Krig!!!!

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Alien's krig

Det du gør gør du godt, jeg burde nedlægge min by og søge et andet sted på kortet, jeg er ikke fej nok til at gemme mig i en stor stamme. Og jeg har lige som prøvet, at starte forfra i de andre verdener, det er nu så hyggeligt at bygge sin landsby. Ned lægger jeg min landsby så er der jo ikke så meget modstand til dig, og så ville du jo komme til at savne din flinke nabo at slås med.
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Ok og så må vi videre- det endre jo ikke på ar RS har startet en krig med de små stammer, så kan man jo vælge om man vil søge ind i en stører stamme for at få beskyttelse eller man tager kampen op.
 

-U2-

I træning
Reaktionsscore
0
Ok og så må vi videre- det endre jo ikke på ar RS har startet en krig med de små stammer, så kan man jo vælge om man vil søge ind i en stører stamme for at få beskyttelse eller man tager kampen op.

Du er den eneste der taler om krig... Men det er jo også en Propagandatråde den her....

Når RS starter en krig, så vil den/de involverede stammer være klar over det.

Farming har aldrig været = krig, uanset hvordan du vælger at gradbøje det.... :)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du er den eneste der taler om krig... Men det er jo også en Propagandatråde den her....

Når RS starter en krig, så vil den/de involverede stammer være klar over det.

Farming har aldrig været = krig, uanset hvordan du vælger at gradbøje det.... :)

Hehe krig i TW forstand er adling af byer :D

Men early game opstår der tit små farmkrige, og ja det vil jeg betragte det som hvis en stamme farmer en anden stamme metodisk. Her er et eksembel: En stamme brugere 14 spillere til på skift at angribe en anden stammes 7 medlemmer (de har ikke flere) det vil jeg også betragte som en uerklæret farmkrig. Jeg vil nok også betragte det som en farmkrig selvom de gjorde det uafhængigt. Man kan så diskutere hvor lavt antallet af medlemmer skal være for at det er en regulær farmkrig der er opstået :cool:
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Vi bliver nok nød til at spille spillet, det ender jo med at nogen ikke gider være med længre og det vil så, være det.

Nyd spillet så længe det varer. Det vil jeg, alså gøre.
 

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hjælp

Er der en der kunne forklare mig betydningen af udmåling og betydning af angrebsreport.

Angriberen har vundet
Held (set fra angriberens side)

19.0%
Moral: 100%

Hvad betyder det om den er rød bjælken, når man ikke har mistet nogen soldater.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Er der en der kunne forklare mig betydningen af udmåling og betydning af angrebsreport.

Angriberen har vundet
Held (set fra angriberens side)

19.0%
Moral: 100%

Hvad betyder det om den er rød bjælken, når man ikke har mistet nogen soldater.

Spørgsmål skal reelt set spørges under spøgsmåltråden, men:
Udmåling :confused: ved ikke hvor du har set det henne af og er derfor ikke sikker på hvad der spørges til.
Angrebsreport: I dk kalder vi det bare en rapport. Derfor kan en angrebsreport både være en rapport om hvordan det gik dit angreb på en anden eller et angreb på dig selv.
Held bjælken er bare til at hurtigt at se om angriberen har været heldig eller uheldig. Rød er uheldig og tallet nedenunder er hvor uheldig. Grøn det modsatte
 
Top