konkurrence

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Sjoveste Profil

Vi skal på en eller anden måde have lidt gang i forummet, der sker jo ikke meget her.

Så Jeg fandt på lidt sjov og ballade.

Vi laver da en konkurrence om hvem der har den sjoveste profil, for at gøre det lidt anderledes, må man ikke tilmelde sin egen profil, det skal gøres af en anden.

Når der så er gået 30 dage, vil vi holde en afstemning om hvem der har den sjoveste profil.


Den som som har den sjoveste profil får 3 Plus point, den som har indsendt den, får 5 Plus point.

Husk at en profil som allerede er anmeldt, vil blive anset som værende en dobbelt post og fjernet.

Der kan vindes på både spillere og stammer og selvfølgelig på både verden 1 og verden 2.


Der vil blive holdt 2 afstemninger en om den sjoveste spiller profil og en om den sjoveste stamme profil, den stamme som så vinder, vil alle medlemmer modtage 1 plus point hver og den spiller som har fundet den sjoveste stamme, må ikke være medlem af stammen, men vinder derimod 10 plus point.


**** KONKURRENCEN ER UDVIDET MED FIND DEN FEDESTE TRIBALWARS VIDEO PÅ YOUTUBE ****​
 
Senest redigeret:

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, selvfølgelig, ikke noget med den sjoveste forum profil, det kan vi da tilføje senere, hvis der er stemning for det.
 

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Altså Maestro forstår det ikke helt mener du den der har den sjoveste profil inde i spillet med billede og det ?
 

2nice

I træning
Reaktionsscore
0
godt intiativ på at pröve at få folk aktive :) har lige haft store omrykninger i stammen pga folk ska väre aktive :)
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Altså Maestro forstår det ikke helt mener du den der har den sjoveste profil inde i spillet med billede og det ?

Ja, den sjoveste tekst, billede eller i det hele taget bare profil i spillet, et hint til nogen der måske vil vinde - Find den spiller der hedder Valoel på verden 2 - Den ser da ud som en der kunne vinde...
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Altså Maestro forstår det ikke helt mener du den der har den sjoveste profil inde i spillet med billede og det ?

Nemlig ..
Den sjoveste profil som ikke indeholder elementer som er i strid med reglementet !

Men Maestro ..
Hvilke kriterier bedømmes der på ?
Er det delt op i kategorier ?
Hvem er dommerne ?
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Dommerne, bliver da alle spillerne, når de 30 dage er gået, samler vi dem alle sammen, sammen og laver en afstemning omkring det, så ingen kan snyde eller blive snydt.

Alle må være med, på nær mig, fordi jeg kan jo tjekke alle folks profiler via Support toolet ...
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Du skal ikke stemme, enten tager du et screenshot og poster det her, eller også tager du spiller id´et, fra ranglisten og poster her på forummet.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Dommerne, bliver da alle spillerne, når de 30 dage er gået, samler vi dem alle sammen, sammen og laver en afstemning omkring det, så ingen kan snyde eller blive snydt.

Alle må være med, på nær mig, fordi jeg kan jo tjekke alle folks profiler via Support toolet ...

Og hvad med mine to andre spørgsmål ? xD
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Og hvad med mine to andre spørgsmål ? xD

Kriterier der vil blive dømt ud fra, er jo hvad massen mener er sjovt, jeg syntes jo f.eks Valoels profil er sjov, men andre kan jo finde den kedelig.

Selvfølgelig skal profilen være i overensstemmelser med reglerne.

Om det skal deles op i kategorier, er jo noget mig og support teamet heriblandt dig afgør efter de 30 dage, vi aner jo ikke hvad vi kan forvente os :D
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Kriterier der vil blive dømt ud fra, er jo hvad massen mener er sjovt, jeg syntes jo f.eks Valoels profil er sjov, men andre kan jo finde den kedelig.

Selvfølgelig skal profilen være i overensstemmelser med reglerne.

Om det skal deles op i kategorier, er jo noget mig og support teamet heriblandt dig afgør efter de 30 dage, vi aner jo ikke hvad vi kan forvente os :D

Kunne jo være du allerede gjort dig overvejelser, om man skulle finde den mest Humoristiske, den mest Seriøse og den mest Kreative ! .. Én af hver :)
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Syntes jeg lyder som en god ide, desto flere vinder chancer, desto mere aktivitet :D
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top