville spille *BIP* men han kunne ikke finde ud af at lave en bruger... Nogle måneder efter kom der en ny dreng i klassen, og han viste så min bror det.. Jeg ville så også starte på *BIP* men det blev kedeligt i længden, så viste han mig det gode spil som hedder Tribalwars, jeg startede på verden 1, hvor jeg fik en god ven, og vi blev så begge adlet.. Så startede jeg op igen (jeg blev adlet en uge efter ham) og der havde han masser af point... Jeg nåede at få over 300k point da jeg blev dolket i ryggen af min stamme, og jeg røg ned til lidt over 200k point, kom med i en stamme som en ven havde lavet.. Nu fik jeg lov til at komme tilbage til den stamme, og de dolkede mig i ryggen, så jeg gad ikke v1 mere... Har mistet lysten lidt, men starter op når v6 engang kommer (eller en ny server på .net)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg startede med at spille BIB også så jeg i et link eller hvad det hedder. så begyndte jeg på den der hedder tribalwars.net mener jeg det var da der ikke var en dansk sever på det tidspunkt.. da den danske sever begyndte der startede jeg så stille og roligt op.. og det var kun stille og roligt jeg startede3 med da jeg stadigvæk spillede BIB og da BIB runden sluttede begyndte jeg at spille dette spil kun fordi man ikke kan købe sig til en top plads ligesom i det andet BIB spil.....


hehe tror det var det :D håber det giver mening:rolleyes:
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvordan lige ja.

Tja, sad en dag og kedede mig en smule. Spillede diverse små spil. Men det mistede jeg hurtig lysten til. Ledte derefter et spil med udfordring og spilletid. Og da jeg så dette. og at det kørte 24/7. Så skulle jeg undersøge det. Jeg blev så hurtig hook.. nok lige lovlig nok. Selvom jeg ærligt indrømmer.. at starten. damn en noob jeg var. dette spil har jeg lært på den hårde måde stort set.. så det er fejl lavet - og derefter lært af. :)

og nu.. spillet er stadig mig, og det vil det altid være. Medmindre der sker ændringer til det dårlige. :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg startede ved at min bror ville spille *BIP* men han kunne ikke finde ud af at lave en bruger... Nogle måneder efter kom der en ny dreng i klassen, og han viste så min bror det.. Jeg ville så også starte på *BIP* men det blev kedeligt i længden, så viste han mig det gode spil som hedder Tribalwars, jeg startede på verden 1, hvor jeg fik en god ven, og vi blev så begge adlet.. Så startede jeg op igen (jeg blev adlet en uge efter ham) og der havde han masser af point... Jeg nåede at få over 300k point da jeg blev dolket i ryggen af min stamme, og jeg røg ned til lidt over 200k point, kom med i en stamme som en ven havde lavet.. Nu fik jeg lov til at komme tilbage til den stamme, og de dolkede mig i ryggen, så jeg gad ikke v1 mere... Har mistet lysten lidt, men starter op når v6 engang kommer (eller en ny server på .net)

Ved vist godt hvem du snakker om Spamburg/Mark..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg startede ved at min bror ville spille *BIP* men han kunne ikke finde ud af at lave en bruger... Nogle måneder efter kom der en ny dreng i klassen, og han viste så min bror det.. Jeg ville så også starte på *BIP* men det blev kedeligt i længden, så viste han mig det gode spil som hedder Tribalwars, jeg startede på verden 1, hvor jeg fik en god ven, og vi blev så begge adlet.. Så startede jeg op igen (jeg blev adlet en uge efter ham) og der havde han masser af point... Jeg nåede at få over 300k point da jeg blev dolket i ryggen af min stamme, og jeg røg ned til lidt over 200k point, kom med i en stamme som en ven havde lavet.. Nu fik jeg lov til at komme tilbage til den stamme, og de dolkede mig i ryggen, så jeg gad ikke v1 mere... Har mistet lysten lidt, men starter op når v6 engang kommer (eller en ny server på .net)

Ved vist godt hvem du snakker om Spamburg/Mark..

Jeg startede på spillet *BIP*.
Og det blev simpelthen så kedeligt i længden osv.
Så fandt min mor dette spil og vi begyndte at spille og jeg fandt det meget interresant og gal en noob jeg var.
For sad og sagde 800 bb-byer var meget.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top