KRIGSERKLÆRING mod -WW-

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
~VV~ og TWA erklærer iap med -WW- (tidligere -WWFC-) for ophørt og erklærer hermed krig mod -WW-
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
til jer som bestemmer eller har med reglerne og gøre... har min gode leder så lavet den godt nok eller hvad.... kan folk der deler net og som er i ~VV~ og TWA så angribe den samme spiller som er i -WW- (tidligere -WWFC-) om 24timer. eller hvad skal der til før det er en Offentlig kriserklæring, hvis dette ikke er godt nok det han har skrevet...
 
Senest redigeret:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg venter til imorgen med og se om der kommer et svar og gør der ikke det.. så må det være godt nok det spin har skrevet også må folk der er i ~VV~ og TWA som deler net vel godt angribe samme spiller fra den stamme af... og jeg bliver trist hvis der ikke kommer svar da jeg jo deler net med en og vi vil så meget gerne angribe samme spiller for en gangs skyld :)... ved godt der bliver skrevet tit man skal skrive til support hvis man vil spørge om noget. det mener jeg ikke jeg behøver med dette da i jo kigger herinde afligevel:p og det er et spørgsmål til det min gode leder har skrevet;)...
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hmm så har jeg da bare skrevet til support så svare i mig vel... tror da i har set de andre indlæg der er i dette emme fra mig af.. men i gider bare ikke svare tror jeg, og det er trist vil jeg mene... jeg ikke sur lol jeg er skuffet:D
 

Dk king

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kan da ikke sige andet end... Kom så TWA og ~VV~:D
Støtter jer stadigvæk efter mit medlemskab;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Jo denne krigs erklæring er gyldig!

Ved ikke om moderatorerne er faldet i søvn ? :D
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jubiii hopper og danser af glæde.:p.. nu vi mange der er glade vil jeg mene.. takker for det sene svar ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
-WW- for mega mange tæsk XD Næsten alle de store stammer går efter dem i v. 1 nu....
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg tro godt i kan vinde den her krig lonning. det tro jeg bare.. det er som om -ww- er blevet mindre, og folk ikke kan lidt campus.
det er næsten utrolig hvor hurtig man kan blive upopulær på så kort tid..
 

workalot

Nybegynder
Reaktionsscore
0
uanset champus ´s fejltagelse som de fleste nok kender og ikke behøves at komme frem her, så var/er han stadig en stor spiller og jeg har aldrig haft noget imod ham personligt,

Utroligt så pingviner der er på forum :D
 

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har modtaget en klage fra en alliance som kalder sig for =GH=...de klager over at det trækker så forfærdeligt...

Jeg har beroliget dem med, at det blot er suset, da -WW- røg forbi dem på ranglisten

image-0906_4AF22D10.jpg
 

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
uanset champus ´s fejltagelse som de fleste nok kender og ikke behøves at komme frem her, så var/er han stadig en stor spiller og jeg har aldrig haft noget imod ham personligt,

Utroligt så pingviner der er på forum :D


Enig i at vi ikke skal holde storvask her på forum...den er klaret internt, så jeg vil gerne have frabedt eventuelle nedladende udtalelser her omkring Champus. Husk, der skal mindst 2 til en rask lille polka.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg tro godt i kan vinde den her krig lonning. det tro jeg bare.. det er som om -ww- er blevet mindre, og folk ikke kan lidt campus.
det er næsten utrolig hvor hurtig man kan blive upopulær på så kort tid..

ja det tror jeg også. han er den eneste tilbage så det går hurtigt med denne krig ;) han har fået taget 22 byer fra sig bare fra igår indtil nu :D
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det må vi sige.. havde eller sagt til thr joker. jeg håbede han fik nogen modstand. da han stadig ikke ved hvad det er i dette spil:D

kan daa godt være campus er en stor spille. men det er nu ikke lige det jeg synes.. nå det første brev man få fra ham, er om bål og brænd..
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg har heller ikke haft modstand endnu :( men det kommer nok snart ;) jo i starten da jeg ikke hade mange byer der var der lidt modstand men ikke nået men kunne råbe hurra for

ja campus er lidt "hård" i sine udtalelser, og hvis hans alder passer som der står i hans profil, så kan jeg ikke se han skulle skrive som han gjorde/gør. da man meget gerne skulle kunne skrive pænt/sødt i den alder.men nu lærer han det på den hårde måde

men næsten tilbage til det emmet handler om:D hvor lang tid tror i campus lever i denne verden



(magt kan gøre en blind medmindre man holder hovedet koldt ligesom spin gør)
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
lang tid. jeg sende da deff til ham hvis han spørg pænt af. hihi..

men kun hvis det er lonning og the joker der angriber.. så kani få den modstand i efterlyset...
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
jeg vil ikke have modstand når jeg angriber, så skal jeg bare bygge nye angrebs tropper :) og det gider jeg ikke. så kan jeg ikke bygge mønter :D
jeg kun glad for jeg ikke har mødt det vilde modstand i forsvar endnu. for så kan jeg heller ikke bygge mønter da jeg jo så bare skal bygge nye forsvars tropper:p

og tror Champus har tabt 41 byer lige nu. af det der står i TWstats
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det var fint det campus har gjordt for alle dine medlemmer. det tager jeg hatten af for.. svine alle til, og lade sine medlemmer flytte over til en ny stamme, så de er sikret.. ja ikke engang lonning kan få byer fra dem. hihi...
 

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hr Champus har reelt ikke haft indflydelse på, om medlemmerne flyttede eller ej... Der var et misforhold imellem hans holdninger og størsteparten af den resterende stamme, hvilket gav et brud internt i stammen, der var sammenfaldent med vores ophævelse af diplomatiske aftaler og krigserklæring. Det er korrekt at hr Champus valgte i minutterne op til krigens start, at kicke de sidste få tilbageværende spillere. En handling han naturligvis har foretaget i et spinkelt forsøg på at beskytte resten af spillerne. Det synes jeg trods alt viser, at han på et punkt har ageret ansvarsfuldt. At der så var nogle af de spillere der efterfølgende er blevet adlet af os, er så en anden side af sagen.

Vi valgte at optage nogle få spillere af to grunde. Den ene årsag er, at de er gode spillere, og den anden er, at det var vigtigt at skabe ro og stabilitet i den del af området når "krigen" slutter. Jeg mener at det er vigtigt, før man går i krig, at man også har en plan for hvordan freden kan skabes og holdes stabil.
 
Top