witchdk
Elite medlem
- Reaktionsscore
- 2
nu er der jo mange venner i tw, og jeg har vist en evne til at snakke med dem, om ideer til tribalwars
Der har i forbindelse med v13 været en masse negativ snak, om at en verden var afgjort for hurtigt, der er konstant en masse uenigheder i mange stammer om, hvorvidt der må eller ikke må adles barberbyer.
Derfor kom vores snak lige til at gå på en ide til en sjov, og AKTIV verden.
Tanken var
en verden hvor man som på classic starter med 10 byer, så er ingen nemlig ude straks adlinger går i gang.
en verden hvor man kan farme barbarbyer, MEN IKKE adle dem, det vil sige, man SKAL angribe fjender for at kunne vokse.
En verden med max 5-10 spiller i hver stamme.
En verden, hvor man som jeg har set på en svensk server, kun kan supporte EGEN stamme.
En verden, hvor man først kan forlade en stamme, efter 3 dage (dette for at undgå at man har konstant skift mellem stammer for at supporte hinanden.)
Tanken er, at det vil give en mere spændende verden, hvor man netop vil se masse af kampe.
Der har i forbindelse med v13 været en masse negativ snak, om at en verden var afgjort for hurtigt, der er konstant en masse uenigheder i mange stammer om, hvorvidt der må eller ikke må adles barberbyer.
Derfor kom vores snak lige til at gå på en ide til en sjov, og AKTIV verden.
Tanken var
en verden hvor man som på classic starter med 10 byer, så er ingen nemlig ude straks adlinger går i gang.
en verden hvor man kan farme barbarbyer, MEN IKKE adle dem, det vil sige, man SKAL angribe fjender for at kunne vokse.
En verden med max 5-10 spiller i hver stamme.
En verden, hvor man som jeg har set på en svensk server, kun kan supporte EGEN stamme.
En verden, hvor man først kan forlade en stamme, efter 3 dage (dette for at undgå at man har konstant skift mellem stammer for at supporte hinanden.)
Tanken er, at det vil give en mere spændende verden, hvor man netop vil se masse af kampe.