julen???

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Ved ikke om der plejer at blive gjort noget, men vil gerne vide, hvordan i jule og nytårs dagene?

jeg tænker på, at da nok de fleste holder jul minus evt. jehovas vidner og muslimer samt sikkert andre, ja så kan det vist blive mere end svært at finde en sitter.

der er evt. noget udvidet natbonus eller et eller andet, eller skal man bare krydse fingre og håbe?
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg er muslim,

og snes helt klart i skal have en god aften med familien uden at tænke på byerne.. og nytår...


synes den 23 til 25.. og den 31 til 2.. :)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
jeg er muslim,

og snes helt klart i skal have en god aften med familien uden at tænke på byerne.. og nytår...


synes den 23 til 25.. og den 31 til 2.. :)


der er vist mange til familie julefrokoster d. 25. og 26. dec
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Et godt forslag ville være sådan her synes jeg :)
24. dec kl. 00:00 til 27. dec kl. 00:00
31. dec kl. 00:00 til 02. jan kl. 00:00

Så burde julefrokoster, familiehygge og tømmermændene fra nytår være overstået :rolleyes:
Men grunden til kl. 00:00 for så vil ingen kunne udnytte muligheden med Natbonus?
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Det her kommer stort set op hvert år.

Ved support tidligere har sat afstemninger igang, for at bestemme om der skal jule og nytårsfred på en verden.

Og det er jo support der styre hvor lang tid, men de plejer dog at tage hensyn til julefrokoster og ligende.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det her kommer stort set op hvert år.

Ved support tidligere har sat afstemninger igang, for at bestemme om der skal jule og nytårsfred på en verden.

Og det er jo support der styre hvor lang tid, men de plejer dog at tage hensyn til julefrokoster og ligende.

okay det var så ikke noget jeg vidste....
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg må ærligt indrømme at jeg næsten er mere for at serverne stort set bliver sat på pause end at der kommer jule-/nytårs-fred.

Enig! - Man kan ikke lige altid være på omkring jul og nytår, mere end man kan være forhindret alle andre tidspunkter af året. Det der dog er ved at lave en julefred er at folk får tid til at opruste igen så har man været uheldig og er netop blevet lavet til en farm eller at hele ens hær døde på et angreb og man nu er en 'sitting duck', så er det bare lige gratis dage at gøre det i, da man jo får fred til at genopbygge.

Dén del er jeg lidt ked af, men er ellers helt for at det heller ikke bare skal være et Mekka (beklager udtrykket hvis nogle føler sig stødt) for farmere der ikke fejrer jul eller simpelthen vælger julehygge fra for at spille et spil!
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg må ærligt indrømme at jeg næsten er mere for at serverne stort set bliver sat på pause end at der kommer jule-/nytårs-fred.

Enig! - Man kan ikke lige altid være på omkring jul og nytår, mere end man kan være forhindret alle andre tidspunkter af året. Det der dog er ved at lave en julefred er at folk får tid til at opruste igen så har man været uheldig og er netop blevet lavet til en farm eller at hele ens hær døde på et angreb og man nu er en 'sitting duck', så er det bare lige gratis dage at gøre det i, da man jo får fred til at genopbygge.

Dén del er jeg lidt ked af, men er ellers helt for at det heller ikke bare skal være et Mekka (beklager udtrykket hvis nogle føler sig stødt) for farmere der ikke fejrer jul eller simpelthen vælger julehygge fra for at spille et spil!

du kan også lave x antal tropper ekstra osv til at tage han nye ud.
 
Top