Indstillinger Runde 2

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Classic Runde 2 vil starte på Onsdag d. 18/1. Tidspunktet kommer senere :)

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th>
<td>3.0</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0.5</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Ja, med våben</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Adelsmænd system:</th><td>Guldmønter</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Ja</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 3.000 points - <b>og der kommer mange af dem!</b></td></tr><tr><th>Tech system:</th><td>Simpelt tech system</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>5 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>20</td></tr><tr><th>Forhold angriber/forsvarer:</th><td>20:1 i 60 dage</td></tr><tr><th>Medaljer:</th><td>Nye og gamle</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Konto Manager:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Stammekrig:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Reducering af byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Diplomati:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Valg af startposition</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Mindre kort</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Stammeskift</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angreb på egen stamme</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Angrebs/Support gap</th><td>100 ms</td></tr><tr><th>Fake Grænse</th><td>Ikke aktiv</td></tr><tr><th><h1>Vinder krav</h1></th><td>Stammen skal have 90% af alle aktive byer.*</td></tr></table></div>

<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Forklaringer</font></b></font></font>
* - Når stammen rammer 85% aktive byer, vil der blive lukket for tilmeldinger til serveren, der kæmpes så for de sidste 5%.
 
Senest redigeret af en moderator:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
At Tropperne går langsommere end v9 :)
Og at det er godt at have miner :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
L33T du har nok ikke ret i det du skriver der :rolleyes:
Hvis man tager hastighederne fra den sidste Classic server og sammenligner dem med v9 så var Classic serveren hurtigere med tropper end v9
Og enheds hastigheden er den samme ved nr. 2 Classic nu her, så tropperne vil være hurtigere end på v9 ;)
Samt miner og byggehastigheden vil være det dobbelte af v9 :laugh:
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Så det bliver lettere at lege Sim City? :rolleyes:

Så længe tropperne ikke bevæger sig med rollator, så er det jo fint nok. :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Spilhastighed er det tal med hvilket standard hastigheden på de forskellige ting på en verden bliver ganget. Simplest forklaret, en bygning vil blive bygget 2 gange så hurtigt (dobbelt så hurtigt) på en hastighed 2 verden i forhold til samme bygning på en hastighed 1 verden. I bland de ting der er bestemt af Spilhastighed er byggetid, enheds rejsetid, handelsmænds rejsetid, råstof produktions tid og den daglige Paladin Våben procent stigning.

Enhedshastighed er det tal med hvilket især standart enhedshastigheden på en verden ganges. For at få den faktiske enhedshastighed på en bestemt verden, divider standard tiden for enheden med Spilhastigheden og med Enhedshastigheden for enheden.

Fx, en enhed der har en standard hastighed på 6 minutter per felt, vil på en Spilhastighed 1.5 verden med en Enhedshastighed på 0.8 tage 6 / 1.5 / 0.8 = 5 minutter pr. felt (svare til indstillingerne på V9)

Samme enhed vil derfor på C2 tage: 6 / 3 / 0.5 = 4 minutter pr. felt.


Det vil sige både de almindelige opgaver som at bygge sine tropper og det at nå frem til målet med tropperne vil gå hurtigere på classic end det gør på V9 :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad betyder de nævnte hastigheder sammenlignet med f.eks. v9?

spil hastighed ganges med enheds hastighed:

V9: 1,5*0,8= 1,2. Svarer til at en LK i stedet for 600 sekunder (10 min) bruger 500 sekunder (8 min 20 sek)
Classic 2: 3*0,5= 1,5. Svarer til at en LK i stedet for 600 sekunder bruger 400 sekunder ( 6 min 40 sek)

Så enhederne bliver altså rent faktisk hurtigere.

Edit: Sniped :eek:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Så kort fortalt for en noob bliver det en mini-speed server med alt gøgl og lir mht. kirker og paladin? :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kan du godt kalde det. Oprindeligt er de lavet til at vare 3-6 måneder så vidt jeg husker. Så mere en mellemting ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
En verden for de utålmodige eller de der lige trænger til lidt let underholdning mellem at vinde verdener :p
Indstillingerne denne gang er besluttet af spillerne, alle havde for lidt tid siden mulighed for at udfylde et skema hvor de kunne vælge mellem dvs. indstillinger og flertallet valgte ovenstående :)

Så det er en "Players choice"-runde :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Så mere en mellemting ;)

Det var lidt det jeg mente med mini-speed. :)

Ikke en normal server, ikke en speed server - men en mellemting.

Men fantastisk nyt så!

Det er jo lige ved at jeg kan nå at starte, pisse folk af og blive bombet af kortet på de 11 dage der er fra serverstart til jeg er fløjet. :laugh:

Edit: @Sun: Ah nice! - Det har jeg jo selv stemt på så! :laugh:
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hvilken indstilling er korrekt:

Maks. forhold Angriber : Forsvarer 20 : 1 for de første 60 dage som der står i stats

eller

Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 30 dage
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det tal der står i vores system naturligvis ;) Vi har intet med TWstats at gøre
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Ville det måske være en idé at rette herinde + at være sikker på at det er de rigtige indstillinger inden i poster det her? :p
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Øhhh... jo.... nu har jeg lige kigget tingene efter og der er vidst sket en lille fejl et sted. jeg har måske udtalt mig for hurtigt :eek: vender tilbage hurtigst muligt.
 
Top