jul

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
bliver der jule fred i år. lige som sidste år.. kunne være meget dejligt hvis der blev det.. :) er i sådan en godt julhumør i år...
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja det ville ikke være så dårligt igen, at man kunne tillade sig at nyde den lækre julemad uden frygt for angreb. Der kommer vel en afstemning om ikke så længe må man forvente :O)
 

jeedi

I træning
Reaktionsscore
0
det er jul, hvem angriber juledag? der burde man da sidde med familien.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg synes at det er latterligt med julefred...

hvad nu hvis jeg ville bruge det som krigslist? :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.... Jeg kan godt lide det og jeg kan ikke lide det.... er lidt splittet... Det er jo en god ting ikke at have det. Så kan man jo angribe fjender der ikke er klar på det. Men det er også godt at have det for så behøver man jo ikke at bekymre sig om nogle angreb... Men så er mit spørgsmål: Hvorfor kan man ikke angribe barbare når der er julefred?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jule freden er noget InnoGames bestemmer, og de vil melde ud hvornår det bliver om nogle dage :)
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
sidste år var der afstemning om det. og der vandt jule freden.. det håber jeg da også den gør i år.. gider da ikke spilde min jul foran en pc..
 

phoenix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ellers laver vi bare en uofficiel julefred, og dem der ikke overholder den, må så regne med at alle danner fælles front mod dem ;)
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg stemmer nej til julefred da dem hvis vil bruge noget af sin jul på at sende nobletrains (som mig) skal have lov til det. Dem som ikke vil spille juleaaften kan bare finde en sitter
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der kommer ingen afstemning om hvordan og hvorledes. Men InnoGames bestemmer hvornår den bliver
 

Muradin

Nybegynder
Reaktionsscore
0
dræberdaniel sagde:
jeg stemmer nej til julefred da dem hvis vil bruge noget af sin jul på at sende nobletrains (som mig) skal have lov til det. Dem som ikke vil spille juleaaften kan bare finde en sitter
hvis du ikke vil ha julefred men sitte foran dataen så joiner du .no i god tid så du får adelsmann og begynner sør øst^^ da har du nok å gjøre der, jeg har spilt i 2 år og har ikke sett julefred på .no server^^
 
Senest redigeret:

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvis du ikke vil ha julefred men sitte foran dataen så joiner du .no i god tid så du får adelsmann og begynner sør øst^^ da har du nok å gjøre der, jeg har spilt i 2 år og har ikke sett julefred på .no server^^

Det er alltid julefred på .no serverne.........

Arcon
 
Top