Konto Manager - På alle verdener

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære spillere,

Efter en succesfuld opdatering til 7.2 vil Konto Manageren (KM) blive aktiveret på alle verdener. KM'eren hjælper dig med at, administrere dine landsbyer automatisk, og kan blive aktiveret fra Premium menuen for 200 premium point pr måned. Du skal have premium konto, for at kunne aktivere denne.

Til de verdener hvor KM allerede var aktiveret, har vi brugt en masse tid på at forbedre funktionerne. Troppe Manageren og Landsby Manageren er blevet lavet helt om. Du kan nu også finde Farm assistenten, der hjælper dig med at farme barbarbyer, uden at gå igennem bekræftelsesmenuerne.

Vi har også lavet andre små ændringer. Nu skal du kun have 5 landsbyer for at kunne aktivere konto manageren. En gratis prøveperiode på konto manageren vil også være tilgængelig fra premium menuen, når du ejer 10, 25, 100, 250 og 1000 landsbyer.

Alle dele af den nye Konto Manager er forklaret i vores nye Konto Manager Hjælp

Hvis du har spørgsmål eller vil diskutere disse ændringer, så besvar blot denne tråd og vi vil prøve at besvare alle spørgsmål, der skulle komme.

Med Venlig Hilsen,
TribalWars Teamet
 
Senest redigeret:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
har problemer når jeg vil bruge landsby manager til at rivened/bygge op i en by

har prøvet at lave en skabelon til en by

http://i1108.photobucket.com/albums/h409/anje-tw/tw.jpg

en anden ting er, kan det passe at jeres rettelser i KM sætter nogle scripts ud af drift?
mit til troppe bygning virker nemlig ikke mere
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest

Det ser ud til, at din stald og din smed allerede er på trin 20 (hvilket er maksimum for de to bygninger) og at du så forsøger at bygge dem 20 trin mere op. Mht. til din markedsplads er maksimum jo trin 25, men du forsøger at bygge den 19 trin op fra trin 19, hvilket jo giver 38, altså 13 trin for meget :)

Prøv at rette i det og se, om det så ikke begynder at virke. Jeg har selv prøvet det, uden at opleve problemer, så det kan lade sig gøre :)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
kan være jeg forstår det forkert, jeg har forstået det sådan at man laver en generel skabelon....til en gruppe byer

jeg har prøvet at være på flere forskellige byer både nogle hvor der skulle rives ned og hvor der skulle bygges op...resultatet er det samme, og som jeg forstår det, så er de trin man indstiller det bygningerne skal være når de er færdige???

eller har jeg misforstået guiden der?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
har problemer når jeg vil bruge landsby manager til at rivened/bygge op i en by

har prøvet at lave en skabelon til en by

http://i1108.photobucket.com/albums/h409/anje-tw/tw.jpg

en anden ting er, kan det passe at jeres rettelser i KM sætter nogle scripts ud af drift?
mit til troppe bygning virker nemlig ikke mere

For at udvide din stald og smed, skal du have hovedkvarter i højt nok niveau + at din kaserne skal være i højere niveau.
Derfor kan du ikke udvide din stald FØR din kaserne/smeden FØR din kaserne..

Med hensyn til dine troppe rektruttering, så er det allerede rapporteret, og arbejdes på fix :)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Liam der tabte du vist mig...

jeg har brugt konto manager i et stykke tid, specielt til adlede byer hvor nogle bygninger var bygget for højt, derfor er det jeg var ved at lave også til byer hvor bygninger konkret skal rives ned og IKKE bygges op.

men mener du seriøst, jeg så skal sidde, og studere rækkefølgen på hvordan en by bygges op, for at fortælle den nu hvordan den færdige by skal være, for er det korrekt, så tror jeg da ikke jeg skal forlænge konto manager når den udløber d. 23. juni for så er der da seriøst ikke spor fidus i den
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
jeg tror det Liam mener er at det du har forneden er den rækkefølge du vil have din by bygget op i hvis du af en eller anden sær årsag selv vil bygge en barbar op fra byen... så kan stalden fx ikke sættes i gang før du har bygget barakken... dvs der er en smule mikromanagement til dig for at få den til at rive bygninger ned... tror jeg uden at have brugt KM nogen sinde
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
skolehaven, det giver jo sig selv man ikke kan bygge op i anden rækkefølge, men virker bare sært når det er til færdigt byggede byer jeg skal lave den..
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
sidder stadig og roder i det der er lavet om i konto manager...

en ting jeg nu opdager, det er til at bygge by, kan man ikke vælge som tidligere at lave første kirke i en by med konto manager....er det ikke en fejl, når vi jo alle har en første kirke
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke sikkert, alle har en første kirke. Byen, hvor din første kirke står i, kan jo være blevet adlet :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
skolehaven, det giver jo sig selv man ikke kan bygge op i anden rækkefølge, men virker bare sært når det er til færdigt byggede byer jeg skal lave den..

Du skal selv sætte din by til at bygges i den rigtige rækkefølge :)
Vil du derfor have barakken/kasernen op først, så indsætter du disse værdier i Konto Manageren først, for derefter at indsætte din stald - så burde det fungere som det skal :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Mangler i penge i kassen, siden det nu bliver aktiveret på alle verdner :rolleyes:

Ellers en skam det ikke er mere nødigt det AM, koster jo det samme som en måneds plus :(
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
tjae for alle dem der kan deres scripts og er bare en smule aktive, så tvivler jeg at det er dem der vil investere i det... de der kan tænkes at benytte det tvivler jeg på vil få en større betydning for afgørelsen af en server. Med mindre man er på en server hvor man kan simme sig til sejren (nej jeg nævner ikke hvilke verdener jeg tænker på :p )
 

archon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Farm funktion ubruglig?

Farm hjælpen er egentlig sej nok, men komplet ligegyldig

Funktion C er dog totalt ubrugelig idet den ikke automatisk vælger den by hvor fra den sidste rapport er fra.?

Det betyder at står man på en tilfældig by kan der jo være mange timers rejse, når man vælger at bruge funktionen


En løsning kunne være at den automatisk skiftede til den by hvorfra rapporten stammer, eller det i det mindste var skrevet fra hvilken by farm holdet/scouten kom fra.

Det er efter min mening, og andres som jeg har diskuteret emnet med, komplet ligegyldig funktion som det er nu. Farmscript er noget bedre, når man nu har så stort et imperium.

Mvh
Archon
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
tjae for alle dem der kan deres scripts og er bare en smule aktive, så tvivler jeg at det er dem der vil investere i det... de der kan tænkes at benytte det tvivler jeg på vil få en større betydning for afgørelsen af en server. Med mindre man er på en server hvor man kan simme sig til sejren (nej jeg nævner ikke hvilke verdener jeg tænker på :p )

problemet her nu er at mit script til at lave tropper netop ikke virker mere....
 
Top