Kender du reglerne? Kåring 1

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der var desværre ingen der kun ramte de rigtige svarmuligheder. Præmierne bliver derfor overført til næste runde, hvor præmiesummen derfor bliver dobbelt så stor, så hold jer klar.

De korrekte besvarelser er herunder i spoileren:

  1. Jeg sletter min gamle konto, inden jeg går ind på den nye.
    Fordi det er ulovligt at have 2 konti, så skal den gamle slettes først.
  2. Hvis en anden uventet sender mig sin kode, melder jeg straks dette til support.
    Fordi det er ulovligt at kende andre kodeord end det man har på sin ene konto. Meldes det ikke bliver man selv straffet, for at have kendskab til mere end en kontos kodeord.

Som et lille hint kan det siges at reglerne kun foreskriver at man skal skifte kodeord, hvis den gamle ejer fortsætter på samme verden. Stopper han helt på den verden så er der ikke noget krav om at kodeordet ændres.
Det anbefales dog at kodeordet ændres for jeres egen sikkerheds skyld, samt at emailen ændres, da emailen er den vi bruger til at identificere ejeren med (I tilfælde af at man glemmer sit kodeord er det kun en mail hertil der kan få dig ind på kontoen igen)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
der er kun 1 ting jeg så ikke forstår.. der var 2 svarmuligheder:
"Jeg sletter min gamle konto, inden jeg går ind på den nye". og "Jeg sætter straks min gamle konto til slet."

hvad er forskellen imellem disse 2 svarmuligheder?

er det ikke det samme?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Straks kan være nu eller straks du bliver opdaget eller straks du har set du godt nok vil spille på en anden efter en grundig test af den mod 10 fjender, den anden er den absolut korrekte, du sletter INDEN du går ind på en anden :)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vil mene det er en brøler af TW Konkurencen for ikke at formulere sig korrekt. For mener de 2 er den samme.
 
Top