Inviter!!

Dinozzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så kører verden 4 og de første masse rekrutterings stammer har allerede taget første og anden pladsen.

Peace, som efter navnet burde spille i tribalhugs stedet for tribalwars, og T~W er de pågældene stammer.

Kan vi få en håndsoprækning med de få der ikke er blevet inviteret af en af dem? ;D

ps. (prøver bare at få lidt gang i forummet :)
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
haha peace mener da helt sikkert deres navn :b

Glæder mig til at se om der bare kommer én aggressiv stamme i dk. For så vil jeg med glæde skrive en ansøgning til den ;-)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja jeg er blevet invited haha og lol jeg er faktisk glad for at de findes det løser nemlig mit problem med at finde ud af om hvem der er noob og hvem der ikke er :D

og hvis du leder efter en aggresiv stamme så join min :p

og du behøver ikke at bekymre dig om v4 jeg skal nok få folks MBF(ODD) til at gå op mens min MBA (ODA) stiger til vjers :D
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
Men det jo kun godt de er med :D For der er ikke noget bedre end en høj pointet spiller uden tropper man kan farme ud :D
Og noobs er der mange af i de danske verdener så man kan da blive dejligt stor:b
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
tja jeg er blevet invited haha og lol jeg er faktisk glad for at de findes det løser nemlig mit problem med at finde ud af om hvem der er noob og hvem der ikke er :D

og hvis du leder efter en aggresiv stamme så join min :p

og du behøver ikke at bekymre dig om v4 jeg skal nok få folks MBF(ODD) til at gå op mens min MBA (ODA) stiger til vjers :D


Har man kendt mage til en selvtillide. Du har mange ord at spytte ud af munden, men lad os nu se om du holder ved dem når det kommer til stykket.
GL & HF til alle andre spillere og bliver fedt at se jer i spillet i stedet for forummet ;-)
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
er godt klar over at du ikke bare tvivler på min kunnen, men også nægter at tro det muligt :p og ja vi skal nok få at se hvordan det går når det kommer til stykket :D
 

Dinozzo

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Peace diplomati. Det ka man da kalde peace..
Forbund
T~W
PPW1
NN
~WGT~

Ikke-Angrebs-Pagt (IAP)
~WE~
WTF?



Udlklip fra forumet.
X/leder i dag klokken 14:45 Citér
opgrader jeres hovedbygning så vi får flere point og gør jer klar til kamp ved at opgradere jeres kaserne
medlem1 i dag klokken 14:46 Citér
Er godt igang
X/leder i dag klokken 14:47 Citér
godt du er igang
Medlem2 i dag klokken 14:48 Citér
SIR YES SIR!!!!!
Medlem3 i dag klokken 14:48 Citér
skal jeg nok

Afstemning

skal vi slå os sammen med 3 og 4 pladsen?
ja
5 stemmer (62,50%)
nej
2 stemmer (25,00%)
ved ikke
1 stemme (12,50%)
 

EspasSerbus

I træning
Reaktionsscore
0
hehehe ja jeg har skam afslået deres invitation og fortalt dem at de nu godt kan forberede sig på at blive min farm stamme :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Rofl Det må være en joke. Ikke nok med at massrecruit stammer er gamebreaking, så er merge for at have endnu flere point end nr 2 patetisk. Troede der var masser af raske piger og drenge som gerne ville have et sjovt og udfordrene spil ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, troede ikke at sådan en stamme ville starte op, men de plejer aligevel ikke at overleve særlige mange dage :D
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
ja, troede ikke at sådan en stamme ville starte op, men de plejer aligevel ikke at overleve særlige mange dage :D

Kan godt være de har mange spillere, men når det kommer til ned til strategi vil de få svært ved at koordinerer en skid eftersom de har taget alle mulige ind under deres vinge og som en anden spillere sagde så vil den stamme være en god farm stamme :)
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sørgeligt at folk faktisk er bange for stammer som dem :)
ALLE verdener har nub stammer som peace, der starter, og bare tager alle med.
1 måned, højest, inde i spillet, så er de væk.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, jeg vil lige frem sige at det er tragisk at mindst 60% af hver v er noobs som er helt vilde med at få en invitation fra stammer som peace.
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
I min lille søde stamme har vi en stamme inde under diplomati.
Og det er peace :D

- Men de er så under kategorien fjender ;)
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
Tribalwars laver de sku ikke om på :D

Men "hjælp til at få nogle lette godt udviklede byer " er de spillere alletiders at have med;)

Især her i starten, er det super at få et let target med mange point, da det vil gøre ens udvikling endnu hurtigere.. ;)
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Det er nu stadig morsomt at læse alle indlæg i de første 4-6 uger... og læg mærke til hvor mange der forsvinder i de uger ;)

God vind til alle :D
 
Top