Hvornår slutter..

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Ja det er vi jo flere der har ventet på i 3/4 af et år!!! 21/05-2010 skrev vi at det var slut, men vi var bare nogle der valgte at køre videre bare for at I Innogames vil give os sejren...
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
v3 har endelige fået vores, efter ½ år med nada på den verden at lave...

Såå tror v2 er næste "mand" i rækken :cool:
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
så er det jo også 1/4 af et for lang tid som minimum!! Men derfor tager vi stadigvæk et par spillere ud heletiden...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er da jeres egen skyld. For 3/4 år siden var i stadig 2 stammer der var næsten lige store i toppen. I kaldte jer vel SS og SS-A på det tidspunkt. Det kan vel ikke stadig komme bag på jer at der kun kan være EN stamme der kan vinde en server. Derfor har det i mine termer været jeres egen skyld at i skulle vente i spænding på hvem der først slettede sin konto så i kunne merge til sejren. Rent basisk så er det vel den danske hug mentalitet der har trukket tingene i langdrag og dermed har fjernet spndingen for de få der spiller der. Og for at være helt ærlig så ved V4's start snakkede jeg med flere V2 spillere fra de 2 nævnte der kun loggede ind fordi det kunne være sjovt at stå som officiel vinder af en server omg.

Jeg vil dog ønske jer tillykke med sejren nu er det endelig lykkedes jer at få nok til at stoppe af kedsomhed så SS og SS-a nærmest kan sige de kun er en stamme (mangler stadig en :p ) Men desværre har i kun 15318 byer i hovedstammen ud af 33052 hvilket kun giver = 46,35% jeg tror faktisk ikke jeg har set en verden blive afsluttet med under 60% kontrol over en verden og i har end ikke 50% Så jeg tvivler stærkt på at en afslutning er rundt om hjørnet. Det kan dog være at der er nogen der ved mere om dette end jeg og jeg glæder mig til at høre hvad de siger :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Der kommer til at gå noget tid. De lukker ikke bare en Verden mere lige efter en anden, og som Skolehaven er inde på, så er det ikke i nærheden af de 60% der nogle gange bliver snakket om. Verden 2 er dog næste i rækken, og bare lige for at nævne noget andet, så har Verden 2 faktisk 2 års jubilæum i dag. ;)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Har I set hvor mange af de byer der er barbarbyer?Så når vi har taget alle spillere ud, skal vi så hoppe på barbarbyer? det er jo ikke sjovt...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Ja, men desværre har jeg ikke set nogen steder hvor Inno tager hensyn til det faktum... Så det er vel bare op på hesten. Med eller uden jeres egen vilje kommer i åbenbart til at adle jeres egne. I dette tilfælde er det endt som gråbyer, men i kunne jo have haft gjort det sjovt... Desværre for jer er det nu for sent... de andre er jo stoppet :p
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Men desværre har i kun 15318 byer i hovedstammen ud af 33052 hvilket kun giver = 46,35% jeg tror faktisk ikke jeg har set en verden blive afsluttet med under 60% kontrol over en verden og i har end ikke 50% Så jeg tvivler stærkt på at en afslutning er rundt om hjørnet.

Og til den kvikke læser der kan regne og læse stats... Om SS (+A, vi er 41 mand i alt meget få dage endnu...) så tog SAMTLIGE ØVRIGE SPILLERE ud af verden 2, aktive eller ej, så ville vi stadig ikke være over 60% af de samlede byer, så lige den del glemmer vi herfra :D
 
Top