Krig!!!!

Lord Peanut

I træning
Reaktionsscore
0
Hvad så ?

noget nyt omkring de forskellige krige der er kommet igang på v4? nok ikke fordi man kan se noget via TWstats.

kan vi få nogle nyheder fra fronten?
 
Senest redigeret:

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Som naesten alle har grinet af ;) Hvilket foresagede at de ikke puttede det op da de gik "i krig" med min stamme :p
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er vel nogen der bliver farmet mere end andre - og det danner forhåbentligt grundlaget for nogen krige i fremtiden.:cool:
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, i fremtiden vil der sikkert finde krige sted. Jeg vil skyde på at der kommer nogle rigtige krige når nobels er blevet noget hyppigere.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg hoerer nogle rygter om at NN, foruden deres interesse i at lave iaps med samtlige "store" stammer, ogsaa har vist interesse for tidlig krigsfoersel med nogle af de "smaa stammer". :rolleyes:
 
Senest redigeret:

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er det ikke lidt tideligt at starte med krig, der går mindst 14 dage før der er nogen der kan begynde med at adle.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg hoerer nogle rygter om at NN, foruden deres interesse i at lave iaps med samtlige "store" stammer, ogsaa har vist interesse for tidlig krigsfoersel med nogle af de "smaa stammer". :rolleyes:

Sådanne rygter gør ikke særlig god reklame for .dk. Personligt syntes jeg det er synd når 90% af en verden sætter sig ned og uddeler kram til hinanden. Det giver mig følelsen af at man hellere vil spille simcity eller et eller andet strategispil på superlet. jeg håber personligt at mange af dem er for at undgå early game farming fra ens naboer og at de derfor ikke stikker så dybt. For hvem andre end de få der er anderledes og søger lidt udfordring (og som derfor er jaget vildt) vil da opleve spillets sande ansigt?
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Gider alså ikke spilde krudt på en lille rask krig, kan jeg blive fri. Vi skal nok før vi selv opdager det få den fæle side af spillet at føle, på enten den ene eller anden måde. Der er en eller flere der fra de andre verdner, der vil, føle min vrede i den her verden, Undre mig bare over at de ikke er kommet længere end de er med deres byer, endvidere bemærker jeg de gemmer sig i stammer der har mange medlemmer. Jeg kan ikke tillade mig at kalde dem for kujoner, men har tænkt tanken. Kunne jo gøre lige som dem her i den ny verden, og lade alle de andre trække for mig men det virker bare for kedeligt og dovent.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Tribalwars betyder direkter Stamme krig..

Tænk lidt over ordet....

Stam,me er jo en samme slutning af folk der har relationer på en eller anden måde.. i den virkelige verden jager de sammen, for at over lever.. her jager de sammen for at vokse.

Dette kan forklre dig at de "gemmer" sig i stamme.. meget logisk i min verden og intet med kujoner at gøre

Wars.. KRig.. så det er jo det spillet handler om.. føre krig. og sammen sat er det jo at føre krig i stammer..

Behøver jeg sige mere?

Eller er der diverse spil på Facebook, hvor man hverken behøver at arbejde sammen med nogen eller føre krig. dem spiller min søn, for så bliver han ikke slået ud og dermed ked af det.

Tænk over hvad det er i spiller inden i melder jer til.

Har det lidt som en der går til boksning og klager over at modstanderen slår...

samel jer i stammer og før krig mod de andre stammer.. behøver vi vide mere når vi spillet Tribalwars?
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Adel forpligter

Men, kan bare ikke se udfordringen i spillet, når man gemmer sig i en stor stamme, men det er jo ens personlige valg. Hvor er udfordringen når man ikke kan tåle at tabe og lære af, tingenes gang. Tror faktisk lederne af de mindre stammer er modige spillere. Nu skal mod ikke fåståes som, at være klog, men forener man de to ting så har man en dræber maskine her i spillet.

De bedste hilsner
http://www.de-sorte-munke.dk
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tribalwars betyder direkter Stamme krig..

Tænk lidt over ordet....

Stam,me er jo en samme slutning af folk der har relationer på en eller anden måde.. i den virkelige verden jager de sammen, for at over lever.. her jager de sammen for at vokse.

Dette kan forklre dig at de "gemmer" sig i stamme.. meget logisk i min verden og intet med kujoner at gøre

Wars.. KRig.. så det er jo det spillet handler om.. føre krig. og sammen sat er det jo at føre krig i stammer..

Behøver jeg sige mere?

Eller er der diverse spil på Facebook, hvor man hverken behøver at arbejde sammen med nogen eller føre krig. dem spiller min søn, for så bliver han ikke slået ud og dermed ked af det.

Tænk over hvad det er i spiller inden i melder jer til.

Har det lidt som en der går til boksning og klager over at modstanderen slår...

samel jer i stammer og før krig mod de andre stammer.. behøver vi vide mere når vi spillet Tribalwars?

Hehe du har helt ret i spillets navns betydning, men nu er jeg ikke imod at der er stammer, da netop samarbejde er en af de glæder der er ved spillet. Men hvis rygterne taler sandt og alle de store stammer har IAP, hvor kommer ordet krig så ind henne? Deraf ordet tribalhugs, hvilket er det øgenavn V2 rent faktisk går under til min viden ;)

Når dette er sagt så håber jeg da på en masse stammekrige, da det er her spændingen for alvor begynder og ikke ved at være venner med 90% af spillerne :p Jeg klager ikke over at modstanderen slår, men jeg håber på et åbent spil hvor ingen kan være sikker på overlevelse, for selvom man er i en stamme så når hjælpen ikke altid frem i tide, men de er der til at hjælpe dig på fode igen ;)
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg kan bekræfte din påstand skolehaven, der er mange af de store stammer der enten har eller søger IAP eller forbund med så mange af de andre store som muligt, hvilket er avligt for det forhindrer især spillerne i at spille spillet på den måde man nu selvønsker at gøre det.
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Min strategi i starten af verden 4, var at tilbyde IAP, til de store stammer, det var ikke så meget for at få det, mere for at have en tidlig kontakt, så at en ligegyldig farming ikke udviklede sig til en krig, hvor man lige pludselig lavde soldater istedet for at bygge sin landsby. Det skal slet ikke være nogen hemlighed at ADLEN er en fredlig stamme. Det vil tydelig fremgå af den måde der bliver spillet på af stammens medlemmer. har før fået beskrevet min stamme som **en flok fredelige blomsterplukkere** Og det giver mig fantastiske udviklings muligheder, i starten af spillet. Et eller andet sted skal man jo ikke glemme det er rigtige mennesker der sidter bag skærmen og udvikler sig her i spillet.
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
soldaer istedet for at bygge landsbyen ???
det er netop meget vigtigt at du producerer tropper... LoL
 
Top