jubiiii jeg er blevet medlem

.KTK.

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg vil helst have svaret fra en der ved det med sikkerhed

member er ikke en speciel status der er givet til en, det har kun noget med hvor mange tråde man laver, hvor meget man skriver eller hvor lang tid man har været på forummet.

sådan er det ihvertfald med titlen "Member", der er nogle titler der skal gives til en.


og forresten, tilykke med det :)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Du har også spammet helt vildt :D

:eek: det synes jeg nu ikke jeg har.(tror du tager gas på mig). kan godt begynde på det men vil ikke blive smidt ud af forummet;) og med min skrive stil. så skriver jeg ikke så meget som jeg ville have gjordt . jeg er da igang med og blive bedre til det synes jegselv :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
:eek: det synes jeg nu ikke jeg har.(tror du tager gas på mig). kan godt begynde på det men vil ikke blive smidt ud af forummet;) og med min skrive stil. så skriver jeg ikke så meget som jeg ville have gjordt . jeg er da igang med og blive bedre til det synes jegselv :p

Dine indlæg er da velkomne :D Så jeps jeg tager gas på dig. Hvis du spamede vildt ville det rigtig nok blive fjernet ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg mener da men bliver senior member (som mig selv:p) ved at have skrevet 100 indlæg....
 
Top