Interesse for aktiv engageret stamme ?

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Denne tråd er oprettet pga et ønske om at samle aktive spillere i samme område i én stamme

Jeg vil derfor høre, om der er er nogen som har interesse i at oprette en stamme som denne

Dernæst vil jeg bede de "tilmeldte" om at melde ud hvor de ønsker at placere sig ..
 

schou

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har tænkt mig at lave en stamme der kommer til at hedde "tribalwars pirater" "-->TP<--" og jeg ligger mig i Nord Øst:D
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jamen jeg startetr da stamme, men er faktisk lige glad med hvor folk ligger, ellers går det bare dødt for dem der ligger i midten :S
og navnet er ikke fundet endnu.
men sikkert det bliver en top stamme. :p
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jamen jeg startetr da stamme, men er faktisk lige glad med hvor folk ligger, ellers går det bare dødt for dem der ligger i midten :S
og navnet er ikke fundet endnu.
men sikkert det bliver en top stamme. :p

For stammens skyld er det bedst folk ligger i samme område ! d;
 

Gorbadok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er super frisk på at lave en tribe i SØ, bare for at starte et sted.
satser på at have en 30-40 members til at starte med for derefter at sortere de inactive fra så man har en 14-18 stykker for at have en nemmere måde at organisere angreb på.
vi vil fokusere på et continent til at starte med indtil vi har 90%-100% dominans på det inden vi begynder på et nyt område!
men lad os nu se!
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Ok det er bare fordi at jeg gik ind under nye indlæg så fik ikke lige set at det var til verden 3 når men tak:D
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Tror jeg har besluttet mig at starte i NV hvor jeg opretter en stamme opbygget efter enkle principper men (højst sandsynlig) med høje krav , da verden 3 er hurtigere end de 2 tidligere og kræver dermed mere af spillerne hvis man vil have success !

Hvad stammen kommer til at hedde er endnu ikke besluttet 100 % men jeg har nogle ideer ..

Hvis folk har interesse i dette, så kan de skrive til mig herinde ELLER ingame .. Er på verden 2 under navnet Bille von Buddha , hvilket jeg også kommer til at hedde i verden 3 !
 
Top