kirke

alien

I træning
Reaktionsscore
0
lige et lille spørgsmål til kirke.. er kommet lidt i tvivl..


hvis jeg har tænkt mig at angribe en spiller uden for min kirke radius. er mine tropper så stadig velsignet? de er jo sendt fra en by som er dækket af kirken..


håber på et hurtigt svar ;)
på forhånd tak ;)
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kirkedækning

Har tit tænkt på om det har nogen betydning for angrebs- og forsvarsstyrken at byerne er dækket af mere end een kirke ? og hvad betydning har det at man udvider kirken til trin 2 eller 3 ifht trin 1 ?:p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har tit tænkt på om det har nogen betydning for angrebs- og forsvarsstyrken at byerne er dækket af mere end een kirke ? og hvad betydning har det at man udvider kirken til trin 2 eller 3 ifht trin 1 ?:p

Det har ingen betydning hvor mange kirker der dækker en by, andet end at der ikke sker noget for den by hvis den ene tabes.

Kirkens udvidelse til trin 2 eller 3 udvider kun kirkens radius, og intet andet. Det betyder dog at du skal "ødelægge" færre byer end ved kun at bruge trin 1 kirker. De koster jo trods alt et signifikant antal pladser i farmen
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
"Kirken styrker troen hos indbyggerne i den omliggende radius. Udenfor en kirkes rækkevidde kæmper dine tropper kun med halvdelen af sin styrke."

Så svaret er: Dine tropper er ikke velsignet bare fordi de kommer fra en by med kirke.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
"Kirken styrker troen hos indbyggerne i den omliggende radius. Udenfor en kirkes rækkevidde kæmper dine tropper kun med halvdelen af sin styrke."

Så svaret er: Dine tropper er ikke velsignet bare fordi de kommer fra en by med kirke.

Skal vi vædde?
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der har ikke noget at si at du sender dine tropper udenfor kirkeradiusen. Hvis din by er inde i radiusen, kan du angribe alle steder på kortet med 100% velsignelse.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Fandt lige denne... Så må jo trække min udtalelse tilbage...


Jubiiiiiiiiiii Har fået svar fra Tyskland.

Religion viser bare hvor mange kirker den enkelte by er dækket ind af.

Så der er ingen grund til at bygge for mange kirker, de skal kun bygges for at udvide din velsignelses radius, så dine tropper altid kan kæmpe med fuld styrke.

Altså Religions tallet har ingen betydning, på noget som helst.
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
At jeg tog fejl. Jeg havde ikke lige i første omgang tænkt på, at jeg bare kunne tjekke nogle af mine egne rapporter :(
 
Top